Dit dus, zet hem maar samen met Brennan Heart ofzo, ben eigenlijk best benieuwd wat Villain wegzet. Eerst luisteren, en dan pas oordelenwrote:Neither do I, misschien komt 'ie wel met iets heel verrassends aanzetten.. Nee ik gok er niet op.
Als er geen vette act tegelijk draait ga ik misschien wel even een kijkje nemen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
- Sat 2 Jun12:00 – 00:00
- Sun 3 Jun12:00 – 00:00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Line-up is niet verkeerd maar wel heel commercieel, zijn genoeg leukere festivals dus ben blij dat ik geen kaartje heb gehaald
Die gast kan echt goed draaien hoorwrote:Wat kunnen we trouwens verwachten van de MC Villain dj set?
Moeilijk te zeggen of hier spraken is van sarcasme.wrote:Die gast kan echt goed draaien hoorwrote:Wat kunnen we trouwens verwachten van de MC Villain dj set?
Zal ook niet alleen maar tracks draaien waar hij zelf in voorkomt denk ik.
Ik was eens op een lokaal hardstyle feestje in Oscars waar hij de MC was, daar ging hij ook even een klein kwartiertje draaien voor de gein toen is Who I Am en A Decade of Dedication voorbij gekomen weet ik nog wel.
Als de beste man het eens even komt uitleggen op Hardtraxx
?
-
G
niet iedereen loopt te trollen of sarcastisch te zijn hier op htwrote:Moeilijk te zeggen of hier spraken is van sarcasme.
echt irritant dat iedereen dat steeds denkt
-
A
Precies, beste afsluiting die ik ook heb gehad. Unexistwrote:Unexist was bruut op het einde, DBSTF was alleen het vuurwerk mooi!
Heb ook een keer gelezen dat Tommyknocker z'n vlucht was gecanceled voor de eerste Qontinent, en dat MC Villain toen een knalset had neergezet als vervanger.
Daar heb ik het niet naar gemaakt.wrote:niet iedereen loopt te trollen of sarcastisch te zijn hier op htwrote:Moeilijk te zeggen of hier spraken is van sarcasme.
echt irritant dat iedereen dat steeds denkt
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Niet aanwezig 
Waarom niet :p?wrote:Niet aanwezig
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Geen geld en ik ga al naar wat andere feesten en partijtjes.wrote:Waarom niet :p?wrote:Niet aanwezig
-
G
AAAAAAAAAAAAAAAAAAANWEEEEEEEEEEZIG!!
Dankzij Wootum!
Dankzij Wootum!
-
S
Kaazen!wrote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAANWEEEEEEEEEEZIG!!
Dankzij Wootum!
You're welcomewrote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAANWEEEEEEEEEEZIG!!
Dankzij Wootum!
-
G
kaazen?wrote:Kaazen!wrote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAANWEEEEEEEEEEZIG!!
Dankzij Wootum!
-
J
Dus Joris, jij hebt je kaartje verkocht, en gaat dus niet? 
Jup, de rest was te laat met bestellen. En kan het geld hard zat gebruikenwrote:Dus Joris, jij hebt je kaartje verkocht, en gaat dus niet?
-
J
Waarom iedereen altijd klagen over geld, ik heb dat nooooooooooit.wrote:Jup, de rest was te laat met bestellen. En kan het geld hard zat gebruikenwrote:Dus Joris, jij hebt je kaartje verkocht, en gaat dus niet?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Mijn eerste grote festival. Aan die line-up te zien gaat dit ook een hele zieke dag worden!
Juistwrote:Mijn eerste grote festival. Aan die line-up te zien gaat dit ook een hele zieke dag worden!
Ik zou er idd ook vrij misselijk van worden denk ik.wrote:Mijn eerste grote festival. Aan die line-up te zien gaat dit ook een hele zieke dag worden!
-
G
leuk wordt het zeker!wrote:Mijn eerste grote festival. Aan die line-up te zien gaat dit ook een hele zieke dag worden!
-
C
Vind het knap dat je nu al weet dat je dan ziek bent... heb je een glazen bol?wrote:Mijn eerste grote festival. Aan die line-up te zien gaat dit ook een hele zieke dag worden!