Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zondags ook aanwezig :D Thankyou chukkelss

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 09:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien plak ik de zondag er ook wel achteraan. Ff kijken of er animo is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Misschien plak ik de zondag er ook wel achteraan. Ff kijken of er animo is :)

Ik ben aanwezig, dat is genoeg animo toch? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 10:13 
 

aanwezig... met Mike...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Realtom schreef:
Misschien plak ik de zondag er ook wel achteraan. Ff kijken of er animo is :)

Ik ben aanwezig, dat is genoeg animo toch? :innocent:


Dan ga ik!!! :yay:
haha

Ik ga het nog ff bekijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
aanwezig... met Mike...

Minimumleeftijd is 16, genoeg lekkers dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:44 
 

urbandesigner schreef:
biscuit schreef:
aanwezig... met Mike...

Minimumleeftijd is 16, genoeg lekkers dus ^^

*zucht* laat dat soort opmerkingen nou eens achterwege, zelfs al is deze redelijkinhoudloos, suggereerd ie genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:54 
 

urbandesigner schreef:
biscuit schreef:
aanwezig... met Mike...

Minimumleeftijd is 16, genoeg lekkers dus ^^


Zegt biscuit 2.....
Pff, Tim, bij jou begint het ook aardig de foute kant op te lopen! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
urbandesigner schreef:
biscuit schreef:
aanwezig... met Mike...

Minimumleeftijd is 16, genoeg lekkers dus ^^


Zegt biscuit 2.....
Pff, Tim, bij jou begint het ook aardig de foute kant op te lopen! :nono:

Hoezo dit dan weer :cry: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 21:38 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
biscuit schreef:
aanwezig... met Mike...

Minimumleeftijd is 16, genoeg lekkers dus ^^


vies mannetje :nono: https://partyflock.nl/topic/1129734:Lee ... _pedo.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 22:07 
 

Omdat je, naar mijn mening, aan het sjansen bent met Floor... en anders 16 jarige..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 22:38 
 

Meid waar ik mee bezig ben is ook 14 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:03 
 

stefaneke schreef:
Meid waar ik mee bezig ben is ook 14 :whistle:



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar de fuck hebben jullie het opeens over. xd

Al hoe wel die leeftijden doen mij wel denken aan het volk wat vorig jaar in kringetjes stond en je een hele dag aanstaarde, dus misschien toch nog enigszins on-topic.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:05 
 

93Wesley93 schreef:
Al hoe wel die leeftijden doen mij wel denken aan het volk wat vorig jaar in kringetjes stond en je een hele dag aanstaarde, dus misschien toch nog enigszins on-topic.. :P


Misschien dachten ze dat je de engigste eckte Wildstylerz was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:16 
 

biscuit schreef:
aanwezig... met Mike...


Als ik je tegenkom, gaan we dan achter de meiden aan? :P :P :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Meid waar ik mee bezig ben is ook 14 :whistle:

stefan toch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
biscuit schreef:
aanwezig... met Mike...


Als ik je tegenkom, gaan we dan achter de meiden aan? :P :P :P :P :P


Kom anders naar de vingermeeting :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vingermeeting :P? I saw what you i did there :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Vingermeeting :P? I saw what you i did there :nono:

:loving: :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar nee ik haak af. Mag niet :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Maar nee ik haak af. Mag niet :nono:


Ik doe me eigen ook goed voor hier, jij ook, hou dat vol! :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe moet ik me dan gedragen :cool: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Hoe moet ik me dan gedragen :cool: ?


Ik draag je wel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt wel een soort van shoutbox meeting daar dan he :P
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten