We zoeken nog een kaartje.
Kan iemand ons helpen ?
Kan iemand ons helpen ?
Naar alle waarschijnlijkheid ga ik nog een kaartje te koop hebben, maar dan moet ik eerst zeker weten dat ik ingedeeld word met Unitywrote:We zoeken nog een kaartje.
Kan iemand ons helpen ?
Je maakt me nieuwsgierigwrote:ben net naar de vrijwilligersbijeenkomst geweest, het wordt echt goud!! kan niet wachten
Ik ga je missen knul.. Nou zal ik wel een dansje voor je doen!wrote:Ik heb een kaart over voor Intents.
PM maar voor een bod.
Hij is trouwens ook al verkocht hahawrote:Ik ga je missen knul.. Nou zal ik wel een dansje voor je doen!wrote:Ik heb een kaart over voor Intents.
PM maar voor een bod.
Kijk eens een paar posts boven jewrote:1 kaartje gezocht!
Daniel bedoel je? Heeft hem al verkochtwrote:Kijk eens een paar posts boven jewrote:1 kaartje gezocht!
wrote:Daniel bedoel je? Heeft hem al verkochtwrote:Kijk eens een paar posts boven jewrote:1 kaartje gezocht!
Klopt!wrote:Daniel bedoel je? Heeft hem al verkochtwrote:Kijk eens een paar posts boven jewrote:1 kaartje gezocht!
watskeburt dan?wrote:Hij is trouwens ook al verkocht hahawrote:Ik ga je missen knul.. Nou zal ik wel een dansje voor je doen!wrote:Ik heb een kaart over voor Intents.
PM maar voor een bod.
Ja, helaas, maarja..helaas Ground Zero waarschijnlijk ook hierdoor missen.
Ik baal hard.
Uiteraard Daan!! beloofd weer een dik feest te worden. Wordt het eerste festival van 2011 voor mijwrote:Nice Kev ga jij ook? Dat wordt weer flink de voetjes van de vloer man
Ik ook!wrote:Wordt het eerste festival van 2011 voor mij![]()
en damnn wat heb ik er zin in!!