Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje! Jammer dat we niet eerder binnen waren want had graag die oudere nummers meegepakt..

Een beetje een domper op de avond is dat een kerel die niet met ons mee ging naar dit feest, op weg naar huis in elkaar is getrapt door 10 gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ruud_93 schreef:
Was een leuk feestje! Jammer dat we niet eerder binnen waren want had graag die oudere nummers meegepakt..


Dat doe je zelf, les voor de volgende keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De volgende keer wil ik wel vs Sander of Joost draaien :cool:

Edit: Of alle 3 on stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 22:33 
 
Artiest

chicken schreef:
Was een lekker setje valentijn! :thumbup: Zoals ik gister al zei; held dat je electric future draaide. :loving:

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 11:04 
 
Donateur

THE ZNAYZER @ DELUSION 15-06-2013 PAARD VAN TROJE DEN HAAG AFTERMOVIE



;) :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 23:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Was een lekker setje valentijn! :thumbup: Zoals ik gister al zei; held dat je electric future draaide. :loving:

Huh was jij er ook? Hoelaat was je weg dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 23:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
chicken schreef:
Was een lekker setje valentijn! :thumbup: Zoals ik gister al zei; held dat je electric future draaide. :loving:

Huh was jij er ook? Hoelaat was je weg dan?

Joost opende samen met mij, wij zijn er vrijwel heel de avond geweest. Tijdens de hc set naar huis gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

Had even gezegd dat je ging, timothy. Dan had ik m'n ogen open gehouden :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 23:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De re-run die ik gemaakt heb staat online trouwens: hardstyle/zenda-real-hardstyle-radio-18-06-13-delusion-re-run-t36755.html

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Had even gezegd dat je ging, timothy. Dan had ik m'n ogen open gehouden :-)

Dat Zenda mij niet herkent neem ik hem niet kwalijk maar jij zou het wel moeten weten haha. Vooral toen er nog maar 50 man binnen stond. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, ja wist ik veel dat jij er zou zijn. Dat jij mij niet herkent neem ik jou overigens ook kwalijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had de hele dag op pussy lounge gestaan man, ik was blij dat ik nog wist waar het paard was. :D
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten