Die "dooie" bedoeling bij T-Town tent dan 
Dat was wel erg vet gedaan!wrote:Die "dooie" bedoeling bij T-Town tent dan
Dat was wel erg vet gedaan!wrote:Die "dooie" bedoeling bij T-Town tent dan
zeker, dat was wel grappigwrote:Dat was wel erg vet gedaan!wrote:Die "dooie" bedoeling bij T-Town tent dan
Hmm die heb ik dan gemist. Gruwelijk trouwens dat B-Front Back Again draaide.wrote:Ik vond pounding senses (deeper inside mix) toch ook wel dik in de set van zatox. had ik niet van hem verwacht.
ditwrote: (sommige mensen moeten ff wat anders doen dan kijken naar andere)
gevraagd ja??? dat heb ik nog nooit gehad. wel dat er van die dagjesmensen (en vooral meiden) me aan staan te kijken als ik uit me plaat ga. afsluiting vond ik btw ook weinig aan... dbstf hitjesparade en dat vuurwerk hoeft van mij opzich ook niet hoor. had beter een half uurtje eerder weg kunnen gaan zodat we voor de menigte weg waren.wrote:ditwrote: (sommige mensen moeten ff wat anders doen dan kijken naar andere)ben een aantal x gevraagd of ik wat rustiger aan wou doen.. maar als mma langs komt word ik 30x van alle kanten in me rug geslagen omdat iedereen dan helemaal wauzig word.. dagjesvolk in overvloed hier
Haha, ja idd super vervelend. Ik ging als een malloot los op Psycho, Chemical, en alles van Donkey Rollers. Word je echt constant gek en boos aangekeken van "WTF ben jij nou aan het doen". Super lachwekkend opzich, terwijl ze zelf nog niet eens kunnen stampen, voor de rest geen last gehad van de mensen. Sfeer zat er wel in.wrote:ditwrote: (sommige mensen moeten ff wat anders doen dan kijken naar andere)ben een aantal x gevraagd of ik wat rustiger aan wou doen.. maar als mma langs komt word ik 30x van alle kanten in me rug geslagen omdat iedereen dan helemaal wauzig word.. dagjesvolk in overvloed hier
ja door een aantal meiden een paar keer gevraagd, dat aankijken van wtf was eigenlijk bijna de hele tijd welwrote:gevraagd ja??? dat heb ik nog nooit gehad. wel dat er van die dagjesmensen (en vooral meiden) me aan staan te kijken als ik uit me plaat ga. afsluiting vond ik btw ook weinig aan... dbstf hitjesparade en dat vuurwerk hoeft van mij opzich ook niet hoor. had beter een half uurtje eerder weg kunnen gaan zodat we voor de menigte weg waren.wrote:ditwrote: (sommige mensen moeten ff wat anders doen dan kijken naar andere)ben een aantal x gevraagd of ik wat rustiger aan wou doen.. maar als mma langs komt word ik 30x van alle kanten in me rug geslagen omdat iedereen dan helemaal wauzig word.. dagjesvolk in overvloed hier
Welke Jumbo werk je als ik vragen mag?wrote:Kwam ook opeens allemaal mensen van de Jumbo tegen in de hardcore-area, dat was ook wel lachenWaaronder volgens mij een aantal die de muziek helemaal niet luisteren
Kom op geniet eens een keer man!wrote:gafsluiting vond ik btw ook weinig aan... dbstf hitjesparade en dat vuurwerk hoeft van mij opzich ook niet hoor. had beter een half uurtje eerder weg kunnen gaan zodat we voor de menigte weg waren.
nah kan me op dat soort momenten echt niet vermakenwrote:Kom op geniet eens een keer man!wrote:gafsluiting vond ik btw ook weinig aan... dbstf hitjesparade en dat vuurwerk hoeft van mij opzich ook niet hoor. had beter een half uurtje eerder weg kunnen gaan zodat we voor de menigte weg waren.
precieswrote:Pff die mensen die je raar aankijken of aantikken als je een beetje hard losgaat zijn juist geniet momentjes op zo een feest joh.Als ze het bij mij doen doe ik altijd expres nog wat gas bij en trek ik er nog gekkere smoel bij.
Leukste was wel dat ik ff om drinken ging, en net voor de bar een of andere shuffelende/jumpende gast zag staan met allemaal meiden rond hem in een kringetje die maar zaten te kijken naar die gast. Komisch beeld was dat.