Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

Heb zelfs nog wat gezien van jullie meeting, wat stonden jullie daar gezellig vooraan bij de Scantraxx-tent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 01:14 

Hardtraxx Veteran

Voor zover ik weet was er geen meeting in de scantraxx erea :D

Naja, naar wat moeilijkheden togh thuis, zal als k wakker ben een report schrijven :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 01:26 

Donateur

Leuke dag gehad, maar heb nou echt niet zoiets van "zooo dit feest moet ik volgend jaar écht weer doen". Morgen uitgebreid report iig. Amnesys vs Mad Dog en Donkey Rollers waren zoals verwacht de eindbazen van dit feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 01:55 

Ikik duik nu mn bedje in, maar het feest was echt zwaar dik :P
Wel iets te heet iin et begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 02:04 

Neophyte was overigens de ultieme held van de avond, niet normaal :P :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 02:40 

Hardtraxx Veteran

die brand brak trouwens uit toen feel my fire werd gedraaid. Iig toen viel mij het pas voor het eerst op en andere mensen ook dat er verschrikkelijke rookontwikkeling was verderop. Haha.

Goed feestje. Beetje een faal van NC & DBSTF.. maargoed. Eindshow was dikkedikke dikke dikke nice! :D

en tering die mashup van B-Front.. holy shit! (Inclusief kickedits)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 09:29 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Naja, naar wat moeilijkheden togh thuis, zal als k wakker ben een report schrijven :p

Als je de live registratie hebt gezien, snap je wat ik bedoel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 10:29 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Leuke dag gehad, maar heb nou echt niet zoiets van "zooo dit feest moet ik volgend jaar écht weer doen".

inderdaad. maar ik ga er toch wel heen omdat het zo dichtbij is.

vond dat er niet echt goed gedraaid werd over het algemeen.. tering veel breaks enzo... allemaal veel te sloom doormixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 10:30 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:

Als je de live registratie hebt gezien, snap je wat ik bedoel :lol:

de scantraxx area was dus nogal leeg? :lol: dat kan kloppen ja. savonds stond bijna iedereen op de main..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:21 

Hardtraxx Addict

Hoor ik nu in de liveset van Ran-d dat ze weer een sit down moment hadden bij Feel my fire? Daar moeten ze echt eens mee ophouden man. Op Emporium heb ik hem ook al keihard genegeerd net als vele anderen maar de leukigheid is er wel af inmiddels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:27 

Hardtraxx Veteran

Crypsis, HELD!
B-Front, HELD!
Donkey Rollers, EINDBAZEN!!!!

Crypsis was ontiegelijk lekker bezig! Fack, wat deed B-Front: Dark oscillators - Trapped en Zany - Back Again... GENIAAL :loving: D Donkey Rollers was helemaal de BOMB

Stond trouwens met B-Front te buurte komt Crypsis daar met zo'n camera aan: Ben je verbrand B-Front enz haha was echt humor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:28 

Hardtraxx Elite

1 grote illusie weer die livestream, goed bezig scantraxx.
Groot aankondigen maar het vervolgens niet doen, klasse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:31 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Hoor ik nu in de liveset van Ran-d dat ze weer een sit down moment hadden bij Feel my fire? Daar moeten ze echt eens mee ophouden man. Op Emporium heb ik hem ook al keihard genegeerd net als vele anderen maar de leukigheid is er wel af inmiddels.

sowieso dat sit down enzo hoeft mij niet. op de main ook alweer een sit down moment op feel my fire en op rebirth ook al..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:45 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
1 grote illusie weer die livestream, goed bezig scantraxx.
Groot aankondigen maar het vervolgens niet doen, klasse!

Geen livestream gezien?
Was anders heeel vet hoor naar mijns inziens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:46 

Artiest

Op Festivaart riep de MC ook al.. ´Gaan we weer zitten tijdens Ran-D?' maar verder niet gezien ofzo want heb niet z'n hele set meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:49 

Hardtraxx Veteran

Heb me goed vermaakt, kon me soms wel doodergeren aan het publiek... Man man wat een stelletje onnozele mongolen soms zeg, paar keer flink aan geergerd. Ook het geluid was vaak slecht/te zacht, en dan komen de tracks van Crypsis, B-Front en Donkey Rollers niet goed tot zijn recht helaas. Maargoed, het weer, het eten, de aankeding en de schoonheid van veel vrouwen maakte veel goed! Ook werd er over het algemeen goed gedraait :). Meeting was gezellig! Misschien volgend jaar weer, mar dan mag de organisatie nog wel wat verbeteren. Even wat + en -.

+ sets zelf
+ het weer (soms wel erg warm..)
+ publiek (paar mensen)
+ aankleding
+ eten
+ AVIO, altijd gewedig!

- bavaria....
- geluid, kon er vaak geen touw aan vast knopen
- 16/17 jarige vrouwen, ze stonden echt allemaal stil en stonden me raar aan te kijken als ik los ging
- publiek/sfeer

Aardig/goed feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:53 

Donateur

Lang verslag :D

Om 1 uur al aanwezig op het terrein. Door de vip-ingang, bandje gehaald, welkomstdrankje gedronken... dacht dat er gratis kluisjes waren voor vips maar was dus niet zo, beetje jammer.

We waren er vroeg bij en nergens was er echt iets boeiends. Dark-E met wat jump, kan daar weinig mee. Op het einde wel een paar oude hardstyle-nummers, dat was wel ff lekker! Southstylers - Pwoap, Technoboy - Rage... kon ik wel waarderen... wist verder het publiek niet echt los te krijgen. Daarna kwam Coone, die met een vreselijk langdradig nummer (Universal Language) wel gelijk heel de menigte los kreeg xd Later nog ff gesproken bij de VIP, hele relaxte gast. Maar we hebben z'n set laten gaan om ff de rest van het terrein te verkennen.

Even een kwartiertje bij Scope DJ gestaan, vond m niet verkeerd draaien. Lockdown en The World Is Yours gehoord, erg fijne nummers. Ook chill waren de grote ventilatoren die er stonden, waren geen overbodige luxe met dit fucking hete weer. Na een tijdje vonden we toch dat het wat harder moest en gingen we de hardcore maar ff verkennen. Daar was het podium a la Qlimax in de lengte opgebouwd en het podium zag er wel erg gaaf uit als een soort van begraafplaats. Xardio Repeater en Trypsin waren aan het draaien. Geen idee wie die gasten zijn, maar dit was echt een heerlijke binnenkomer met lekker veel bekende nummers die goed aansloegen bij het publiek. Greep uit de TL: Never Sleep Again, Pledge Of Resistance, Why So Serious, Pride & Pain, Pray For Me, Soul Shock... vind dat allemaal heerlijke platen en kon dus eindelijk echt beginnen met knallen.

De toon was in ieder geval al direct gezet voor Tommyknocker. Hier keek ik wel erg naar uit want zo vaak heb ik m nog niet zien draaien, eigenlijk pas 2 keer ofzo. Opende net als op MoH met Pain & Fear, vervolgens schroefde hij het tempo op met alleen maar heerlijke nummers. Heldig dat hij Learn From The Pain nog draaide, wat een gruwelijke plaat is dat! Wel minpunt voor de 8523423ste keer draaien van Jieehaaaa-remix, was ook echt misplaatst in zijn set. Verder petje af voor Tommyknocker, was al behoorlijk gesloopt na zijn set.

Mad Dog vs Amnesys gingen gewoon verder waar Tommy ophield. Gloeiende gloeiende wat was dat gruwelijk vet! De éne heldenplaat was nog niet voorbij of de volgende kwam erin. Overheerlijk Italiaans Traxtorm-werk, lekker veel platen van Mad Dog's album gehoord en zijn kicks zagen echt hele muren uit elkaar. Hoogtepuntjes: A Night Of Madness, Ghetto Mentality, Game Over. Na deze set was het ook ff game over voor mij. Helemaal naar de klote gestampt hierop! Beste set van de dag tot dan toe.

Daarna maar de hardcore verlaten. Loempia gescoord en lekker het vip-deck op bij de main waar de Psyko Punkz bezig waren. Binnen een kwartier Dirty Soundz en Rock Ya Attitude gehoord en nog meer van dat soort platen waarop ik niet zat te wachten. Was dus ook snel weer weg. Daarna ook het vipdeck bij de Scantraxx-tent uitgetest, waar ik nog ff PNXRMX en zn vriendin zag. Even een kwartiertje de set van Wildstylez meegepikt, die zeker niet slecht draaide maar ik heb dat allemaal wel een beetje gezien met steeds weer dezelfde nummers. Alleen Numbers (Wildstylez remix) was weer erg vet om een keer te horen.

Om 6 uur richting linksvoor gegaan bij AVIO, waar ik niemand zag van hardtraxx tot Gangsterdwerg me ineens op mn schouders tikte. Daarna nog ff bij wat mensen van HT wezen buurten. Vond de live-set van AVIO weinig aan, kon me simpelweg niet boeien. Vond het ook iets te druk vooraan. Na een tijdje weer naar achter gelopen, stukje van Deepack meegepikt. Draaiden best leuk met On The Go, Son Of Torture en een nieuw nummer met een house-break maar gaat verder wel gruwelijk hard :P

Desondanks niet bij Deepack gebleven, we gingen weer ff richting de hardcore waar Art Of Fighters moesten afsluiten. Ik heb niet zoveel met hun, maar ze draaiden net die 2 platen waar ik voor kwam: Nirvana Of Noise (fuck wat gaat dit nummer hard live!) en Oh My Sun. Had nog gehoopt op Finalino maar helaas :P We zijn vervolgens nog blijven staan voor Korsakoff. De helft van de set meegepikt: sorry maar ze draaide echt geen enkel nummer dat me wist te raken. Teveel gare Masters of Hardcore-nummers. Re-Style - Renovation was het enige wat me nog los wist te krijgen.

Voor de set van Frontliner richting Scantraxx-tent gelopen. Ben een grote fan van zijn muziek en sets, maar ik trok het ff niet meer allemaal, dus ben lekker in een fatboy gaan chillen op de VIP. Na een kwartier en een redbull later gingen konden we weer volgas. Paar hele vette platen gehoord: Creative Community, Muzyk, Godz Powerrrr edit. Vond het wel chill!

Tussen 8 en 9 ben ik een beetje heen en weer gependeld tussen Zatox en Evil Activities. Zatox was al een tijdje bezig en moet zeggen dat ie niet vervelend draaide. Gewoon Pounding Senses Deeper Inside-mix erin gooien :love: Tussendoor dus ff Evil Activities. We komen aan: The Hustle remix. Vet! Imperial. Nu ga ik het enorm leuk vinden. Maar helaas, je raad het al, hij kon het toch niet laten... ben echt jankend die tent uit gerend. Daarna nog ff wat standaard-shit gehoord (Why So Serious en Sick of it All), toen vond ik het wel weer mooi geweest wat betreft meneer Evil Activities. Jammer van Nobody Said natuurlijk, maar ik neem m verder echt niet kwalijk dat ie zoveel bekende platen draait. Iemand moet dat ook doen denk ik maar :P. En het publiek vond het helemaal geweldig.
Teruggekomen bij Zatox nog meer aangename verrassingen. Afsluiten met BPM-tool, Psycho en godverdomme Pattern 2, waarbij de kicks zelfs met miezerig geluid mij omver hebben geblazen :worship: Al met al vond ik het erg vet wat ie draaide!

De komende anderhalf uur was de main mijn terrein! B-Front liet wel weer zien dat hij het wél snapt qua opbouw van een set. Lekker wat rustiger beginnen met o.a. Rebirth, The Shine (heeeeerlijke plaat), Future Shock... het was eigenlijk niet echt mijn smaak deze keer, maar toen hij op een gegeven moment Chemical erin gooide wist ik wel dat dit weer een gruwelijke set zou gaan worden. Ik vond het deze keer wel wat minder leuk dan anders eigenlijk, maar misschien ben ik te verwend. +1012313131 voor het draaien van Trapped en Everything Changes, maar -oneindig voor het meest kansloze sitdown moment ooit op het nummer dat uitgroeit tot het meest kansloze nummer voor dit soort gelegenheden (Feel My Fire, komt me nu echt zo dik de strot uit).

Toch zou het niet bestaande dak er helemaal af gaan: Zany, Jowan en DV8 gingen weer hun ding doen. Deze keer hadden ze weer wat leuke dingen verzonnen. De polonaise gaan lopen (dat vond ik een beetje gaar haha) en van die bier-kartonnen door de lucht gooien. Met name dat laatste was echt een gruwelijk gezicht. Maar goed: Immeasurably, Ruff, Chaos, Sound Of The Beast-edit, Fusion of Sound, DONKEY... ik denk dat dit allemaal wel voor zich spreekt. Ze hebben er echt weer een gruwelijk feest van gemaakt en het publiek helemaal los gekregen. Volgende week gewoon weer.

Was nu wel een beetje gesloopt en had het ook wel gehad met al dat losgaan. Heb tijdens Noisecontrollers lekker op de VIP gechillt en vond het allemaal wel best. Noisecontrollers waren lekker aan het afbouwen na DR. Begon nog wel vrij hard met Give It Up en die zaaaaaaag-reverse-bass-tool (Barbara Streisand), maar na Gimme Love wist ik wel dat hier niet meer veel in zou gaan zitten. Het werd een behoorlijke standaard NC/Digital Age-hitjesparade met als afsluiter het altijd beukende Attack Again. Het zal allemaal wel, ik word daar tegenwoordig ook niet eens meer teleurgesteld om.

Intussen was ik wel heel chill al m'n vrienden kwijt. Dus ben maar met Nando en Kswoosh die ik toevallig tegen kwam, naar de hardcore-tent gelopen. Van suffe Noisecontrollers-hitjes naar Unexist, die echt op een ongelofelijk moordend tempo de tent afbrak. Even alle allerlaatste energie eruit gehakt als een idioot tot ik het zat was. Toen vond ik het mooi geweest, heb mn spullen gepakt en ben richting uitgang vertrokken. Op de achtergrond waren DBSTF bezig met de main af te sluiten. Ergens halverwege die set werd Rockin Your Mind gedraaid. Denk dat ik niet veel heb gemist.

Qua sets was het dus wel een prima feestje op zich. Maar dit feest heeft compleet gefaald op het gebied van geluid. Ik heb nog nooit zo'n slecht geluid meegemaakt op een feest. En dan heb ik het over alle area's. Bij de main stond het te zacht, bij Scantraxx stond het te zacht, bij de hardcore schommelde het tussen redelijk hard en té zacht en veel te vaak onzuiver. Bass? Soms zelfs met een vergrootglas niet te vinden. Alleen als je zowat met je kop tussen de speakers zat was het nog een beetje te doen. Het kan niet de bedoeling zijn dat ik op 5 meter afstand nog normaal met iemand kan praten. Nou zijn mn oren nog heel maar ik dan maar liever ff een piep in mn oren, ik vind het echt zwaar afbreuk doen aan een feest als het geluid zuigt.

Opsomming van de dag:
+ setjes over het algemeen
+ gemoedelijke sfeer onder elkaar (iedereen was ontzettend relaxt)
+ de show en aankondigingen bij de main waren vet gedaan
+ niet te groot maar toch veel aanbod
+ licht- en lasershow op de main
+ nootjes en hapjes op de VIP
+ muntjes voor 2,20 ofzo
+ ventilatoren tegen de hitte

- veel te zacht en soms onzuiver geluid
- ongelofelijk lamme sfeer qua losgaan op de main. Pas de laatste 3 uur met Donkey Rollers kwam er lekker veel beweging in. Ook in de hardcore-tent veel stilstaand volk.
- geen water meer bij de WC's. Waardeloos
- Bavaria
- Sit-down momenten. Niet één, maar 3!!! voor de aftermovie... tyft toch op joh, zitten doe je thuis.
- MC Syco bij de hardcore... tering zijn repertoire is nog beperkter dan dat van een 3 jarige :')
- weer lekker veel irritant vdk-volk op het einde

Heb iig een leuke dag gehad, uiteindelijk zelfs nog broodnuchter en als bob ook. Dit feest had echt zoveel beter geweest als het geluid zwaar in orde was, maar helaas. We zien wel of we volgend jaar weer gaan. Sowieso weer als VIP, want dat was errug chill :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:11 

wat het hier nou uiteindelijk is geworden:
14:30: Coone [Main]
15:15: Isaac [Main]
15:30: Wasted Penguinz [Scantraxx]
16:00: Second Identity [Scantraxx]
16:20: Amnesys & Mad Dog [Hardcore]
-eetpauze-
17:30: Psyko Punkz [Main]
18:30: Deepack [Main]
19:30: Frontliner [Scantraxx]
-(eet/pis)pauze-
20:30: Zatox [Main]
21:00: Neophyte [Hardcore]
-(vanalles)pauze-
22:30: Noisecontrollers [Main]
00:00: DBSTF [Main]

Coone:
Helaas maar kort gehoord, maar klonk wel lekker :D
Imo hadden ze Isaac en Coone beter om kunnen draaien, want Coone draaide echt heerlijk hard, terwijl et bij Isaac juist weer inzakte :(
Gelijk ook even Nando, Tom en Patrick gemeet.

Isaac:
Het gebruikelijke, zijn lamme tracks en van die trage tracks. Dus toen zijn we maar ff naar de Scantraxx tent gegaan.

Wasted Penguinz:
Gruuuwelijk slecht, kut en vooral saai.
Die kerels moeten echt eens fatsoenlijk leren draaien, het was echt de ene break na de andere, klapmomentjes nonstop, en dan op zn max ff 30 sec rammen.
Echt heel erg jammer dat deze mannen er waren, wat een tijdsverspilling.
Hier kwam ik dan weer wel G1LL tegen, dus dat was dan weer wel leuk. :P

Second Identity:
Na de zatte pengiuns kwam dan eindelijk Second Identity, eindelijk fatsoenlijke muziek!
Het ging wel best lekker, maar niet veel nieuws.
Ik had trouwens het idee dat het geluid steeds zachter ging. [bij de main en scantraxx, vanaf 15:45 ofzo] bij de main kon je het het beste horen.

Amnesys & Mad Dog:
Samen met de hele groep weer door naar de hardcore, hier was het weer erg genieten. Een paar oudere tracks, dan weer een boel nieuwe van Mad Dogs album, heerlijk!
En het tempo zat er ook goed in hier, weinig breaks, heerlijk gewoon!
Grappig momentje: wij gingen vooraan staan, dachten allemaal dat we in het miden stonden, stonden we gewoon keihard rechts van de artiesten xd de ingang van de tent zat een beetje ver naar rechts, daar kwam het door :P
Die ventilatoren vooraan de stage waren trouwes wel relax, stuk betere koeling als in de scantraxx zaal.

-eetpauze-:
Lekker patatje en 'delleke gegeten, maat van me pizza, was allemaal erg goed te eten. Ook zat ruimte om te zitten, erg netjes dus.

Psyko Punkz:
Het laatste half uurtje van de psychotische punkers was genieten :P
Toen wij er net waren werd Eternity, erg mooi nummer voor op een festival is dat, heerlijk :D
Daarna Pull Your Strings 2010, ook weer een mooi nummertje.
Verder gewoon lekker Psyko Punkz setje, al kunnen de meeste HT'ers hier die niet zo waarderen, ik vond ze toch erg lekker weer ^^

Avio:
Normaal ben ik niet zon fan van AVIO nummers, maar ze draaiden live wel erg lekker!
Ging goed hard daar :D Jammer dat het zo druk was, maar met de HT peepz maakten we gewoon ruimte xd
Daar op de HT meeting o.a. dawasiknie, modernization, gangsterdwerg, en nog wat anderen ontmoet.
Ik kreeg op een gegeven moment wel hoofdpijn, ik weet niet of dat kwam doordat we zo dicht bij de boxen stonden, of ik gewoon ff behoefte had aan wat suiker, dus ging ik samen met Tom ff water, cola halen, ff naar de wc, hij zn vriendin bellen, ik ijsjes halen met MOH en Hard Bass muntjes, en toen wij weer terug :P

Deepack:
Wat een helden.
Meer hoef ik er niet over te zeggen, wat ben ik blij dat ik hun meegemaakt heb zeg, echt, wat gingen ze lekker :D
Irritant was alleen al dat wc papier dat op gegeven moment steeds werd gegooid -.-
Verder gewoon heerlijke set!

Frontliner:
Hij begon met Warphole Spacer volges mij, wat een episch geniet momentje was dat :cool:
Verder was ie niet zo sterk, Music Or Noize, en nog wat tracks. Toen besloten we maar een 2e eetpauze te houden omdat een maat van me ook honger had.

-eet/pispauze-:
Weer zat ruimte om te zitten, gelijk ook ff naar de wc geweest, ook dat was hardstikke in orde, netjes, relatief schoon, gewoon goed dus.

Zatox:
Na deze pauze nog eventjes wat meegepakt van Zatox, wat een verschrikkelijk zwakke set was dit zeg, niet normaal...
Geniaal momentje was tijdens Psycho, al die dagjesmensen (en dat waren er heel veel) stilstaan, wij (ik, nando, tom, patrick) snoeihard raggen :P
Ik weet niet meer of het hier was, zou goed kunnen, maar er was op gegeven moment ook zon meisje die achter me stond en schrok dat ik zo hard los ging.
Ik had echt zo iets van: Sterf. Of leer stampen. :')

Neophyte:
Onderweg naar Neophyte nog ff kort gesproken met PNXRMX, die was net door zn enkel gegaan (of zoiets), en zat even op het gras te chillen/wachten op iemand.

In plaats van B-Front en de Donkey Rollers had ik samen met mn 2 maten ervoor gekozen om naar Neophyte te gaan, en dit was echt een hele goede keuze!
Wat draaide deze man gooooooooooooooddelijk :worship: :worship: :worship:
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Nonstop door knallen, raggen, hakken, zagen, boren, stampen. God-De-Lijk!
Met als afsluiter: TRASHER :worship: :worship: :worship:
Man o man, wat gingen wij kapot in die zaal xd lange tijd geleden dat ik zo hard heb staan stampen :D

Ook flink wat spacekeezen gezien hier, dr was er zelfs een bij die aan de pillen zat, nog wat pep wou nemen, daarna een jointje om rustiger te worden, en dan nog naar huis rijden zelf. :/

-pauze-:
Omdat we na Neophyte he-le-maal kapot waren, gingen we maar ff rusten :P
Delleke besteld, ff lekker op de banken gehangen, beetje gedronken, ff bijkomen.
Het was toen al beduidend minder druk overal, maar dat vonden wij echt niet erg!

Noisecontrollers:
Standaard, best wel aardig. Mooi setje om je energie weer een beetje op te sparen :P
Was niet echt hard losgaan ofzo dit setje, maarja, wat wil je, afsluiting op de main xd

Afsluiter: DBSTF:
Epic standaard DBSTF, heel erg jammer, gelukkig draaide ze nog wel Underground Tacticz en Shiverz, daarmee kwamen we weer even mooi vooruit.

En dan de afsluiter met alsmaar weer opnieuw vuurwerk xd (ik wilde persee al het vuurwerk gefilmt hebben, dus heb een kwartier staan filmen xd)

Totaal:
Erg mooi feest, jammer van de dagjesmensen die zelden los gingen, en af en toe alleen losgingen op de schrale platen.
Helemaal nuchter (ik was de bob) het feest doorgehaald, en dat ging hardstikke makkelijk, ik was niet eens verschrikkelijk moe naderhand :P
Die 14+ dagjesmensen mochten de pret ook niet drukken voor mij, ik heb me er totaal niet aan geergerd xd
Grappig was dat er in de scantraxx zaal de hele tijd 2 mensen stonden (een kerel met een enorm kromme rug, en een meisje dat net 12 leek, zo klein was ze xd), van begin tot eind >.< beetje jammer lijkt me dat xd

Maarja, mijn eerste festival, zwaar vet, top feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:14 

Project 141 schreef:
alleen tijdens Paul Elstakwas het er echt druk

dat zegt al wel genoeg over het volk dat er liep xd
wat een godsgruwelijk lang report van mij btw xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:18 

Project 141 schreef:
dawasiknie schreef:
Lang verslag :D

- geen water meer bij de WC's. Waardeloos
- Bavaria
- MC Syco bij de hardcore... tering zijn repertoire is nog beperkter dan dat van een 3 jarige :')

Met deze 3 ben ik het 100% eens (heb helemaal niet doorgehad dat er sitdowns waren dus daar oordeel ik niet over)
MC Syco met zijn 'say hooooo' 'say hardcore' jongen als je nou gewoon ff dat niet iedere set doet, beter gezegd als je het helemaal niet doet. Het aantal keer dat ik 'bass moet je niet horen' heb gehoord valt wel mee, en dan gaat ie de vocals van de tracks waaraan die meegedaan heeft weer eindeloos herhalen :') :') Wat een waardeloze MC vind ik die vent toch.

Idd, maar gelukkig stond de muziek een stuk harder als de MC, dus was al weer een licht pluspuntje xd
in de hardcore zaal was dat treouwes wel genieten, de MC zei daar niks, alleen bij de introducties van nieuwe djs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:18 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Opsomming van de dag:

- Bavaria

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:30 

Project 141 schreef:
uhh.. Syco stond in de hardcore zaal ;)

lolwut xd dat was dan precies op de keren wanneer ik er niet was ofzo xd toen was er geen mc :P
tijdens mad dog en daarna neophtye :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:40 

haha ja, hij weet wel wanneer die moet stoppen met dat irritante geschreuw :P
in tegen stelling tot bepaalde mc's met een 8 in hun naam xd

de parkeerplaats direct bij de ingang was btw echt zwaar relax :D kort lopen naar de parkeerplaats, al was het op het einde wel rot met door de menigte rijden, maar dat was ook goed te doen ^^ iedereen ging netjes beetje op zij enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:50 

Project 141 schreef:
Vond het wel grappig dat die VIP-ingang van die bloemetjes en rode loper had :D maar jammer genoeg stond ik in de gewone rij, die niet bijster snel ging. Gingen ze al die portemonnee's ook helemaal doorzoeken >.< Had toch 2 dopjes mee naar binnen :whistle: alleen pasten ze niet >.<

wij mochten allemaal zo doorlopen xd hoefde niks te laten zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:51 

Hardtraxxer

Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten