Was een supervet feestje
FF voor de eerste keer een reportje schrijven

Op de heenreis kwam ik in Den Bosch gelijk al wat bekende tegen dus daarmee gereisd. Eenmaal aangekomen bij het terrein was het aardig druk. Ik stond op de gastenlijst, en naar navragen op twitter, moest ik naar de 'Guest' poort. Ik kon geen 'Guest' poort vinden dus ging maar bij de normale staan, omdat het gelijk zou zijn aan regular. Eenmaal onder die poort door, waren er alleen de hokjes waar je een ticket nodig had. Dus ik vragen aan zon gozer bij de VIP kant waar je moest zijn als je op de gastenlijst stond. Aan de VIP kant duss..
Nou eenmaal dat gehad, naar Coone gelopen. Gelijk Modernization tegen het lijf gelopen. FF staan praten en erna jRn gaan zoeken. Naar ff zoeken gevonden. Daar kwartiertje staan inkomen, enige track die ik me herriner is Starfuckers.
Hierna naar de Hardcore gelopen met jRn en zn vrienden, waar Repeater en Trypsin nog stonden te draaien. Kende niks van wat ze draaide maar klonk wel goed. Toen ff 10 minuten nog gestaan bij Tommyknocker en toen naar Kswoosh gaan zoeken bij Wasted Penguinz. Ook naar paar minuten rondlopen gevonden. Werden veel te veel breaks gedraaid en vond niet echt veel aan de tracks. Paste opzich wel goed bij het 'zomerse gevoel'. Enigste leuke track was I Just Can't Stop Re-Amp. Nando en Thommetjeh kwamen er even later ook bij.
Toen begon Second Identity Live. Begonnen gelijk met een edit (Geen idee meer welke) en erna nog een track die ik ken maar de naam niet meer. Naar 10 minuten hier ook weggegaan naar Amnesys en Mad Dog. Draaide wel lekker en het ging goed hard. Paar bekende tracks gehoord, onder andere Refly en 4D future. Toen ff wat gaan eten. Toen k klaar was gingen Kswoosh en nog een paar ook eten halen dus ff gewacht op ze. Kwamen D-Block, S-Te-Fan en Isaac nog langs om wat bij de chinees te halen. Vond wel dat Diederik een beste attitude heeft
Toen we daar klaar waren weer naar de main gegaan. Psyko Punkz draaide nog een half uurtje/kwartiertje. Ze draaide die Coca Cola track toen we aankwamen en verder heb k nog Eternity (

) en Let it Go gehoord van wat ik herriner (Damn wat ben ik slecht met nummers onthouden van vroeg op de avond

)
Naja, toen begon AVIO live, we stonden in het midden dus maar naar linksvoor gelopen. DJ Shag was de eerste die ik tegenkwam (Dacht dat het steffaneke was,excuses

). Verder daar Modernization gezien, Vik (Weet niet meer of het op de meeting was), G1LL, Gangsterdwerg, en nog iemand met iets van 93, volgens mij 93wesley93. AVIO ging er goed op, opende met, wat voor mij klonk als een edit van, Greatest show on earth. Onder andere Destination Nowhere (Met een polonaise in de break

), Realization of a dream/nightmare, Substream, Overdrive your Woofers, The Otherside en Feel Good gehoord. Was een lekker setje, precies zoals ik het had verwacht, vol energie doorraggen
Hierna kwam Deepack. Opende met Be As One. Verder waren er tracks als On The Go, een nieuwe track van Stereotunerz, I Wanna C Ya, (Volgens mij) Epic, die Hello edit, CODE, Human Bootleg, Stereotunerz- Every Single Day en een edit van een Black Eyed Peace track. Stereotunerz kwamen er zelf ook nog een half uur bij staan.
Toen was het tijd voor Crypsis Live. Nando en Tommetje (En G1LL ook nog daar gezien) bleven hier ook dus met hun losgegaan. Het begon met een edit van een track (Weet ff niet meer welke, heb hem wel gefilmd

), maar het geluid werkte toen nog helemaal niet mee. Wel jammer want het was een hele vette edit. Verder nog 1/2 nieuwe tracks van hem gehoord, Strike, Nackt, Tuatara en If All Fails gehoord. Was ook een prima setje alleen jammer van het geluid wat niet meewerkte aan het begin. En man zeg, wat stond er veel man stil
Toen Zatox kwam gingen Nando en Thommetje ff zitten en ben zelf maar wat rond gaan lopen. Heb nog Kswoosh gezoch in de Scantraxx bij Frontliner maar tevergeefs. Even later nog wat bekende tegengekomen. Stond Wildstylez een meter van ons af, loopt 1 zon gozer naar hem toen en vraagt of hij nog pillen heeft gekocht

Wilstylez lachen enzo. Hij zei trouwens ook dat hij voor Defqon nog 2 nieuwe tracks af zou hebben. Zag ook nog Dr Rude staan, wat is die gozer klein zeg

Toen kwam Kswoosh nog naar me toegelopen, toen ook nog Mike-O gezien. Toen nog even bij Zatox gestaan en hij draaide Kickin Ass, Psycho, die zoveel BPM track van Wild Motherfuckers en nog wat. Even later nog met Nando en Thommetjeh munten gaan halen. Hadden we ze eenmaal, hoorde we dat Zatox Pattern 2 erop gooide. Dus wij terugrennen naar de main en toen de kick erin viel, keihard losgegaan. Stond zon heel groepje van langs ons helemaal te kijken van 'Wtf?' en er ging er nog 1 meedoen die niet zo hard ging als ons

Wel lachen, want ze gingen ons zelfs nog filmen
Toen nog ff wat gaan eten, kwamen we Frank van Deepack nog tegen. FF snel praatje meegemaakt toen me Iphone moest opstarten. Toen op de foto met hem gegaan:
http://album.partyflock.nl/81189634.jpg Wat trek ik trouwens weer een ongelovelijke rotkop
Hierna naar B-front gegaan. Begon met het Rebirth Anthem. Verder nog Zany & Duro - Back Again gehoord, waar ik B-front echt een held voor vind

. Verder waren er tracks als Musical Analysis, Everything Changes, Emporium Anthem, The shine, Magic, Inner Creativity, Feel my Fire (Waar ze een sitdown deden), Future Shock en nog een mashup van 2/3 tracks (volgens mij) maar weet niet meer welke. Was ook een heerlijk setje zoals we gewend zijn van bob
Hierna kwamen de Donkey Rollers, dit was de 1e keer dat ik ze zag en had er goede verwachtingen van. Deze hebben ze helemaal overtroffen, wat ging het hard zeg! Begonnen met een edit van Motherfuck die er gelijk heerlijk opging. Fusion of Sound, Followers, Chaos, Hardstyle Rockers en The Sound of the Beast gehoord. Helaas, toen ze D.O.N.K.E.Y erop gooide, moest k gaan omdat ik anders mn laatste aansluiting van de trein niet kon halen..
De laatste trein die ik kon nemen om mn aansluiting te kunnen halen was 22:56. Het was al bijna 10 over half dus ik al wat sneller gelopen naar die pendelbussen. Bleef hij eerst staan tot 10 voor, dus iedereen ging al klagen omdat de volgende trein een uur later kwam. Ging hij pas rijden om 52, want het boeide hem volgens mij niks. Dus ik al kijken op internet of de trein vertraging en had en gelukkig had hij dat 2 minuten. Eenmaal bij het station aangekomen, stond de trein er nog maar de slagbomen zaten al dicht, terwijl de trein nog niet eens weg reed. En zoals gewoonlijk staan daar de sfeerverneukers, politie, daar om te zorgen dat wij er niet langs gaan. Gaan ze zeuren dat wij maar eerder moesten komen terwijl de chauffeurs van die pendelbussen niet op tijd rijden.. (Heeft een half uur bij het terrein gestaan). Dus maar aan een bekende gevraagd of hij me kon ophalen in Den Bosch om kwart over 12 s'nachts en gelukkig kon dat.
+ Punten
+ Aardig wat bekende gezien
+ Niet verbrand, terwijl ik altijd heel snel verbrand
+ B-front die Back Again weer eens draaide
+ B-Front's hele set
+++ AVIO, Crypsis & Donkey Rollers
- Punten
- Slecht aangegeven waar de ingang voor mensen met een gastenlijstplek was
- Zatox die zo laat nog hitjes erop gooide
- Buschauffeurs van pendelbussen
--- Politie
- Het aantal mensen uit de buurt die niet echt van de Hardstyle zijn en maar een beetje mooi staan te wezen, stil staan, in de weg staan, anders gezegd, dagjesmensen.
Moment van de dag: Dat was voor mij het terugrennen voor Pattern 2 en helemaal uit mn plaat gaan

Was gelijk vermoeid, had honger/dorst. Supervet moment