Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 12:06 

Hardtraxx Elite

Niet aanwezig :cry: Training in Amsterdam die dag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 12:57 

Nando schreef:
Kevin-Raw schreef:
Wordt het eerste festival ooit voor mij :D
en damnn wat heb ik er zin in!! :yay:

:yes:

hier nog een :P
en nog 100% nuchter ook :P door dat kut OV moet er iemand bobben he :P en ik ben de enigste met rijbewijs volges mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 12:58 

Hardtraxxer

Taxi schreef:
Misschien is het al gevraagd, maar wat kosten munten op het terrein zelf? Hoe interessant zijn die coin tickets dus?

zult er misschien maar een paar euro mee besparen, maar je bespaart er wel een half uur wachten in de normale rij mee, die rijen voor de coin tickets duren hooguit 5 minuten.
als je toch munten moet kopen, waarom niet 1 dagje van tevoren? je bespaart er iig veel tijd mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 13:07 

Hardtraxx Addict

Giel H schreef:
Taxi schreef:
Misschien is het al gevraagd, maar wat kosten munten op het terrein zelf? Hoe interessant zijn die coin tickets dus?

zult er misschien maar een paar euro mee besparen, maar je bespaart er wel een half uur wachten in de normale rij mee, die rijen voor de coin tickets duren hooguit 5 minuten.
als je toch munten moet kopen, waarom niet 1 dagje van tevoren? je bespaart er iig veel tijd mee ;)

Bedoel je daarmee dat er een aparte ingang is voor mensen met die cointickets? Dat zou wel erg handig zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 13:57 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Kevin-Raw schreef:
Wordt het eerste festival ooit voor mij :D
en damnn wat heb ik er zin in!! :yay:

:yes:

Dat ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:19 

Hardtraxx Elite

Eerste festival, onwijs veel zin in :$ Hopen dat het niet zo'n soort weer word als vandaag want dan baal je volgens mij als een stekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:37 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Giel H schreef:
Taxi schreef:

Bedoel je daarmee dat er een aparte ingang is voor mensen met die cointickets? Dat zou wel erg handig zijn. :thumbup:

De ingangen maken verschil tussen VIP en regular tickets. Voor de muntjes moet je op het terrein zelf in de rij gaan staan.

Ook dit is mijn eerste festival en mn 2e feestje, dus kijk hier wel erg naar uit. Hoop alleen wel dat het weer verbeterd. Het weer beloofde al zoveel, maar is nu al weer n stuk minder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:05 

Hardtraxx Elite

marsiascout schreef:
Misschien is het al gevraagd, maar wat
Ook dit is mijn eerste festival en mn 2e feestje, dus kijk hier wel erg naar uit. Hoop alleen wel dat het weer verbeterd. Het weer beloofde al zoveel, maar is nu al weer n stuk minder..
[/quote][/quote]

Waren er vorig jaar veel negatieve punten dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:09 

Hardtraxxer

Taxi schreef:
Giel H schreef:
Taxi schreef:

geen aparte ingang, maar je munten koop je op het festivalterrein zelf als je al binnen bent, daar was vorig jaar 1 rij voor mensen met coin tickets, en dat was minder dan 5 minuten wachten, terwijl de gewone rijen waar je contant of met pin moest betalen een half uur wachten was.

jRn schreef:
marsiascout schreef:
Misschien is het al gevraagd, maar wat

Waren er vorig jaar veel negatieve punten dan?[/quote]

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:37 

Hardtraxx Elite

Sorry hihi. Niet goed gelezen, huiswerk en school gaat toch niet zo goed samen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 15:49 

Hardtraxx Addict

Giel H schreef:
Taxi schreef:
Giel H schreef:

geen aparte ingang, maar je munten koop je op het festivalterrein zelf als je al binnen bent, daar was vorig jaar 1 rij voor mensen met coin tickets, en dat was minder dan 5 minuten wachten, terwijl de gewone rijen waar je contant of met pin moest betalen een half uur wachten was.

Oh zo, ik snap het. Ja is inderdaad het overwegen waard! Bedankt alle
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 16:52 

Hardtraxx Elite

Wat ik me afvraag is of je dichtverpakte lolley's mag meenemen? Ik heb ze ontdekt bij Nightmare maar wat heerlijk zeg! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:11 

Hardtraxxer

denk t niet aangezien je op geen een feest drink of etenswaren mee mag nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:13 

jRn schreef:
Wat ik me afvraag is of je dichtverpakte lolley's mag meenemen? Ik heb ze ontdekt bij Nightmare maar wat heerlijk zeg! :drool:

Haha, bij mij gingen ze eens ergens moeilijk doen om wat dextro (en een pak stroopwafels die opeens in mijn jaszak zat) maar ze zeiden op een gegevement (na een tijdje) "ach, het is net kauwgom". Misschien dat ze wat wantrouwend worden omdat ze denken dat je misschien naar lalaland wilt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:15 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
jRn schreef:

Haha, bij mij gingen ze eens ergens moeilijk doen om wat dextro (en een pak stroopwafels die opeens in mijn jaszak zat) maar ze zeiden op een gegevement "ach, het is net kougom". Misschien dat ze wat wantrouwend worden omdat ze denken dat je misschien naar lalaland wilt?

Hmm. Ja daar heb je wel gelijk in maar ik bedoel een lollie kan ook gewoon lekker zijn, 't zou ook betekenen dat kauwgom een teken van naar lalaland willen gaan is? Of niet?

Giel H schreef:
denk t niet aangezien je op geen een feest drink of etenswaren mee mag nemen ;)

Zit ook wat in, ik ga ze wel eens een mailtje sturen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:15 

Donateur

Ik heb ook wel eens dextro mee, nooit problemen mee gehad. Een lolly weet ik niet, denk dat dat toch net te furrr gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:16 

Nouja, ik denk dat ze een aardig zakcentje kunnen verdienen als ze daar een snoepautomaat neerzetten voor alle kaakschaatsers :P. Maar zoals dawasiknie zegt denk ik ook dat een lollie iets te ver gaat. Je kan bijvoorbeeld ook een banaan mee gaan nemen, of een aardappel xd.

@ 1:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:23 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Nouja, ik denk dat ze een aardig zakcentje kunnen verdienen als ze daar een snoepautomaat neerzetten voor alle kaakschaatsers :P. Maar zoals dawasiknie zegt denk ik ook dat een lollie iets te ver gaat. Je kan bijvoorbeeld ook een banaan mee gaan nemen, of een aardappel xd.

@ 1:50

Of een speelgoed auto!
Afbeelding
( @ masters statement of disorder )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:29 

:P

Misselijk wat tijdens de Q-Dance Feestfabriek allemaal mee naar binnen is genomen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:33 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:

Misselijk wat tijdens de Q-Dance Feestfabriek allemaal mee naar binnen is genomen :P.

Haha, ja dat soort verhalen had ik ook al eens gehoord! :love:

Heb trouwens gehoord van een vriend die bij Unity werkt dat het over het algemeen wel mag, gewoon wat losse lollie'tjes dus we gaan dat gewoon proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:36 

jRn schreef:
stefaneke schreef:

Heb trouwens gehoord van een vriend die bij Unity werkt dat het over het algemeen wel mag, gewoon wat losse lollie'tjes dus we gaan dat gewoon proberen :)

Ach ja, je kan het van 2 kanten bekijken. Het ligt denk ik gewoon aan de persoon die jouw fouilleert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:44 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
jRn schreef:
stefaneke schreef:

Ach ja, je kan het van 2 kanten bekijken. Het ligt denk ik gewoon aan de persoon die jouw fouilleert.

Tja, en een zak chupa chupps gaat moeilijk onder je edele delen hé, hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 01:37 

Kraak... Piep...

Ik kan niet meer heen dus bij deze 2 tickets aangeboden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 10:54 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
stefaneke schreef:
jRn schreef:

Tja, en een zak chupa chupps gaat moeilijk onder je edele delen hé, hahaha

Hoe zit het überhaupt met de controle op Intents? Gewoon uit algemene interesse ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 10:57 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Hoe zit het überhaupt met de controle op Intents? Gewoon uit algemene interesse ;)

Die is nooit echt streng geweest. Is ook begonnen als een 'klein' feestje voor de omgeving hier, en nu na een paar jaar enorm is gegroeid! Zal niet strenger zijn dan de meeste feestjes denk ik ;)

EDIT: ZOEK NOG 1 KAARTJE, OMGEVING TILBURG
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten