Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:55 

Hardtraxxer

Leuk feest alleen kut dat er geen water bij de wc was om je handen te wassen of om of over je gezicht heen te gooien.

Crypsis en Donkey's en Unexist sets van de dag :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:56 

tafkan schreef:

altijd die kutwijven met die hartjes handen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:59 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
1 grote illusie weer die livestream, goed bezig scantraxx.
Groot aankondigen maar het vervolgens niet doen, klasse!

uhm, was gewoon te zien hoor?

Op Festivaart wilde Rems idd ook een sit-down doen, niemand deed het echter hahaha vond ik erg vermakelijk, hij was de paar minuten erna stil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:59 

Project 141 schreef:
Ja alleen aan het begin van de dag was er water :/\

idd, maar 1x me flesje kunnen vullen xd

nog een heel groot voordeel btw: niet achterlijk laat thuis zijn [vroeg in de ochtend] en dus gewoon je zondag nog iets van kunnen maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:00 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feest! Echt alles behalve de Noiecontrollers en DBSTF was geweldig!

Smiddags al met Coone die Come Take My Hand, A Moment of Creation draaide, Isaac met We Are Your Friends, Exploration of Space en DDD. De donkeys die het halve terrein sloopten, AVIO waar t tijdens de meeting vies hard los ging, Frontliner met Godz Edit Power, Muzik Edit en die nieuwe Pull Tuduu Over, B-Front met een geweldige set, zeer opbouwend en toch nonstop hard: The Shade, Zany & Duro - Back Again (WOWWW), Chemical, een of andere teringlange en teringdikke mashup, geweldig gewoon allemaal. Ales top geregeld, nooit wachtijden bij de barren ofzo. Alleen voor de ingang smiddags echt 45 minuten staan wachten.

Maar helaas moet ik toch ook even wat tekst aan de Noisecontrollers besteden.
Ik heb eens een interview van ze geleden, minder dan 2 jaar geleden nog, waarin ze aangaven voornamelijk aan de harde kant van de hardstyle te zitten. Nou ik weet niet in welke wereld hun leven maar daar zitten ze overduidelijk niet meer. Als je op een groot festival (En dat mag Intents nu zeker genoemd worden) als 1-na-laatste act staat, na AVIO, Deepack, Crypsis, Zatox en B-Front, die echt ALLEMAAL een harde set hebben neergezet, dan moet je zelf ook gaan beuken. Maar wat doen die lelijke dwazen, komen ze met Gimme Love, Unite, Stardust, Discorecord, Astral en afsluiten met Attack Again. werkelijk waar NIET 1 nummer gehoord waarvan je zegt: Ja dit heeft een harde kick. Ongelofelijk en heel erg slecht. Tel daarbij op dat ze allebei voor geen meter kunnen mixen en je weet meteen wie de meest overschatte act in de scene is.
Ik weet in ieder geval dat ik met de Defqon afsluiting niet op de main ben.
DBSTF geldt hetzelfde voor maar dan in mindere mate, die hadden nog wel wat edits gemaakt met beukende kicks.

Daarna de eindshow en die was echt geweldig, vele malen beter dan die van Defqon vorig jaar en echt heel veel vuurwerk! Mooi.

Pluspunten:
+WEER
+Sets, met name B-Front, Frontliner (1e half uur), Isaac, Donkeys
+Geluid bij de main, erg prima! Zeker voorraan
+Eindshow
+Op de fiets naar huis

Minpunten:
-NOISE-net-niet-onder-Controllers
-Rij voor de ingang
-ijsjes 1 muntje
-SITDOWNS: OPROTTEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:03 

Gangsterdwerg schreef:
Alleen voor de ingang smiddags echt 45 minuten staan wachten.

haha jij ook al xd
ik hoorde van andere mensen ook dat ze zo lang haddens staan wachten :P
wij waren er in 10 min doorheen xd
dat was rond 14:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:03 

Hardtraxx Elite

owja ik heb ook 1x een hee-hoo gehoord... pff we zitten niet in belgie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:05 

Hardtraxx Addict

Waarom noemt iedereen in de pluspunten het weer? Alsof je dat verder ook maar iets met de organisatie te maken heeft. Doet er verder niet toe maarja iedereen weet wat voor weer het is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:07 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Millard Fillmore schreef:
1 grote illusie weer die livestream, goed bezig scantraxx.
Groot aankondigen maar het vervolgens niet doen, klasse!

uhm, was gewoon te zien hoor?

Op Festivaart wilde Rems idd ook een sit-down doen, niemand deed het echter hahaha vond ik erg vermakelijk, hij was de paar minuten erna stil :P

Haha, daar heb ik voor gezorgd, ik schudde nee, en deed een facepalm.
En toen zei hij iets als: Oké, dan niet :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:15 

Donateur

Citaat:
NIET 1 nummer gehoord waarvan je zegt: Ja dit heeft een harde kick

On The Go was wel ff lekker. Voor de rest echt een aanfluiting idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:16 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Citaat:
NIET 1 nummer gehoord waarvan je zegt: Ja dit heeft een harde kick

On The Go was wel ff lekker. Voor de rest echt een aanfluiting idd.

Haha en hoe vind je het dat je nu 2 jaar niet naar B-Front kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:17 

Ik weet niet wat ik vetter vond, Half uurtje AVIO, of het laatste kwartiertje van Unexist! Ik dacht dat ik niet van de hardcore was maar dit was echt heel vet (en vermoeiend :'))

En ja het geluid... Vind dit toch het belangrijkste aspect, maar overal waren de subs eruit getrokken volgens mij, klachten van de omgeving ofzo? Zo jammer, meteen de kracht van de muziek weg. Jammergenoeg tijdens B-Front en DR beetje duizelig geworden en uit het niets verschrikkelijke honger, dus heb maar even vanuit achter gekeken. Mooi gezicht al ie biertreetjes de lucht in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:21 

Hardtraxx Veteran

Zo dan heerlijk feestje was me dat weer! :loving: Al me hoge verwachtingen van dit feest zijn nagenoeg allemaal waargemaakt. Over het algemeen hing er toch wel een lekker sfeertje, met hier en daar aardig wat groepjes met zeer tamme mensen, een beetje jammer is dat altijd. Veel jong volk trouwens, dat was ook het eerste wat me opviel toen ik binnen kwam.

Eerste keer Donkeys live meegemaakt, wat een genot. :love: (Jammer van het wisselende geluid tijdens die set) Aan de laatste twee sets van NC en DBSF ga ik niet te veel woorden aan vuil maken, ze hadden het in ieder geval weer voor elkaar gekregen om mij een stevig inkakje momentje te bezorgen aan het einde van een feest. Daar in tegen was de eindshow wel prachtig gedaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:22 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Haha en hoe vind je het dat je nu 2 jaar niet naar B-Front kan?

Geef m eens ongelijk, iedereen deed mee met die onzin.
En we krijgen nu wel een supercooledikkevette aftermovie :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:27 

Almighty schreef:
En ja het geluid... Vind dit toch het belangrijkste aspect, maar overal waren de subs eruit getrokken volgens mij, klachten van de omgeving ofzo? Zo jammer, meteen de kracht van de muziek weg.

ja echt he :S
tijdens Coone gingen ze nog mega hard, maar daarna ging het overal ineens veel zachter, heel raar, maar vooral jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:28 

Waar is dat feestje hier is dat feestje! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

Was weer vet! B-Front, Crypsis en Ran-D waren kwa hardstyle het vetst. Best wel lang bij de hardcore gestaan. Normaal heb ik nooit zin om naar de hardcore te gaan, maar wat heb ik me vermaakt daar! Tommyknocker en Mad Dog & Amnesys gezien. Daarna nog even terug geweest voor een stukje Noize Suppressor en Art Of Fighters Live. Was echt super vet :D

KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
En ja het geluid... Vind dit toch het belangrijkste aspect, maar overal waren de subs eruit getrokken volgens mij, klachten van de omgeving ofzo? Zo jammer, meteen de kracht van de muziek weg.

ja echt he :S
tijdens Coone gingen ze nog mega hard, maar daarna ging het overal ineens veel zachter, heel raar, maar vooral jammer :(

Ja idd, tijdens Isaac ook nog wel, maar daarna werd het minder en minder. Scantraxxtent was het de hele tijd al kut, T-Town tent was het te doen en early ben ik niet geweest..
Maar jonge, UNEXIST :worship:

Hardtraxx Veteran

Hee Hooo komt er ook in voor, en de vrouwtjes, special effects etc lijkt het wel een Belgisch feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:35 

Hardtraxx Veteran

Heb geen zin om ook een heel verslag te schrijven.
Vond dat er heel veel pluspunten waren.

Een echt minpunt was toch wel het zachte geluid, kon zo echt niet hard losgaan op de main. (we stonden bv midden op de main, en je kon met elkaar praten op een meter afstand, en je hoorde al die plastic bekers kraken)
In de Scantraxx tent was het geluid op de 2e helft van de dag wel goed, op de main was het volgens mij andersom.

Jammer dat die kraantjes-dingen op de wc's leeg waren, hele dag vieze handen dus, en kon m'n flesje niet bijvullen.
Nog een klein minpuntje was dat Psyko Punkz veel te lang stonden naar mijn mening.
Maar verder wel echt een heel vet feest gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:38 

Oja, dat ze gvd met WCpapier gingen gooien :mad: Lang moeten zoeken naar een hokkie waar wel nog een rolletje lag
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

die hingen gewoon buiten bij de wc's? :P moet ook niet in zo'n hok gaan zoeken naar wcpapier haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:42 

pecola-tje schreef:
die hingen gewoon buiten bij de wc's? :P moet ook niet in zo'n hok gaan zoeken naar wcpapier haha

O kut :') Maar uiteindelijk wel gelukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:43 

Hardtraxx Veteran

haha goed bezig! :lol:
denk trouwens dat de aftermovie wel erg vet gaat worden zo te zien..valt me niet tegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:43 

Donateur

Almighty schreef:
Ja idd, tijdens Isaac ook nog wel, maar daarna werd het minder en minder. Scantraxxtent was het de hele tijd al kut, T-Town tent was het te doen en early ben ik niet geweest..
Maar jonge, UNEXIST :worship:

Haha was jij daar ook het laatste kwartier. Wat een ongelofelijk gruwelijke afsluiter was dat. Als je dat langer dan 5 minuten vol wist te houden was je echt een held :thumbsup:
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten