Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:24 

Planking xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:26 

Hardtraxx Crew

stefaneke schreef:
Planking xd

Een paar keer is leuk, maar je ziet het nu overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:34 

Hardtraxx Elite

van die aandacht te kort figuurtjes gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:45 

Hardtraxx Addict

weet iemand waar van die andere fotograaf was niet van partyflock maar die andere met groen kaartje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:48 

Hardtraxx Addict

er was een buitenlandse fotograaf.
pix-arden.com was die site.

Iemand nog bij Darkraver & Vince geweest, wat waren die gasten weer aan het knallen zeg :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:43 

Pwoaah heimwee
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:51 

Hardtraxx Veteran

- Coone
- Scope DJ
- Wasted Pinguinz
- Isaac
- Tommyknocker
- Psyko Punkz
- AVIO Live
- Bass Modulators
- Wildstylez
- Bioweapon
- Paul Elstak
- Zatox
- B-Front
- Donkey Rollers LIVE
- Ran-D
- Noisecontrollers
- D-Block & S-Te-Fan LIVE
- Closing Show

Diti s um geworden voor mij, bij sommige was ik er wel maar 5 minuten ofzo. Heb geen zin in een groot verslag per DJ dus alleen de opvallende dingen. Scope DJ.. Afsluiten met Countdown +1.. Wasted Pinguinz openen met First Match 2011 +1. Verder was zowel Scope DJ als Wasted Pinguinz niet veel soeps. Daarna even bij Isaac gehangen, het was zo warm dat we maar rond gingen lopen, beetje eten halen.. beetje hangen bij de hardcore, buiten was het niet echt fijn haha. We hebben eigenlijk een uur alleen maar buiten gelopen, in het gras gezete en verder niet zo veel gedaan. Waren toch niet zo'n boeiende dj's op dat moment. Psyko Punkz staat in het lijstje omdat we die wel hebben gehoord, maar zittend in het gras, en soms opstaan om beetje los te gaan. Eternity bijvoorbeeld, wat is die heerlijk in het zonnetje. die dr dre dj tool ook trouwens.

Daarna AVIO Live, ik wilde wel blijven, maar de andere gingen naar Bass Mods. Dus ging maar mee, vind dat Bass mods ook genoeg leuke plaatjes hebben die al uit zijn of nog uit moeten komen. Was een leuk setje, zou niet meer weten welke nr's, maar weet wel dat Global Awakening echt verschrikkelijk heerlijk is. En natuurlijk The Drop. Daarna Wildstylez, die had eigenlijk op dat moment op de main moeten staan, want met het zonnetje was dit een heerlijke set geweest, nu was die nog steeds lekker overigens. Daarna de hele set van Bioweapon, deden het weer lekker hoor, alleen helaas geen nummer gehoord die ik nog niet eerder had gehoord. Viel me op hoe hard mensen gingen juichen toen DotN kwam, maar hoe weinig er eigenlijk los gegaan werd. Ik ging me iig wel een partij hard op die nummers (Heretic, Realm, Fearfull Symmentry, DotN) Natuurlijk kwamen ook de Zomerse nummertjes langs van Bioweapon, en die vind ik echt lekker. Unleash the Weapon, Wuw4 & Bass Power zijn pareltjes. Kan eindelijk zeggen dat deze gasten een goede aanwist voor Scantraxx zijn!

Daarna naar Paul Elstak, omdat er toch verder niet veel soeps was (dacht ik) tot ik van Paul Elstak terug kwam en ik zag op het timetable bord dat Crypsis LIVE is geweest. DAMN! Partij balen, achja Paul was ook wel leuk.. Commerciele tering zooi, maar wel lekker even tussendoor. Nog een nieuw nummer gehoord, of iig in een nieuw jasje gestoken samen met New Kids. Was trouwens verschrikkelijk druk op dat moment in die kleine tent.

