Tis vaak zo dat men er zelf iets negatiefs van maakt wanneer het niet een en al blijdschap is in een bericht. Het is juist leerzaam, zulke dingen en als dat door mensen als 'zeiken' wordt bestempeld, zegt dat veel over die persoon. Er is niets negatiefs aan, tenzij je het zo gaat interpreteren.
De excuses zijn gelezen en aanvaard denk ik, maar in je bericht daarna Arnold, ging je weer in verdediging. Vandaar dat ik nog even reageerde, omdat ik vind dat organisaties wel blijk moeten geven van het streven naar verbetering.
Het wordt vast een super vet feest! Geniet er van, joeepieee jeeeej! Blij blij blij, positief!

TiMOTHYb schreef:
Hallo mr_vertigo,
Ga jij naar dit feest?
Groenten,
Tim
Hallo TiMOTHYb,
Nee. Jij?
Fruit,
Aart