Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
- Sat 2 Jun12:00 – 00:00
- Sun 3 Jun12:00 – 00:00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Ja ik ook, en als er nog een komt zal ie wel weer van dbstf komen..wrote:Ik betwijfel het om eerlijk te zijn.wrote:Jammer had wel een stukje van het anthem willen horen, als die er uberhaupt wel komt
Heule vette line-up voor dag twee. Wordt een twijfelgevalletje 
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Volgensmij maakt de Line-up van dag 2 de line-up van dag 1 goed?
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Ik wil wel een anthem van intents !
vorig jaar was ie zoo dik
vorig jaar was ie zoo dik
Vind het maar een raar thema voor een festival... 
wat boeit het thema nou weerwrote:Vind het maar een raar thema voor een festival...
-
A
Yes yes haha, zat ook al in de Aftermoeffiewrote:Ey Almighty op 1,48? :p
-
G
dan moet je voor de gein eens kijken naar Qlimax themaswrote:Vind het maar een raar thema voor een festival...
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Nature of our mind bijvoorbeeldwrote:dan moet je voor de gein eens kijken naar Qlimax themaswrote:Vind het maar een raar thema voor een festival...
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
Ik hoop wel dat Headhunterz afsluit!
Of the prophet, in dat geval sta ik zeker in de scantraxx area, die moet ik zoiezo zienwrote:Ik hoop wel dat Headhunterz afsluit!
wrote:Of the prophet, in dat geval sta ik zeker in de scantraxx area, die moet ik zoiezo zienwrote:Ik hoop wel dat Headhunterz afsluit!
Echt wel, dikke remuxx set! En sowieso dat er geen hitjes voorbij zullen komen!
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
Maar stiekem denk ik dat we allemaal gepest worden en dat een vrije normale dj afsluit ipv een toppertjewrote:Of the prophet, in dat geval sta ik zeker in de scantraxx area, die moet ik zoiezo zienwrote:Ik hoop wel dat Headhunterz afsluit!
zet er de volgende keer ff dit omheen: [sarcasm] [/sarcasm]wrote:Of the prophet, in dat geval sta ik zeker in de scantraxx area, die moet ik zoiezo zienwrote:Ik hoop wel dat Headhunterz afsluit!
Kaartje alweer gekocht, eerste dag genieten en de tweede dag gewoon doorgaan en tussendoor lekker house-en! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Mijn maten nog even over de streep trekken maar shit. Ik wil naar dag 2! 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik heb m'n vriendinnetjes mee kunnen krijgen dus dag 1 & dag 2 hopen dat het leuker word als de prepartywrote:Mijn maten nog even over de streep trekken maar shit. Ik wil naar dag 2!
Dat word meeten duswrote:Ik heb m'n vriendinnetjes mee kunnen krijgen dus dag 1 & dag 2 hopen dat het leuker word als de prepartywrote:Mijn maten nog even over de streep trekken maar shit. Ik wil naar dag 2!
Count me in!wrote:Dat word meeten duswrote:Ik heb m'n vriendinnetjes mee kunnen krijgen dus dag 1 & dag 2 hopen dat het leuker word als de prepartywrote:Mijn maten nog even over de streep trekken maar shit. Ik wil naar dag 2!. Wij zitten het hele weekend in een huisje!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Als ik meer weet van mijn vriendjes zie ik een meeting wel zitten eigenlijk ja.
Kleine meeting ben ik ook wel voor in
Wel op Day 1. 
Beide dagen gewoon vol gas aanwezig hoor
! Maakt mij niet uit, misschien kunnen we daarna een drankie doen bij ons huisje? Eventueel een kleinschalige after
!