Daarna weer buiten, even snel wat te eten gehaald enzo. Beetje liggen in het gras. Toen begon het leuke gedeelte van de avond, zatox begon in het midden van zijn set te knallen, dus ben vanaf dat moment tot aan ran-d helemaal los gegaan. Psycho kwam o.a voorbij, ging er verschrikkelijk veel los op dat nr alweer. Alleen rare opbouw, daarna Kickin Ass (geloof ik), gangsta (geloof ik) en dan weer pattern 2. Achja, verbaast me al niet meer. B-Front wasn atuurlijk weer verschrikkelijk lekker, met die mashup met volgens mij kick edits. Alle nummers knalde verschrikkelijk, ik stond alleen met nog iemand omdat de rest liever in het gras wilde gaan liggen. Ik was de bob, dus was mijn gedachte.. ach als hun iets anders willen ,doen ze maar. Ze moeten mij zoeken dan, ik heb de autosleutels en ik ben de bob, ze zien maar hoe ze thuis komen. Ik ga hoe dan ook los op B-Front, toen liep er eentje mee, en die ging ook goed hard los. Aan het einde van de set was ik best wel verschrikkelijk kapot, ben echt hard gegaan, stuk voor stuk lekkere plaatjes. Na 2 tracks van DR kreeg ik dorst, dus ging even wat drinken halen en zag dat die gasten toch wel aan het losgaan waren. Maar ze wilde liever naar Ran-D.. nja ok.. voor deze ene keer dan. Kwam binnen met Under Attack, dus dat was lekker, Daarna nog zo'n nieuw nummer van Gunz for hire, met die typische ran-d vocals. Gaat het wel goed doen dat nr. Daarna nog Son of Torture.

Tja en toen Noisecontrollers.. Ik had me er wel wat van verwacht.. maar op dat moment Gimme love, stardust etc? Dat gaat me toch echt even te ver.. Unite is trouwens echt lekker, maar niet op dat moment, zoals eigenlijk alle nummertjes die werden gedraaid.. Gelukkig wel Stella Nova gehoord! Ik had wel een leukere tracklist kunnen maken voor hun op dat tijdstip. Want dat DBSTF het gingen verneuken had ik wel verwacht. Maar Noisecontrollers hadden toch minstens;

- Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
- Noisecontrollers - Surge of Power
- Noisecontrollers - Samara
- Noisecontrollers - Give you Bassline
- Noisecontrollers - Unbroken
- Noisecontrollers & Zany - Paranoid
- Noisecontrollers - Crump (Edit)
- Williams Syndrome - Redemption / Thunder
- Killer Clown - Tormented
- Noisecontrollers - Confusius
- Noisecontrollers - Creatures
- Pavo - Raven/Communicate
- Noisecontrollers - Against All Odds
- Plaatjes van hun maatjes/fusion die op dat tijdstip niet zouden misstaan

Dat ze commercieel draaien is opzich wel logisch, maar toch jammer..Absolute minpunt, dieper kan je niet zakken, is dan het draaien van The Pitcher & Slim Shore - This is Who We Are, die wil ik dan echt niet horen. het was aardig beuken na b-front, en het werd daarna alleen maar afbouwen, best wel een fail van de organisatie ook dus. Maargoed, daar hadden nc zelf ook wel wat mee kunnen doen.

Tja en dat DBSTF het daarna helemaal gingen verneuken had ik natuurlijk ook verwacht, maarja ik ben maar hard los gegaan, want ja het werd toch niet meer beter. Overigens vind ik het anthem echt niet verschrikkelijk slecht, live vind ik hem wel leuk (komt ook omdat het bpm hoger lag, thuis luisterd die echt langzaam weg)!

Eindshow was echt super, jammer van de tracks allleen, ik hoopte stiekem nog op Zany - Psychedelic trip, die zou niet mistaan bij dit thema. hardcore nummertje vond ik wel leuk. Veel vuurwerk.

het weer zat heel goed mee, dunne sluierbewolking met een lekker windje. Telefoon gaf 28.3 graden aan, en die heeft het niet zo vaak fout. Dus was erg warm. Volgend jaar mogen ze de toegangspoort wel wat groter maken, want die vond ik wel erg klein, daardoor was de drukte echt verschrikkelijk, we hebben een uur mogen wachten voor we naar binnen mochten en daarna ook nog is 45 minuten bij de tokens. Terrein was erg groot, maar was volgens mij nog wel meer mee te doen, er hadden op meer plekken token verkoop mogen zijn, en de toegangspoort wat groter. De scantraxx tent was ook abnormaal groot, en die is op geen moment 3/4 vol geweest, soms niet eens 1/2 vol. Volgend jaar dus online tokens bestellen. Barpersoneel was heel snel en aardig, zaten ook leuke damens tussen :P. Ja dit feest is voor mij volgend jaar weer een optie als er genoeg mee gaan. Gasten waar ik mee gingen was dit hun eerste feestje, en vond het het heel vet. Al denk ik dat het veel vetter had kunnen zijn als ze wat meer waren losgegaan, soms moest ik ze aanzwiepen om dit te doen. Nja ze zijn nog jong haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

Nou, ik ook nog maar een groter verslag(je) dan:

Het was de planning om 1 uur bij Dark-E te staan, maar door de lange reis, bezoekje langs de supermarkt en voor mij nog even ergens anders bracht de volvo ons uiteindelijk om 13:40 op een parkeerplaatjes naast het terrein. Klein stukje lopen, en toen was 't al 5 voor 2 en daar stonden we in de rij in de bloedhete zon. Nog geen 5 minuten later stroomde het zweet door mijn bilnaad, pfoe wat was 't warm zeg! Maargoed, ik ben uiteindelijk nog door de vip ingang naar binnen gegaan aangezien ik op de gastenlijst stond. Ging wat vlotter dan de normale ingang, en er stonden 2 heeeeeeele mooie dames met wat welkomsdrankjes :thumbup: . Daarna direct maar een kluisje gehuurd, en gewacht op Stefan (SMH hier op HT) die zijn eerste festival/outdoorfeest/groot feestje gaat meemaken :) . Dus, hem ook gevonden, alles in kluisje gestopt en daarna muntjes halen. Dit duurde nog wel even, maar uiteindelijk stonden we 3 uur eindelijk bij de mainstage.

Even 2 bavaria's gehaald (laatste 2 overigens, echt smerig) en Coone legde net z'n laatste plaat er op. Nog even Audio attack gehoord en hierna begon Isaac. Ik hoorde ''We Are Your Friends'', dus direct maar 's gaan kijken in de Scantraxx tent want dat was wel de laatste plaat die ik graag in 't begin wilde horen. Maargoed, naar de Scantraxx area waar de Wasted Penguinz aan het draaien waren. Je vind ze vet of niet, ik vind alleen hun naam gewoon ronduit kut maar hun muziek is gewoon echt hun aparte stijltje. Niet dat ik die stijl direct goed vond, maar kon 't als opwarmertje wel best waarderen. Hier en daar nog wel wat lekkere reversjes en kickjes gehoord van hun eigen tracks, en Blame It On The Music kwam ook nog voorbij. Afsluiter weet ik niet meer, maar wat ik wel weet is dat het geluid hier niet echt goed was.

Goed, volgende act was Second Identity Live. Kan de nummers van deze 2 heren over 't algemeen wel waarderen, en in 't half uurtje kwamen veel lekkere reverse basjes door de speakers! We stonden lekker vooraan, samen met de vriendin van A-Lusion en Scope & A-Lusion draaiden gewoon een lekkere liveset. Paar lekkere edits, met die God Of The Underworld (kick edit) als hoogtepunt, de tering wat gaat dat nummer lekker zeg! Was dus een iets beter opwarmer, maar het geluid was nog niet goed en we gingen terug naar de main aangezien Bass Modulators ons niet echt interessant leek.

Op onze weg terug nog even bij de hardcore gekeken, Tommyknocher draaide, maar Stefan vond 't niet zoveel aan dus direct maar door naar de main waar de Psyko Punkz draaiden. Heb er hier en daar wat van meegekregen, maar ook nog veel met The Prophet gepraat, die lekker van een grote waaier genoot bij een merchandise stand. We hebben 't over een aantal zaken gehad, best nog wel leuk om even met hem te praten :) . Ook nog even wat wezen eten, een pizzapunt welteverstaan. Deze was opzich wel te eten, niet echt heet helaas. Maar weer terug gegaan naar de main om ons voor te bereiden op AVIO Live en de HT meeting.

In eerste instantie niet veel HT'ers gezien, her en der verspreid wel maar op de meeting stond iedereen ergens anders denk ik. Niet heel erg, want ik verheugde me meer op AVIO live als ik eerlijk ben :) Wel paar leuke lui gesproken op de meeting, maar AVIO was echt vetter! Lekkere opener, en daarna Overdrive Your Woofers, echt ik ben verlieft op die plaat; wat een kicks, wat een energie, wat een aparte track! AVIO live is eigenlijk altijd wel prima, en deze keer zorgden ze weer voor een heerlijk half uurtje!

Na AVIO was het een beetje twijfelen, of Deepack of Bioweapon. We hebben voor 't laatste gekozen, mede omdat ik bang was dat 't 1 grote hitjesparade zou worden van Deepack met dan vooral hun eigen tracks waar ik niet zo'n fan van ben en al helemaal niet van Hardcopy. Dus naar Bioweapon. Weet niet meer zo goed wat ze draaiden, maar 't was niet zo heel erg denderend. Wel respect voor die kale gozer, op Rebirth ging die al lekker los en hij deed 't nu weer goed over! Het geluid was (nog steeds niet goed) HELAAS!

Na Bioweapon was 't aan Crypsis de taak om met zijn liveset onze benen weer 's goed te laten bewegen. Maar hij begon, en het geluid denderde in 1 keer met ik weet niet hoeveel decibels naar beneden. En het geluid stond al zo zacht, en nu nog zachter. Echt heel erg vervelend en ik baalde er best wel van. Ook de set zelf vond ik echt niet zo heel erg denderend, ik had graag meer nieuwe platen willen horen! Op Rebirth was zijn liveset super dik, maar hier echt een heel stuk minder. "t geluid kan ook een oorzaak geweest zijn, maar ik stond toch echt 15 van de 30 minuten stil helaas. Nacht blijft trouwens echt een toppertje, mag wel snel uit komen!

Hierna was Zatox aan de beurt, ik had een dikke hitparade verwacht maar dit viel me opzich nog best wel mee. De hits zaten er natuurlijk wel tussen, maar ook wel wat trackjes die ik niet echt had verwacht. Zo draaide hij ook nog Psycho en die Hard Bass dj-tool, die track waar de BPM steesd hoger gaat. Laatstgenoemde is erg goede track overigens! The nieuwe plaat van The R3bels is ook erg dik! Ook leuk om hier te melden is dat er van die vervelende groepjes vrouwen bij de main stonden die nog een theepot en wat kopjes nodig hadden. Sommigen zaten je echt aan te kijken alsof je gestoord was zoals je los ging.. Beetje jammer. Al met al best wel een leuk setje!

Hierna moest 't vol gas gaan met B-Front, en dit deed hij! Wel weer dat Rebirth anthem, maar ik denk dat hij dat nummer elk komend festival waar hij draait wel gaat draaien. Ik vergeef 't 'm! Verder erg veel dikke nummers gehoord waaronder ook een mash up van wat oudere Fusion platen met een echte B-Front kick, heerlijk! Helaas geen Midnight Freaks, die ik wel had verwacht aangezien Jack Of Sound zelf ook op Intents was en hij die plaat de laatste paar kerel wel vaker draaide. Bij Feel My Fire moest er weer een Sit-Down moment komen. Ik zie er hier mensen over zeuren, maar ach.. het is maar 2 minuutjes, als de rest dat nou leuk vind dan doe ik wel mee en stiekem is het zelf ook best leuk. Wel moet ik zeggen dat t niet voor herhaling vatbaar is want vanaf die sitdown werd 't om ons heen echt druk en werd 't publiek echt strontvervelend. Soms wat duwen, dan weer stilstaan en niet om iemand anders denken op een vervelende manier, hele tijd van die lui die voor je of langs je liepen en mensen die zaten te schreewen van ''waar is dat feestje, hier is dat feestje'', echt om te huilen gewoon. Ga gewoon lekker los, en schreeuw zulk soort onzin 1 keer en de volgende keer weer in de aprés ski tent. Goed, verder dikke set die beter kon zijn als 't geluid beter stond.

Met het ''opgewarmde'' publiek was 't daarna tijd voor de Donkey Rollers. Donkey rollers is per definitie gewoon vet, en dat was 't deze keer eigenlijk ook. Helaas moet ik wel zeggen dat dit voor de platen en geld, en niet echt voor Zany & DV8. Wel vet dat ze gewoon mee doen met de vocalen en 't publiek lekker los willen laten gaan, maar 't is echt een grote fail als je met 1 of ander brabants volksnummer het publiek wil laten losgaan. Echt, heb me doodgeërgerd, doe dit aub niet weer Zany & DV8! Dat gedoe met die cuphouders is dan wel leuk, maar echt los gaan heb ik niet kunnen doen omdat er net als bij 't laatste deel van B-Front teveel werd gedrukt.., erg jammer :( !

Hierna direct uit die grote, woeste, dagjesmensachtige menigte gegaan om onze muntjes op te maken aan drinken, en nog even te kijken bij De profeet, nadat de Noisecontrollers openden met het geniale Give It up! De Profeet draaide net Recession, dit blijft echt een heerlijke plaat! Daarna die put your middle fingers up in the air plaat, weet de naam zo niet meer, wat een schijt vocals.., wel lekkere reverse bass! Wat ook opviel was 't geluid, dit stond in 1 keer een stuk harder! Was super geweest als dat de hele dag en overal zo was! Ook Bringing The Funk kwam langs, wel 2 x overigens! Gelukkig merkte hij 't op de 2e keer, dus mixte die snel het Intents festival Anthem d'r in, en dit was de tijd dat we terug gingen. Er was echt niks om nog voor te blijven en we hadden nog een lange reis voor de boeg naar Drenthe.

Bij de kluisje PNRMX nog even gesproken met z'n vriendin, daarna de spullen gehaald en terug naar de auto gegaan. Onderweg nog een leuke Groundzero poster (zo'n dikke van langs de weg) meegenomen, die hangt nu mooi aan de muur :) ! De terugweg voorliep voorspoedig, en rond 2 uur waren we weer in Hoogeveen :) !

Al met al heb ik opzich best een leuk feestje meegemaakt. Helaas waren d'r een paar dingetjes die 't feest toch wat minder maakten, en dan was 't geluid echt de grootste boosdoener. Ook de sfeer vond ik niet echt geweldig, ik kon de sfeer niet echt beschrijven maar goed was die zeker niet.

Aantal + & - punten nogmaals:

+ Eten & Drinken
+ prijs van 1 muntje (5 voor 12 ipv 4 voor 10)
+ Het weer (in de middag wel wat TE warm!!)
+ AVIO live
+ B-Front
+ Paar lui die 't feest soms nog wel wat extra leuk maakten in de zin van ''die gaan gelukkig wel los''
+ Locatie is ook wel ok
+ Gratis wc's, maar geen water!

- Het Geluid (wel duidelijk denk ik, geld voor de main & de Scantraxx area, hardcore weet ik eerlijk gezegd niet)
- Toch echt Crypsis live (misschien wat teveel van verwacht maar hij heeft 't beter gedaan!)
- Dagjesvolk (echt teveel!!!!)
- Bavaria (gelukkig was ik bob!)
- Te lang bij de ingang wachten (had ook een gastenlijst plek, en er stond niet aangegeven dat ik ook bij de VIP ingang naar binnen moest..)
- En die MC bij Crypsis, vond 'm niet echt geweldig als ik eerlijk ben..

Goed, over 't algemeen dus gewoon een leuk festival gehad, maar wel met een donkere rand helaas. Kon me vooral erg irriteren aan dat dagjesvolk, maar het geluid was echt het meest waardeloze. Laatstgenoemde kan de organisatie iets aan doen, dus als ze dat doen voor volgend jaar dan ben ik er volgende jaar wellicht wel weer bij!
-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:35 

Hardtraxx Veteran

Oja en mensen hou voortaan je shirt aan. >.< ook al is het 40 graden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 10:38 

Donateur

p-stylez schreef:
Oja en mensen hou voortaan je shirt aan. >.< ook al is het 40 graden..

sorry papa, zal hem volgende keer aanhouden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:00 

Hardtraxx Veteran

het is zo fucking goor om tegen een bezweet lichaam te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:12 

Donateur

p-stylez schreef:

Jaa, maar een nat shirt waar al het vocht juist in blijft hangen is niet smerig? Ik gebruikte me t-shirt gewoon steeds als handdoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:14 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Almighty schreef:
Ja idd, tijdens Isaac ook nog wel, maar daarna werd het minder en minder. Scantraxxtent was het de hele tijd al kut, T-Town tent was het te doen en early ben ik niet geweest..
Maar jonge, UNEXIST :worship:

Haha was jij daar ook het laatste kwartier. Wat een ongelofelijk gruwelijke afsluiter was dat. Als je dat langer dan 5 minuten vol wist te houden was je echt een held :thumbsup:

Dankjewel.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:19 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
p-stylez schreef:

Jaa, maar een nat shirt waar al het vocht juist in blijft hangen is niet smerig? Ik gebruikte me t-shirt gewoon steeds als handdoek.
Jij dan misschien wel, maar sommige waren echt een vochtbal. Heb me echt zitten ergeren aan sommige.

Trouwens ook leuk, stuur je om half 2 een whatsappje naar Gangsterdwerg om te meeten, krijgt hij deze pas om 5 uur s'nachts ofzo (weet niet hoelaat het was). Drama die netwerken altijd op party's :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:28 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
RobertV schreef:
Ik vond pounding senses (deeper inside mix) toch ook wel dik in de set van zatox. had ik niet van hem verwacht.

Hmm die heb ik dan gemist. Gruwelijk trouwens dat B-Front Back Again draaide. :worship:

Net als vorige week.. Ik heb het niet zo op DJ's die 2 keer achter elkaar een gelijksoortige set draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:36 

Hardtraxxer

Voor mij is de perfecte beschrijving van dit feest; een vermakelijk kinderfeestje, alleen op het einde kreeg je geen zakje snoep mee en dat is toch wat je zoekt in een kinderfeestje.

Sitdowns :')
Publiek :')
Geluid :')

En natuurlijk de applausjes voor jezeeellllluuuuuufff
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:52 

Hardtraxx Veteran

Bob draait Back Again sowieso best vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:54 

Hardtraxx Veteran

Achteraf gezien ben ik dus blij dat ik hier niet naartoe kon gaan. Natuurlijk kan men zich best wel vermaakt hebben, maar aan een Emporium 2 had ik totaal geen behoefte. En al helemaal geen 2 weekenden achter elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 13:04 

Hardtraxxer

Geweldig feest gehad maar wel wat verbeterpuntjes voor de organisatie van volgend jaar:

- Ruimere toegang, meer poortjes voor snellere doorstroom bij de entree
- Meer plaats om muntjes te kopen, zelfs bij de e-ticket muntjes kassa was het stervens druk
- Aub GEEN Noisecontrollers en d-block & s-te-fan als laatste DJ's zet ze gewoon wat eerder op de dag of met de opdracht om Hard te draaien, echt balen om van crypsis, b-front, zatox en de donkeys weer terug te moeten schakelen naar alleen maar hitjes..
- Natuurlijk het geluid, waar hier al meer over is gezegd... Was toch wel een tegenvallertje..

Dagjesvolk is helaas niks tegen te doen.. Ik trek me er gewoon niks meer van aan, en ga gewoon los.. De leeftijd naar 18+ veranderen kan misschien een kleine verbetering zijn op dit gebied..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

zo, klaar met werken, dus nu maar even een verslagje van mijn weekendje Intents :P

Day 1
We waren al op tijd vertrokken, want sommigen van ons MOESTEN Coone zien, dus wij maar meegereden. Kwamen rond half2 bij de mainstage aan, Dark-E draaide en het was nog lekker rustig. Toen meteen een ijsje gepakt en dat was meteen het eerste minpuntje: raketjes voor een hele munt, en 3 voor 2munten :thumbdown:
Zijn toen met onze groep midden vooraan gaan staan toen Coone begon. Draaide vooral veel van zijn album, maar het sloeg toch behoorlijk aan moet ik zeggen! Heb mezelf ook erg goed vermaakt toen al, niet verwacht.
Daarna kwam Isaac, en merkte iedereen gelijk dat het geluid stukken zachter ging. Dit is de rest van de dag eigenlijk zo gebleven. Tot Deepack klaar was eigenlijk aan 1 stuk door bij de mainstage gestaan, af en toe wel veel te warm maar goed. Op het begin nog paar keer mijn flesje water bijgevuld, totdat ze het even later afgesloten hadden.
Toen Crypsis net bezig was toch maar even stukje rondgelopen en een tijdje met een vriendinnetje gezeten, was ook best leuk.. :innocent:
Toen even bij EA gekeken in de T-Town Madness tent, snikheet maar aan 1 stuk door lopen raggen daar vooraan, was toch wel genieten eigenlijk! Vervolgens weer richting de main, en toen inderdaad nog even vol doorgegaan op Psycho, die BPM-tool van Hardbass en Pattern2.
B-Front en de DonkeyRollers waren gewoon weer heerlijk,snap niet waar ik de energie vandaan haalde maar ik kon blijven gaan gelukkig, wat een geweldige set van B-Front vond ik dat! :drool:
Donkey Rollers hadden t wel weer mooi op z'n kop gezet daar, met dat bierkartonnetjes gooien, geweldig!
Tja,en toen kwamen NC en DBSTF..even een momentje van rust gepakt aan de zijkant van de main toen. Wel genoten van Give It Up & Big Bang. Vooral positief verrast door DBSTF tijdens die opgeschroefde versie van Shiverz, die was wel erg lekker! :worship:
Afsluiting was vooral 1 grote berg vuurwerk dat maar bleef komen en komen..niet normaal haha! Anthem vond ik live toch ook beter klinken dan thuis, was goed te doen daar! Toen naar huis gefietst en in 1klap in slaap gevallen, was er aan toe!

+/-:
+ heerlijk windje dat toch veel verkoeling bracht
+ Coone, AVIO, Deepack met hun AVIOshirtjes, Donkey Rollers
+ enorme berg vuurwerk
+ genoeg personeel aan de bar, geen 1x hoeven wachten met bestellen!
+ heel veel bekenden gezien

- water dat afgesloten was
- ijsjes voor 1 munt, afzetters
- duchtig eten, heb zelf niks op maar hoorde dat van iedereen
- meeting vergeten :$

Intents was voor mij dus weer geslaagd, komt omdat ik t nog steeds meer zie als een feestje voor de regio hier. En respect voor hoe snel dit festival groeit in omvang!

Day 2
Ik had hier echt totaal geen zin meer in, was helemaal kapot van de vorige dag. Dus rond een uurtje of half3 toch maar vertrokken richting Oisterwijk. Toen we binnenkwamen zagen we dat de mainstage en de T-Town tent al afgebroken werden. De Scantraxx tent stond dus goed vol deze dag en flink wat bekenden gezien weer, waaronder Timmer die biertjes stond te tappen :P

De 80's/90's tent was in 1 woord briljant! Rad van Fortuin hadden ze neergezet waarmee (met de officiele Rad van Fortuin-tune) bepaald werd wat voor muziek er gedraaid werd :lol:
Hele hoop klassiekers gehoord waaronder:
Britney Spears - Oops, I did it again
Rene Froger - Een eigen huis
Toy Box - Best Friend (dit was echt genieten haha)
En natuurlijk de nodige Happy Hardcore nummers ^^

Ga verder niet te diep op de setjes in omdat die muziek toch niet zo boeiend is voor Hardtraxx, maar leuke setjes gehoord van The Flexican, Hardwell en Vato Gonzalez.
Tijdens Vato Gonzalez nog wel gelachen toen opeens MC Villain en Coone bij ons kwamen staan en vooral Villain die helemaal uit zijn dak ging! :worship:
Nog even met hun op de foto gegaan en toen kwam de afsluiting in de tent. Man ik ben me helemaal te pleuris geschrokken, de hele tent stond op zijn kop en iedereen ging he-le-maal uit zijn dak, wat dat betreft overtrof het de bezoekers van de zaterdag zeker! Zelfs meegedaan met een goede sit-down, ook al heb ik een hekel aan die dingen. Maar omdat deze op een heerlijk tijdstip van de dag kwam en echt iedereen in de tent meedeed, was hij echt leuk. Voor mij heeft vooral day2 me positef verrast en ik ben volgend jaar zoiezo weer 2 dagen aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:56 

Hardtraxx Elite

Jongens.. Intents was me een feestje. Het was tevens mijn eerste feest waar ook hardstyle gedraaid werd, en mijn eerste festival. Ik ben altijd van de hardcore geweest (nightmare 2x,masters 2x) maar wat is Hardstyle toch eigenlijk een geile muzieksoort. Heerlijk, die bass die lekker doordreunt en het publiek is erg aardig, mooie vrouwen liepen rond.. Jongens.. Ik ben verkocht, free festival zeker even de hardstyle bekijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:17 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Jongens.. Intents was me een feestje. Het was tevens mijn eerste feest waar ook hardstyle gedraaid werd, en mijn eerste festival. Ik ben altijd van de hardcore geweest (nightmare 2x,masters 2x) maar wat is Hardstyle toch eigenlijk een geile muzieksoort. Heerlijk, die bass die lekker doordreunt en het publiek is erg aardig, mooie vrouwen liepen rond.. Jongens.. Ik ben verkocht, free festival zeker even de hardstyle bekijken!

Ik weet niet waar jij de bass voelde doordreunen, maar de enige keer dat ik bass hoorde was toen Bass-D door het podium heen zakte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:24 

Hardtraxx Elite

JefQ schreef:
jRn schreef:

Ik weet niet waar jij de bass voelde doordreunen, maar de enige keer dat ik bass hoorde was toen Bass-D door het podium heen zakte..

Oke oke, dreunende bass is misschien wat overdreven maar ik vond de kicks bij de hardstyle live toch een stuk lekkerder dan bij de hardcore hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:37 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
jRn schreef:

Der loopt wel een stuk meer vrouwvolk rond bij een Hardstyle+Hardcore festival, met MoH was dat toch meer zoeken naar schone dames :P

Inderdaad, daar liepen ook wel stukjes rond maar die zijn vaakt och een tikkeltje te extreem voor mij. Hier lopen ook meer 'mainstream'dames rond, als je begrijpt wat ik bedoel.
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 17:31 

Hardtraxx Elite

ja idd. gewoon normale meiden die ook wel van wat beukwerk houden en niet van die schrale hardcore wijven :x
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten