wat het hier nou uiteindelijk is geworden:
14:30: Coone [Main]
15:15: Isaac [Main]
15:30: Wasted Penguinz [Scantraxx]
16:00: Second Identity [Scantraxx]
16:20: Amnesys & Mad Dog [Hardcore]
-eetpauze-
17:30: Psyko Punkz [Main]
18:30: Deepack [Main]
19:30: Frontliner [Scantraxx]
-(eet/pis)pauze-
20:30: Zatox [Main]
21:00: Neophyte [Hardcore]
-(vanalles)pauze-
22:30: Noisecontrollers [Main]
00:00: DBSTF [Main]
Coone:
Helaas maar kort gehoord, maar klonk wel lekker

Imo hadden ze Isaac en Coone beter om kunnen draaien, want Coone draaide echt heerlijk hard, terwijl et bij Isaac juist weer inzakte

Gelijk ook even Nando, Tom en Patrick gemeet.
Isaac:
Het gebruikelijke, zijn lamme tracks en van die trage tracks. Dus toen zijn we maar ff naar de Scantraxx tent gegaan.
Wasted Penguinz:
Gruuuwelijk slecht, kut en vooral saai.
Die kerels moeten echt eens fatsoenlijk leren draaien, het was echt de ene break na de andere, klapmomentjes nonstop, en dan op zn max ff 30 sec rammen.
Echt heel erg jammer dat deze mannen er waren, wat een tijdsverspilling.
Hier kwam ik dan weer wel G1LL tegen, dus dat was dan weer wel leuk.
Second Identity:
Na de zatte pengiuns kwam dan eindelijk Second Identity, eindelijk fatsoenlijke muziek!
Het ging wel best lekker, maar niet veel nieuws.
Ik had trouwens het idee dat het geluid steeds zachter ging. [bij de main en scantraxx, vanaf 15:45 ofzo] bij de main kon je het het beste horen.
Amnesys & Mad Dog:
Samen met de hele groep weer door naar de hardcore, hier was het weer erg genieten. Een paar oudere tracks, dan weer een boel nieuwe van Mad Dogs album, heerlijk!
En het tempo zat er ook goed in hier, weinig breaks, heerlijk gewoon!
Grappig momentje: wij gingen vooraan staan, dachten allemaal dat we in het miden stonden, stonden we gewoon keihard rechts van de artiesten

de ingang van de tent zat een beetje ver naar rechts, daar kwam het door

Die ventilatoren vooraan de stage waren trouwes wel relax, stuk betere koeling als in de scantraxx zaal.
-
eetpauze-:
Lekker patatje en 'delleke gegeten, maat van me pizza, was allemaal erg goed te eten. Ook zat ruimte om te zitten, erg netjes dus.
Psyko Punkz:
Het laatste half uurtje van de psychotische punkers was genieten
Toen wij er net waren werd Eternity, erg mooi nummer voor op een festival is dat, heerlijk

Daarna Pull Your Strings 2010, ook weer een mooi nummertje.
Verder gewoon lekker Psyko Punkz setje, al kunnen de meeste HT'ers hier die niet zo waarderen, ik vond ze toch erg lekker weer
Avio:
Normaal ben ik niet zon fan van AVIO nummers, maar ze draaiden live wel erg lekker!
Ging goed hard daar

Jammer dat het zo druk was, maar met de HT peepz maakten we gewoon ruimte

Daar op de HT meeting o.a. dawasiknie, modernization, gangsterdwerg, en nog wat anderen ontmoet.
Ik kreeg op een gegeven moment wel hoofdpijn, ik weet niet of dat kwam doordat we zo dicht bij de boxen stonden, of ik gewoon ff behoefte had aan wat suiker, dus ging ik samen met Tom ff water, cola halen, ff naar de wc, hij zn vriendin bellen, ik ijsjes halen met MOH en Hard Bass muntjes, en toen wij weer terug
Deepack:
Wat een helden.
Meer hoef ik er niet over te zeggen, wat ben ik blij dat ik hun meegemaakt heb zeg, echt, wat gingen ze lekker

Irritant was alleen al dat wc papier dat op gegeven moment steeds werd gegooid

Verder gewoon heerlijke set!
Frontliner:
Hij begon met Warphole Spacer volges mij, wat een episch geniet momentje was dat
Verder was ie niet zo sterk, Music Or Noize, en nog wat tracks. Toen besloten we maar een 2e eetpauze te houden omdat een maat van me ook honger had.
-
eet/pispauze-:
Weer zat ruimte om te zitten, gelijk ook ff naar de wc geweest, ook dat was hardstikke in orde, netjes, relatief schoon, gewoon goed dus.
Zatox:
Na deze pauze nog eventjes wat meegepakt van Zatox, wat een verschrikkelijk zwakke set was dit zeg, niet normaal...
Geniaal momentje was tijdens Psycho, al die dagjesmensen (en dat waren er heel veel) stilstaan, wij (ik, nando, tom, patrick) snoeihard raggen

Ik weet niet meer of het hier was, zou goed kunnen, maar er was op gegeven moment ook zon meisje die achter me stond en schrok dat ik zo hard los ging.
Ik had echt zo iets van: Sterf. Of leer stampen.
Neophyte:
Onderweg naar Neophyte nog ff kort gesproken met PNXRMX, die was net door zn enkel gegaan (of zoiets), en zat even op het gras te chillen/wachten op iemand.
In plaats van B-Front en de Donkey Rollers had ik samen met mn 2 maten ervoor gekozen om naar Neophyte te gaan, en dit was echt een hele goede keuze!
Wat draaide deze man gooooooooooooooddelijk
Nonstop door knallen, raggen, hakken, zagen, boren, stampen. God-De-Lijk!
Met als afsluiter: TRASHER
Man o man, wat gingen wij kapot in die zaal

lange tijd geleden dat ik zo hard heb staan stampen

Ook flink wat spacekeezen gezien hier, dr was er zelfs een bij die aan de pillen zat, nog wat pep wou nemen, daarna een jointje om rustiger te worden, en dan nog naar huis rijden zelf.
-
pauze-:
Omdat we na Neophyte he-le-maal kapot waren, gingen we maar ff rusten

Delleke besteld, ff lekker op de banken gehangen, beetje gedronken, ff bijkomen.
Het was toen al beduidend minder druk overal, maar dat vonden wij echt niet erg!
Noisecontrollers:
Standaard, best wel aardig. Mooi setje om je energie weer een beetje op te sparen

Was niet echt hard losgaan ofzo dit setje, maarja, wat wil je, afsluiting op de main

Afsluiter:
DBSTF:
Epic standaard DBSTF, heel erg jammer, gelukkig draaide ze nog wel Underground Tacticz en Shiverz, daarmee kwamen we weer even mooi vooruit.
En dan de afsluiter met alsmaar weer opnieuw vuurwerk

(ik wilde persee al het vuurwerk gefilmt hebben, dus heb een kwartier staan filmen

)
Totaal:
Erg mooi feest, jammer van de dagjesmensen die zelden los gingen, en af en toe alleen losgingen op de schrale platen.
Helemaal nuchter (ik was de bob) het feest doorgehaald, en dat ging hardstikke makkelijk, ik was niet eens verschrikkelijk moe naderhand

Die 14+ dagjesmensen mochten de pret ook niet drukken voor mij, ik heb me er totaal niet aan geergerd

Grappig was dat er in de scantraxx zaal de hele tijd 2 mensen stonden (een kerel met een enorm kromme rug, en een meisje dat net 12 leek, zo klein was ze

), van begin tot eind

beetje jammer lijkt me dat

Maarja, mijn eerste festival, zwaar vet, top feest!