|
Heerlijk feest! Echt alles behalve de Noiecontrollers en DBSTF was geweldig!
Smiddags al met Coone die Come Take My Hand, A Moment of Creation draaide, Isaac met We Are Your Friends, Exploration of Space en DDD. De donkeys die het halve terrein sloopten, AVIO waar t tijdens de meeting vies hard los ging, Frontliner met Godz Edit Power, Muzik Edit en die nieuwe Pull Tuduu Over, B-Front met een geweldige set, zeer opbouwend en toch nonstop hard: The Shade, Zany & Duro - Back Again (WOWWW), Chemical, een of andere teringlange en teringdikke mashup, geweldig gewoon allemaal. Ales top geregeld, nooit wachtijden bij de barren ofzo. Alleen voor de ingang smiddags echt 45 minuten staan wachten.
Maar helaas moet ik toch ook even wat tekst aan de Noisecontrollers besteden. Ik heb eens een interview van ze geleden, minder dan 2 jaar geleden nog, waarin ze aangaven voornamelijk aan de harde kant van de hardstyle te zitten. Nou ik weet niet in welke wereld hun leven maar daar zitten ze overduidelijk niet meer. Als je op een groot festival (En dat mag Intents nu zeker genoemd worden) als 1-na-laatste act staat, na AVIO, Deepack, Crypsis, Zatox en B-Front, die echt ALLEMAAL een harde set hebben neergezet, dan moet je zelf ook gaan beuken. Maar wat doen die lelijke dwazen, komen ze met Gimme Love, Unite, Stardust, Discorecord, Astral en afsluiten met Attack Again. werkelijk waar NIET 1 nummer gehoord waarvan je zegt: Ja dit heeft een harde kick. Ongelofelijk en heel erg slecht. Tel daarbij op dat ze allebei voor geen meter kunnen mixen en je weet meteen wie de meest overschatte act in de scene is. Ik weet in ieder geval dat ik met de Defqon afsluiting niet op de main ben. DBSTF geldt hetzelfde voor maar dan in mindere mate, die hadden nog wel wat edits gemaakt met beukende kicks.
Daarna de eindshow en die was echt geweldig, vele malen beter dan die van Defqon vorig jaar en echt heel veel vuurwerk! Mooi.
Pluspunten: +WEER +Sets, met name B-Front, Frontliner (1e half uur), Isaac, Donkeys +Geluid bij de main, erg prima! Zeker voorraan +Eindshow +Op de fiets naar huis
Minpunten: -NOISE-net-niet-onder-Controllers -Rij voor de ingang -ijsjes 1 muntje -SITDOWNS: OPROTTEN
|