Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 16:03 

Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Taxi schreef:
Hoe zit het überhaupt met de controle op Intents? Gewoon uit algemene interesse ;)

Die is nooit echt streng geweest. Is ook begonnen als een 'klein' feestje voor de omgeving hier, en nu na een paar jaar enorm is gegroeid! Zal niet strenger zijn dan de meeste feestjes denk ik ;)

EDIT: ZOEK NOG 1 KAARTJE, OMGEVING TILBURG

Zo ver ik weet is het niet zo als in Rotterdam, daar hanteren ze een zero-tolerance beleid. Bij Masters in Brabant kon ik bij wijze van spreken zo doorlopen. En denk dat er tussen Intents en Masters toch wat ander publiek komt qua drugsgebruik. Hoe wel de mensen bij Masters ook super waren hoor! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

Zin in! Voor in de auto ga ik een heel divers setje maken. Dubstep tot en met Industrial.. inclusief alles wat er tussen in hangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 16:36 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Zin in! Voor in de auto ga ik een heel divers setje maken. Dubstep tot en met Industrial.. inclusief alles wat er tussen in hangt.

Gooi je hem dan online?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Nou er wordt gewoon gefoullieerd enz, gewoon als normaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 17:26 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:

Zou wat zijn als ze niet zouden fouilleren, volgens mij word het dan een puinhoop haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 18:13 

jRn schreef:
Timmer schreef:

Zou wat zijn als ze niet zouden fouilleren, volgens mij word het dan een puinhoop haha!

I (L) België

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:00 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
p-stylez schreef:

Gooi je hem dan online?

Weet ik nog niet, ga hem op een andere manier maken.. iig eerst voor in de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 12:37 

Hardtraxx Newbie

Zin Zin Zin!!! :D

Heel weekend met m'n toppers het Festival seizoen inknallen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 16:18 

Hardtraxx Elite

Damn hoop echt dat het mooi weer is, eerste festival.. Bang dat het gaat regenen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Damn hoop echt dat het mooi weer is, eerste festival.. Bang dat het gaat regenen :(

Niet teveel over inzitten :P
Word ook mn eerste festival, maar aan het weer kan je togh niks veranderen, we nemen het zoals het is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:53 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:

Maak je net durk om het weer. de afgelopen 3 jaar ben ik geweest en was het super weer. Ben ook 3 x op zondag geweest en hadden we eerst zon en daarna regen of het regende de hele dag lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

Het gaat hondenweer worden dus verkoop je kaartje maar ff aan mij jongens! :lol: Kan er nog wat vrienden blij mee maken. :P

Een voorspelling voor bijna 3 weken later neem ik trouwens maar met een korreltje zout. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 18:02 

Hardtraxxer

Vorig jaar was het een graad of 30, dat was ook niet alles :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 19:11 

Hardtraxx Elite

Tuurlijk ga ik wel, regen of geen regen maar als ik aan een festival denk dan denk ik aan een zonsondergang en daarna lekker knallen bij de hardcore! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 00:15 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Tuurlijk ga ik wel, regen of geen regen maar als ik aan een festival denk dan denk ik aan een zonsondergang en daarna lekker knallen bij de hardcore! :$

Of Live crypsis rond die tijd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 13:54 

Hardtraxx Veteran

Intents Festival zendt de Scantraxx SWAT area live uit op YouTube

Intents Festival is op 4 Juni 2011 live te zien op YouTube dankzij een unieke samenwerking met Scantraxx Recordz, Kemmer Media Group en YouTube!

Scantraxx Recordz, dat al enkele jaren nauw samenwerkt met Google, de eigenaar van YouTube, krijgt de primeur om samen met stichting ‘De Kloontjes’ geschiedenis te schrijven.

Het is de eerste keer dat een dance-organisatie en recordlabel de kans krijgen om in Nederland een dance-evenement live te broadcasten. De videowebsite ‘YouTube’ zond in het buitenland al vaker (dance) evenementen uit, maar in Nederland is dit nog niet eerder gedaan.

Intents Festival, wat al enkele jaren wordt gehouden in het zuiden van Nederland, grijpt deze unieke samenwerking met twee handen aan. Een samenwerking met Scantraxx Recordz en Google in dit formaat is ongekend. Met deze live uitzending is één ding duidelijk: De fans krijgen een unieke ervaring om het uitverkochte feest alsnog van dichtbij mee te maken.

Tijdens Intents Festival zal de Scantraxx SWAT area live worden uitgezonden in samenwerking met Kemmer Media Group. Deze zal de volledige uitzending verzorgen op het kanaal van Scantraxx Recordz: http://youtube.com/scantraxxrecordz
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:10 

Donateur

Das prima, kan ik het achteraf lekker terug kijken. Want denk niet dat ik tijdens het feest veel in de Scantraxx-tent te vinden ben :P (niet omdat Scantraxx zo slecht is btw, meer omdat ik de andere area's vetter vind :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

Erg vet dat ze dat doen zeg! Maar ik ga daar ook niet zo vaak zijn, alleen voor Frontliner en Ran-D misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Das prima, kan ik het achteraf lekker terug kijken. Want denk niet dat ik tijdens het feest veel in de Scantraxx-tent te vinden ben :P (niet omdat Scantraxx zo slecht is btw, meer omdat ik de andere area's vetter vind :) )

Hopelijk houden ze de show dan wel zodat je later kan terugkijken. Zal er denk alleen zijn voor Bioweapon en Frontliner en miss nog als de rest van de groep erheen gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 15:16 

Hardtraxxer

Twitter: Er gaat groot en uniek nieuws aankomen voor de hardstyle fans welke geen ticket voor #intentsfestival hebben!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 15:27 

Hardtraxx Addict

Giel H schreef:
Twitter: Er gaat groot en uniek nieuws aankomen voor de hardstyle fans welke geen ticket voor #intentsfestival hebben!!

Haha kijk eens hierboven Sherlock
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 15:50 

Giel H schreef:

Giel, jongen toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:24 

Hardtraxxer

Ja k zag het meteen nadat ik postte maar was aan t werk en geen tijd om te editen haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 11:07 

Hardtraxx Addict

Weersvoorspellingen van over twee weken zijn meestal niet super betrouwbaar, maar dit ziet er toch wel goed uit hoor; +/- 21°, 75% kans op zon, en 20% kans op regen! Via: Zoover
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 11:08 

Donateur

Gaat sneeuwen hoor ;)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten