Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:26 

Die "dooie" bedoeling bij T-Town tent dan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:27 

Almighty schreef:

Dat was wel erg vet gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:29 

stefaneke schreef:
Almighty schreef:

Dat was wel erg vet gedaan!

zeker, dat was wel grappig :P
maar het waren eerder de bezoekers die dood gingen daar xd bij Neophyte was et nonstop raggen, met Trasher op het einde om zeker te zijn dat iedereen zich de dood in stampte xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:30 

Hardtraxx Addict

Zeer geslaagd feestje! Word ieder jaar maar beter.
Plus punten waren de setjes van b-front, deepack en niet te vergeten DR, de eindshow en het weer.
Klein maar belangrijk min puntje was eigenlijk alleen het geluid. In de break of op wat minder knallende nummers in de SWAT area kwam de hardcore er hard boven uit. Het geluid op de main viel me beetje tegen. Bij de torens achterin was het nog wel te doen. Was lekker inkomertje voor DefQon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

Wel een goed feest gehad! Geluid was alleen wel een minpunt, ging soms totaal de mist in en stond ook overal wel te zacht. Wat ik ook kut vond is dat je nergens water kon bijvullen. Verder aardig wat mensen van hier gezien, altijd leuk. :) Hulde voor de Donkey Rollers, wat een set! Sfeer was toen ook perfect. De zon ging net onder, lekker windje erbij en heerlijk los gegaan met Jack of Sound, Tommetjeuh, Vik, Patrickjeb en Wesley. Verder waren AVIO, B-Front, Deepack en Crypsis ook erg vet! Dik dat Zatox nog Psycho en Pattern 2 draaide, jammer genoeg was de rest van de set zwaar kut. Volgend jaar wss geen Intents voor mij, vond de sfeer niet zo geweldig namelijk (sommige mensen moeten ff wat anders doen dan kijken naar andere) en het geluid was best triest over het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:46 

Hardtraxx Elite

Ik vond pounding senses (deeper inside mix) toch ook wel dik in de set van zatox. had ik niet van hem verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Ik vond pounding senses (deeper inside mix) toch ook wel dik in de set van zatox. had ik niet van hem verwacht.

Hmm die heb ik dan gemist. Gruwelijk trouwens dat B-Front Back Again draaide. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:54 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
(sommige mensen moeten ff wat anders doen dan kijken naar andere)

dit -.- ben een aantal x gevraagd of ik wat rustiger aan wou doen.. maar als mma langs komt word ik 30x van alle kanten in me rug geslagen omdat iedereen dan helemaal wauzig word.. dagjesvolk in overvloed hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:56 

Hardtraxx Elite

tommetjeuh schreef:
Nando schreef:

dit -.- ben een aantal x gevraagd of ik wat rustiger aan wou doen.. maar als mma langs komt word ik 30x van alle kanten in me rug geslagen omdat iedereen dan helemaal wauzig word.. dagjesvolk in overvloed hier

gevraagd ja??? dat heb ik nog nooit gehad. wel dat er van die dagjesmensen (en vooral meiden) me aan staan te kijken als ik uit me plaat ga. afsluiting vond ik btw ook weinig aan... dbstf hitjesparade en dat vuurwerk hoeft van mij opzich ook niet hoor. had beter een half uurtje eerder weg kunnen gaan zodat we voor de menigte weg waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:57 

Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
Nando schreef:

Haha, ja idd super vervelend. Ik ging als een malloot los op Psycho, Chemical, en alles van Donkey Rollers. Word je echt constant gek en boos aangekeken van "WTF ben jij nou aan het doen". Super lachwekkend opzich, terwijl ze zelf nog niet eens kunnen stampen, voor de rest geen last gehad van de mensen. Sfeer zat er wel in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
tommetjeuh schreef:
Nando schreef:

gevraagd ja??? dat heb ik nog nooit gehad. wel dat er van die dagjesmensen (en vooral meiden) me aan staan te kijken als ik uit me plaat ga. afsluiting vond ik btw ook weinig aan... dbstf hitjesparade en dat vuurwerk hoeft van mij opzich ook niet hoor. had beter een half uurtje eerder weg kunnen gaan zodat we voor de menigte weg waren.

ja door een aantal meiden een paar keer gevraagd, dat aankijken van wtf was eigenlijk bijna de hele tijd wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Pff die mensen die je raar aankijken of aantikken als je een beetje hard losgaat zijn juist geniet momentjes op zo een feest joh. :P Als ze het bij mij doen doe ik altijd expres nog wat gas bij en trek ik er nog gekkere smoel bij. :D

Leukste was wel dat ik ff om drinken ging, en net voor de bar een of andere shuffelende/jumpende gast zag staan met allemaal meiden rond hem in een kringetje die maar zaten te kijken naar die gast. Komisch beeld was dat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:14 

Hardtraxxer

1 woord voor dit feest: CRYPSIS!! :oh: :drool: :bomb:

B-Front was ook heerlijk bezig met Trapped en Back Again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:15 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Kwam ook opeens allemaal mensen van de Jumbo tegen in de hardcore-area, dat was ook wel lachen :D Waaronder volgens mij een aantal die de muziek helemaal niet luisteren :whistle:

Welke Jumbo werk je als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:17 

RobertV schreef:
gafsluiting vond ik btw ook weinig aan... dbstf hitjesparade en dat vuurwerk hoeft van mij opzich ook niet hoor. had beter een half uurtje eerder weg kunnen gaan zodat we voor de menigte weg waren.

Kom op geniet eens een keer man! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:27 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
RobertV schreef:
gafsluiting vond ik btw ook weinig aan... dbstf hitjesparade en dat vuurwerk hoeft van mij opzich ook niet hoor. had beter een half uurtje eerder weg kunnen gaan zodat we voor de menigte weg waren.

Kom op geniet eens een keer man! :huh:

nah kan me op dat soort momenten echt niet vermaken :/ vuurwerk is leuk met oud en nieuw maar als afsluiting van een feest hoeft het van mij niet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:36 

93Wesley93 schreef:
Pff die mensen die je raar aankijken of aantikken als je een beetje hard losgaat zijn juist geniet momentjes op zo een feest joh. :P Als ze het bij mij doen doe ik altijd expres nog wat gas bij en trek ik er nog gekkere smoel bij. :D

Leukste was wel dat ik ff om drinken ging, en net voor de bar een of andere shuffelende/jumpende gast zag staan met allemaal meiden rond hem in een kringetje die maar zaten te kijken naar die gast. Komisch beeld was dat. :lol:

precies :P
gewoon zo ruig en raar doen dat ze je niet meer durven aan te spreken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:47 

Project 141 schreef:

zo dus:
http://partyflock.nl/gallery/4739/PAGE/A.html#pgcntrl

kwam deze pic van Vik tegen:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:49 

ook mooie deze:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:01 

O god nee
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:03 

Donateur

nekschot geven :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:06 

Bierkoning

Hahahahaahahahahaahhahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:17 

waar is de foto van de held die ze met hun bakkes op de houten rand hoort te stampen!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:18 

Hardtraxx Elite

wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:20 

Hardtraxx Crew

Verzin iets origineels.
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten