Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:45 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Waar is dat feestje hier is dat feestje! xd

1 emoticon: :') Echt strontirirant, net als dat brabantse gelul.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:46 

dawasiknie schreef:
Almighty schreef:
Ja idd, tijdens Isaac ook nog wel, maar daarna werd het minder en minder. Scantraxxtent was het de hele tijd al kut, T-Town tent was het te doen en early ben ik niet geweest..
Maar jonge, UNEXIST :worship:

Haha was jij daar ook het laatste kwartier. Wat een ongelofelijk gruwelijke afsluiter was dat. Als je dat langer dan 5 minuten vol wist te houden was je echt een held :thumbsup:

Maar niet veel langer was het niet, was heeeerlijk gaan zo :) Voortaan meer kijkjes nemen in de Hardcore area's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:48 

Biscuit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:00 

G1LL schreef:
stefaneke schreef:

Als brabander kon ik het wel waarderen, keertje is leuk maar daarna begon het mij ook wel te irriteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:04 

G1LL schreef:
stefaneke schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:09 

Hardtraxx Elite

als je daar niet tegen kunt moet je gewoon uit brabant wegblijven :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:14 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
G1LL schreef:
stefaneke schreef:

Als brabander kon ik het wel waarderen, keertje is leuk maar daarna begon het mij ook wel te irriteren.

dit dus. de eerste keer was leuk. daarna bleven ze bezig en werd t strontvervelend :/
tijdens de afsluiting vond ik hem wel weer vet trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:21 

Hardtraxxer

Oke zo als ik dit lees heb ik een goeie keuzen gemaakt om naar emporium te gaan? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

1 x is leuk, daarna niet meer idd... En ik heb geen hekel aan brabant, maar beetje jmmer dat DR dat in hun act doet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:31 

Uiteindelijk nog een heerlijk feestje geworden. Ik had de nacht van te voren heel erg scheef geslapen waardoor de hele muziek een beetje scheef in m'n hoofd terecht bleek te komen. In het begin wat rondgedwaald met Timmer, beetje het terrein verkennen. Bij Outrageous werd heerlijk early gedraaid door Devon K. Daarna al gauw een plek gevonden op de main. Dark-E draaide op het einde wat vette platen, vooral Pwoap was vet! Coone brengde de sfeer er erg goed in. Weet niet meer precies wat ie draaide maar ging toen al aardig los. Isaac vond ik wel aardig, openden met We Are Your Friends, Evolution Beat nog gehoord, lekkere wazige climax in dat nummer!

Ondertussen maar even gaan rondkijken naar wat bekenden (veel te veel tegengekomen) en de Hardcore binnen gelopen. Stond mijn vriendengroep al aardig los te gaan, maar dan weer nét iets te overdreven. Een paar uur later kwam ik ze tegen op het gras, waren ze al helemaal kapot :P. Maat van me was overigens compleet ingezakt toen ie z'n ex tegenkwam waar ie nog steeds verliefd op is en wouw naar huis, maar is toch tot het einde gebleven.

Ook nog even langs de Wasted Penguinz gekomen, maar wat was dat een meuk zeg. TNT - First Match 2011 nog gehoord maar daarna was het break break en nog eens break. Gouw weer naar weer verder gaan kijken naar andere stages, nog wat gekletst met mensen en daarna naar het einde van Isaac gegaan, Feel Good nog meegepikt, heerlijke track! Aangezien er alleen maar bekenden bij de main stonden daar de rest van de avond gestaan. Psyko Punkz waren wel leuk, maar standaard. Ik hoopte dat ze nog Overclipping erin zouden gooien maar niet gehoord. Weet niet precies meer wat ik tijdens deze set gedaan heb maar op het einde was ik eten gaan halen, vóór AVIO Live, en een bodempje voor de rest van de avond. Onderweg, tijdens het eten, en bij terugkomst weer veel te veel bekenden tegengekomen.

Net op tijd terug van het eten begon daar AVIO, lekkere set! Wat nieuwe tracks gehoord, maar hun live set heb ik nu wel heel erg vaak gehoord en begint langzamerhand wel te vervelen. Ik had liever een dj set van deze mannen gezien, naar mijn ervaring zijn die sets ongekend (nog met Intractable One later op de avond gehad over zijn naar mijn zin onvergetelijke dj-set met Alphaverb op Last World Festival 2011 waar hij ook nog goed herinneringen aan had). Tijdens die kleine hardtraxx meeting nog wat mensen ontmoet enzo maar mijn gedachte lag compleet bij AVIO. Giel H. ook weer gevonden, die deze dag weer eens bewezen heeft dat ie kampioen is in verstoppertje spelen. Repeater (50% Noisecult) nog gesproken.

Na AVIO blijven staan voor Deepack, erg lekkere set! Weet niet precies meer wat er werd gedraaid maar ik vond het een vette set! Ik had mijn kluisje gedeeld met een maat van mij en die wouw z'n vest hebben. Dus na wat complicaties zijn vest terug gegeven. Weer terug naar de main, want hier begon Crypsis! Wat een held!
Alleen Torture niet gehoord, wat niet alleen ik maar ook veel mensen om mij heen wat jammer vonden. Zatox daarna draaide erg lekker, Pattern 2, Psycho, Madhouse, To The Top, Indoctrination, Irreplacable, Hard Bass Anthem.

Hiernaa de rode held, B-Front! Everything Changes, Magic, Inner Creativity, Musical Analysis, For The Girls, The Shade, Trapped (Salaio Mix), Thousand and one Nights, Liberate. Stuk voor stuk ramwerk! Na B-Front die andere helden van Fusion, den Donkey Rollers! Wat ging dat ontiegelijk hard! Toppunt was natuurlijk D.O.N.K.E.Y. Ik schrok alleen wel toen ze opeens met dat bootje aankwamen. Ik dacht dat ze gingen crowdsurfen, wat natuurlijk wel leuk om te zien is, maar niet leuk is als je er net recht voor staat :P.

Mijn dag was al goed, daar veranderden de Noisecontrollers niks aan. Was niet een sterke set, maar gewoon lekker losgegaan. Ik kwam Intractable One nog tegen, en was door Jack of Sound nog aangesproken vanwege m'n Fusion shirt. Tijdens D-Block & S-te-Fan naar linksvoor gegaan. Ik had liever nog wat ouder werk voorbij zien komen, maar ze stelde mij niet teleur. Ik had ook niet echt hoge verwachtingen van ze. Toppunt was wel Shiverz, die net voor de climax een lekkere BPM verhoging kreeg waarna we gingen stuiteren op Nosferatu kicks. De eindshow was erg vet gedaan! Mooi vuurwerk (wel jammer van de wind) en nog wat hardcore op het eind.

Met de vriend van m'n zusje naar buiten gelopen, wat mensen bij elkaar geronseld en naar huis gefietst. Ik was na het eten een snack vlak voor het einde wat misselijk geworden, en op de brug bij Moergestel over de snelweg dacht ik toch echt dat ik moest kotsen. Na even stil staan ging het wel weer. Groep waar ik mee fietste kwijtgeraakt, nog wat rondgekeken, smak gemaakt op de grond. Dus terug naar de brug gefietst, kwam daar mijn eigen vriendengroep tegen, met hun een stukje verdergefietst, hun gingen bij een vriendin op de eier maar ik had daar dus geen zin in. Het dorp Biest-Houtakker binnengefietst, kwam ik langs het huis van m'n schoonbroer. Daar nog naar binnen gelopen, wat gedronken, richting huis vertrokken (dorp verderop). Kwam nog van die kinderen bezig die een dropping hadden, hun nog de weg gewezen. Hier kwam ik erachter dat heel m'n been onder bloed zat van die valpartij van eerder :/. Vlug naar huis gefietst, been afgewassen en met een gerust hard gaan slapen :loving:.

Zo, nu ik alles heb opgeschreven is gisteren ook wat helderder geworden haha :P. Veel HTXX'ers tegengekomen. Was weer een goud feestje!

Nog even wat plusjes
+ Veel bekenden
+ Zo binnen
+ Snel eten
+ Sfeer
+ Goed gedraaid
+ Weer (Wat sluierbewolking en een lekker windje)
+ Sets
+ Snelheid bij de bar
+ Goedkope kluisjes
+ Aankleding

En minnetjes
- Veel bekenden
- Het geluid. Ik had in de krant gelezen dat ze nogal wat klachten hadden gehad vorig jaar, en dus op het geluid moesten letten. Het viel op de main toch wat tegen.
- Eetgelegenheid eigenlijk iets te ver van de main
- Vieze friet

Heb nog veel herinneringen die ik niet meer bij een bepaalde tijd of set kan plaatsen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:55 

Hardtraxxer

Wat een topdag heb ik gehad! Na wat oponthoud door slome vrienden n taxietje gepakt richting Intents.. Het binnenkomen en muntjes halen duurde wel redelijk lang, verbeterpuntje! Voor de rest echt een topdag gehad, veel los gegaan, goede sfeer en veel bekenden.. Mooi om te zien hoe dit festival toch ieder jaar proffesioneler en grootser word aangepakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 15:07 

Hardtraxx Addict

Sitdowns, ik word daar zo moe van, van sitdowns :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 15:11 

hardaddict schreef:
Oke zo als ik dit lees heb ik een goeie keuzen gemaakt om naar emporium te gaan? :clap:

echt niet :P
maat van me was naar emporium en zei dat dit feest 100x zo vet was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 15:12 

Hardtraxx Veteran

Was een supervet feestje :thumbsup:
FF voor de eerste keer een reportje schrijven :P

Op de heenreis kwam ik in Den Bosch gelijk al wat bekende tegen dus daarmee gereisd. Eenmaal aangekomen bij het terrein was het aardig druk. Ik stond op de gastenlijst, en naar navragen op twitter, moest ik naar de 'Guest' poort. Ik kon geen 'Guest' poort vinden dus ging maar bij de normale staan, omdat het gelijk zou zijn aan regular. Eenmaal onder die poort door, waren er alleen de hokjes waar je een ticket nodig had. Dus ik vragen aan zon gozer bij de VIP kant waar je moest zijn als je op de gastenlijst stond. Aan de VIP kant duss..

Nou eenmaal dat gehad, naar Coone gelopen. Gelijk Modernization tegen het lijf gelopen. FF staan praten en erna jRn gaan zoeken. Naar ff zoeken gevonden. Daar kwartiertje staan inkomen, enige track die ik me herriner is Starfuckers.

Hierna naar de Hardcore gelopen met jRn en zn vrienden, waar Repeater en Trypsin nog stonden te draaien. Kende niks van wat ze draaide maar klonk wel goed. Toen ff 10 minuten nog gestaan bij Tommyknocker en toen naar Kswoosh gaan zoeken bij Wasted Penguinz. Ook naar paar minuten rondlopen gevonden. Werden veel te veel breaks gedraaid en vond niet echt veel aan de tracks. Paste opzich wel goed bij het 'zomerse gevoel'. Enigste leuke track was I Just Can't Stop Re-Amp. Nando en Thommetjeh kwamen er even later ook bij.

Toen begon Second Identity Live. Begonnen gelijk met een edit (Geen idee meer welke) en erna nog een track die ik ken maar de naam niet meer. Naar 10 minuten hier ook weggegaan naar Amnesys en Mad Dog. Draaide wel lekker en het ging goed hard. Paar bekende tracks gehoord, onder andere Refly en 4D future. Toen ff wat gaan eten. Toen k klaar was gingen Kswoosh en nog een paar ook eten halen dus ff gewacht op ze. Kwamen D-Block, S-Te-Fan en Isaac nog langs om wat bij de chinees te halen. Vond wel dat Diederik een beste attitude heeft :/

Toen we daar klaar waren weer naar de main gegaan. Psyko Punkz draaide nog een half uurtje/kwartiertje. Ze draaide die Coca Cola track toen we aankwamen en verder heb k nog Eternity ( :love: ) en Let it Go gehoord van wat ik herriner (Damn wat ben ik slecht met nummers onthouden van vroeg op de avond :lol:)

Naja, toen begon AVIO live, we stonden in het midden dus maar naar linksvoor gelopen. DJ Shag was de eerste die ik tegenkwam (Dacht dat het steffaneke was,excuses :$). Verder daar Modernization gezien, Vik (Weet niet meer of het op de meeting was), G1LL, Gangsterdwerg, en nog iemand met iets van 93, volgens mij 93wesley93. AVIO ging er goed op, opende met, wat voor mij klonk als een edit van, Greatest show on earth. Onder andere Destination Nowhere (Met een polonaise in de break :lol:), Realization of a dream/nightmare, Substream, Overdrive your Woofers, The Otherside en Feel Good gehoord. Was een lekker setje, precies zoals ik het had verwacht, vol energie doorraggen :thumbsup:

Hierna kwam Deepack. Opende met Be As One. Verder waren er tracks als On The Go, een nieuwe track van Stereotunerz, I Wanna C Ya, (Volgens mij) Epic, die Hello edit, CODE, Human Bootleg, Stereotunerz- Every Single Day en een edit van een Black Eyed Peace track. Stereotunerz kwamen er zelf ook nog een half uur bij staan.

Toen was het tijd voor Crypsis Live. Nando en Tommetje (En G1LL ook nog daar gezien) bleven hier ook dus met hun losgegaan. Het begon met een edit van een track (Weet ff niet meer welke, heb hem wel gefilmd :P), maar het geluid werkte toen nog helemaal niet mee. Wel jammer want het was een hele vette edit. Verder nog 1/2 nieuwe tracks van hem gehoord, Strike, Nackt, Tuatara en If All Fails gehoord. Was ook een prima setje alleen jammer van het geluid wat niet meewerkte aan het begin. En man zeg, wat stond er veel man stil :/

Toen Zatox kwam gingen Nando en Thommetje ff zitten en ben zelf maar wat rond gaan lopen. Heb nog Kswoosh gezoch in de Scantraxx bij Frontliner maar tevergeefs. Even later nog wat bekende tegengekomen. Stond Wildstylez een meter van ons af, loopt 1 zon gozer naar hem toen en vraagt of hij nog pillen heeft gekocht :lol: Wilstylez lachen enzo. Hij zei trouwens ook dat hij voor Defqon nog 2 nieuwe tracks af zou hebben. Zag ook nog Dr Rude staan, wat is die gozer klein zeg :lol: Toen kwam Kswoosh nog naar me toegelopen, toen ook nog Mike-O gezien. Toen nog even bij Zatox gestaan en hij draaide Kickin Ass, Psycho, die zoveel BPM track van Wild Motherfuckers en nog wat. Even later nog met Nando en Thommetjeh munten gaan halen. Hadden we ze eenmaal, hoorde we dat Zatox Pattern 2 erop gooide. Dus wij terugrennen naar de main en toen de kick erin viel, keihard losgegaan. Stond zon heel groepje van langs ons helemaal te kijken van 'Wtf?' en er ging er nog 1 meedoen die niet zo hard ging als ons :P Wel lachen, want ze gingen ons zelfs nog filmen :lol:

Toen nog ff wat gaan eten, kwamen we Frank van Deepack nog tegen. FF snel praatje meegemaakt toen me Iphone moest opstarten. Toen op de foto met hem gegaan: http://album.partyflock.nl/81189634.jpg Wat trek ik trouwens weer een ongelovelijke rotkop :mad:

Hierna naar B-front gegaan. Begon met het Rebirth Anthem. Verder nog Zany & Duro - Back Again gehoord, waar ik B-front echt een held voor vind :love:. Verder waren er tracks als Musical Analysis, Everything Changes, Emporium Anthem, The shine, Magic, Inner Creativity, Feel my Fire (Waar ze een sitdown deden), Future Shock en nog een mashup van 2/3 tracks (volgens mij) maar weet niet meer welke. Was ook een heerlijk setje zoals we gewend zijn van bob :worship:

Hierna kwamen de Donkey Rollers, dit was de 1e keer dat ik ze zag en had er goede verwachtingen van. Deze hebben ze helemaal overtroffen, wat ging het hard zeg! Begonnen met een edit van Motherfuck die er gelijk heerlijk opging. Fusion of Sound, Followers, Chaos, Hardstyle Rockers en The Sound of the Beast gehoord. Helaas, toen ze D.O.N.K.E.Y erop gooide, moest k gaan omdat ik anders mn laatste aansluiting van de trein niet kon halen..

De laatste trein die ik kon nemen om mn aansluiting te kunnen halen was 22:56. Het was al bijna 10 over half dus ik al wat sneller gelopen naar die pendelbussen. Bleef hij eerst staan tot 10 voor, dus iedereen ging al klagen omdat de volgende trein een uur later kwam. Ging hij pas rijden om 52, want het boeide hem volgens mij niks. Dus ik al kijken op internet of de trein vertraging en had en gelukkig had hij dat 2 minuten. Eenmaal bij het station aangekomen, stond de trein er nog maar de slagbomen zaten al dicht, terwijl de trein nog niet eens weg reed. En zoals gewoonlijk staan daar de sfeerverneukers, politie, daar om te zorgen dat wij er niet langs gaan. Gaan ze zeuren dat wij maar eerder moesten komen terwijl de chauffeurs van die pendelbussen niet op tijd rijden.. (Heeft een half uur bij het terrein gestaan). Dus maar aan een bekende gevraagd of hij me kon ophalen in Den Bosch om kwart over 12 s'nachts en gelukkig kon dat.

+ Punten

+ Aardig wat bekende gezien
+ Niet verbrand, terwijl ik altijd heel snel verbrand :thumbsup:
+ B-front die Back Again weer eens draaide
+ B-Front's hele set
+++ AVIO, Crypsis & Donkey Rollers

- Punten

- Slecht aangegeven waar de ingang voor mensen met een gastenlijstplek was
- Zatox die zo laat nog hitjes erop gooide
- Buschauffeurs van pendelbussen
--- Politie
- Het aantal mensen uit de buurt die niet echt van de Hardstyle zijn en maar een beetje mooi staan te wezen, stil staan, in de weg staan, anders gezegd, dagjesmensen.

Moment van de dag: Dat was voor mij het terugrennen voor Pattern 2 en helemaal uit mn plaat gaan :D Was gelijk vermoeid, had honger/dorst. Supervet moment :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 15:18 

@ patrickjeb, ach jij was dus die ene met dat loudness shirtje! Ben nog vaak langs jouw gelopen :P.

Overigens ook nog Distractor en Stereotuner (eentje) tegengekomen ja, nu ik het me weer herinner :P.

En over dat dagjesvolk, tsja het is hier wel het meest toonaangevende festival in de buurt. Het is gewoon hét feest voor veel mensen en meteen ook het enigste hardstyle festival waar veel mensen heengaan (en fusion natuurlijk).

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zon gevoel dat er van gisteren een heel report komt. Net als bij Hardbass 2010 bijv
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:32 

patrickjeb schreef:
Ik heb zon gevoel dat er van gisteren een heel report komt. Net als bij Hardbass 2010 bijv

net zoals dat report van MOH zeker xd extended trailer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:39 

Bierkoning

Vet dat die Frank van Deepack gewoon een AVIO shirtje aan heeft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:45 

Pommer schreef:
Vet dat die Frank van Deepack gewoon een AVIO shirtje aan heeft :D

hadden ze allebei xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:46 

Donateur

Citaat:
Vond wel dat Diederik een beste attitude heeft

Oh? Weinig van gemerkt ;) Als er gisteren één iemand leuk met kritiek om ging was hij het wel haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

Diederik is een chille vent, die dikke S-Te-Fan is een arrogante lul. Misschien haal je ze door elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:54 

Hardtraxxer

was wel n chill feestje! alleen beetje verneukt voor mezelf, maar ondanks dat toch genoten! vooral bij mad dog vs amnesys, b-front en donkey rollers :drool:
@project 141, dat was jorrit, die foto van ons 3 komt wss maandagavond online!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Diederik is een chille vent, die dikke S-Te-Fan is een arrogante lul. Misschien haal je ze door elkaar?

Zag hem alleen door de menigte lopen bij het etensgedeelte en iedereen moest maar aan de kant gaan, hij liep gewoon door :P
Kbedoelde op dat punt vond k het een beetje een attitude, maar het is wel een chille gast verder :D
Gewoon te snel conclusie getrokke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:18 

Vind de MAIN er niet echt spetterend uitzien, heb ze beter gezien bij INTENTS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:23 

robkuh1990 schreef:
Vind de MAIN er niet echt spetterend uitzien, heb ze beter gezien bij INTENTS!

alsof dat zoveel uitmaakt...
het is leuk voor in het begin, maar daarna let ik er meestal niet eens meer zoveel op
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten