wrote:Zondags ook aanwezigThankyou chukkelss
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
- Sat 2 Jun12:00 – 00:00
- Sun 3 Jun12:00 – 00:00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Misschien plak ik de zondag er ook wel achteraan. Ff kijken of er animo is 
Ik ben aanwezig, dat is genoeg animo toch?wrote:Misschien plak ik de zondag er ook wel achteraan. Ff kijken of er animo is
-
E
aanwezig... met Mike...
Dan ga ik!!!wrote:Ik ben aanwezig, dat is genoeg animo toch?wrote:Misschien plak ik de zondag er ook wel achteraan. Ff kijken of er animo is
haha
Ik ga het nog ff bekijken
Minimumleeftijd is 16, genoeg lekkers duswrote:aanwezig... met Mike...
-
G
*zucht* laat dat soort opmerkingen nou eens achterwege, zelfs al is deze redelijkinhoudloos, suggereerd ie genoeg.wrote:Minimumleeftijd is 16, genoeg lekkers duswrote:aanwezig... met Mike...
-
C
Zegt biscuit 2.....wrote:Minimumleeftijd is 16, genoeg lekkers duswrote:aanwezig... met Mike...
Pff, Tim, bij jou begint het ook aardig de foute kant op te lopen!
Hoezo dit dan weerwrote:Zegt biscuit 2.....wrote:Minimumleeftijd is 16, genoeg lekkers duswrote:aanwezig... met Mike...
Pff, Tim, bij jou begint het ook aardig de foute kant op te lopen!
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
vies mannetjewrote:Minimumleeftijd is 16, genoeg lekkers duswrote:aanwezig... met Mike...
-
C
Omdat je, naar mijn mening, aan het sjansen bent met Floor... en anders 16 jarige..
-
S
Meid waar ik mee bezig ben is ook 14 
-
G
wrote:Meid waar ik mee bezig ben is ook 14
Last edited by gloudvis on 18 Apr 2012 23:06, edited 2 times in total.
Waar de fuck hebben jullie het opeens over.
Al hoe wel die leeftijden doen mij wel denken aan het volk wat vorig jaar in kringetjes stond en je een hele dag aanstaarde, dus misschien toch nog enigszins on-topic..
Al hoe wel die leeftijden doen mij wel denken aan het volk wat vorig jaar in kringetjes stond en je een hele dag aanstaarde, dus misschien toch nog enigszins on-topic..
-
S
Misschien dachten ze dat je de engigste eckte Wildstylerz was?wrote:Al hoe wel die leeftijden doen mij wel denken aan het volk wat vorig jaar in kringetjes stond en je een hele dag aanstaarde, dus misschien toch nog enigszins on-topic..
-
J
Als ik je tegenkom, gaan we dan achter de meiden aan?wrote:aanwezig... met Mike...
stefan tochwrote:Meid waar ik mee bezig ben is ook 14
Kom anders naar de vingermeetingwrote:Als ik je tegenkom, gaan we dan achter de meiden aan?wrote:aanwezig... met Mike...![]()
![]()
![]()
![]()
Vingermeeting
? I saw what you i did there 
wrote:Vingermeeting? I saw what you i did there
Ik doe me eigen ook goed voor hier, jij ook, hou dat vol!wrote:Maar nee ik haak af. Mag niet
Ik draag je welwrote:Hoe moet ik me dan gedragen?