Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:18 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Beetje jammer ook dat de organisatie zich niet aan haar eigen regels heeft gehouden. (max. 30 min)


Beetje jammer dat je over zoiets pietluttigs gaat zeuren, gewoon accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Citaat:
Dat BML Events er op uit is om jong talent een kans te geven in de Hardstyle scene bewijzen we op 15 juni door Exitium & Zenda een podium te geven. Exitium (Westlander, ja nog één) en Zenda (Brabander) leerden elkaar kennen via het forum Hardtraxx en draaiden samen al diverse heerlijke sets in elkaar. Ze mogen het nu in het ‘eggie’ proberen en ze hebben er ontzettend veel zin in! Net als wij uiteraard! Wat gaan ze ons brengen....


Dat klinkt alsof Sander nooit in het echt gedraaid heeft?

en met dat Westlander en Brander, en nog een Westlander, klinkt alsof jullie daar geen zin in hebben....


beetje jammer van die promotietekst op FB.

Zo lees ik hem niet. De helft van de line-up komt uit 't Westland, vandaar "nog één". Arnold heeft overigens de tekst laten lezen voor ie gepost werd en wij hadden er zelf geen opmerkingen over. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er staat ongeveer 30 minuten dus 33 lijkt mij prima, 50 slaat natuurlijk nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

Als er iemand van 50 is die uitgekozen is dan neem ik mijn woorden enigszins terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is klaarblijkelijk een misverstand ontstaan. Wij kwamen er te laat achter dat E-Q-Lizer een demo heeft ingestuurd van 50 minuten, onze fout. Hierbij komt dat E-Q-Lizer wél, naar onze mening, zonder twijfel bij de beste inzendingen zat. We hebben net als bij alle andere inzendingen 30 minuten geluisterd, en bij E-Q-Lizer maakte die 20 minuten extra echt geen verschil meer. Wij nemen hierin onze eigen verantwoordelijkheid en bieden hiervoor onze excuses aan als er mensen zijn (of deelnemers die zijn afgevallen) hier moeite mee hebben. Maar probeer a.u.b. niet van een mug een olifant te maken. Wij snappen dat regels regels zijn, maar het één weegt zwaarder dan het ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 01:24 
 
Hardtraxx Veteran

Het was mij inderdaad ook al opgevallen. Met deze verklaring is het wat mij betreft een vergeven kwestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Het was mij inderdaad ook al opgevallen. Met deze verklaring is het wat mij betreft een vergeven kwestie.

Haha zou ik ook zeggen als ik al tussen de finalisten stond Koen ;)

Veel succes voor de winnaars en ik hoop dat 't een leuk feestje gaat worden daar in Den Haag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Duruz schreef:
Het was mij inderdaad ook al opgevallen. Met deze verklaring is het wat mij betreft een vergeven kwestie.

Haha zou ik ook zeggen als ik al tussen de finalisten stond Koen ;)

Veel succes voor de winnaars en ik hoop dat 't een leuk feestje gaat worden daar in Den Haag.


Haha mja, als ik er zo weer over nadenk vind ik het eigenlijk toch ook niet kunnen. Regels zijn regels, die worden niet voor niets gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben die regels zelf geschreven. Zijn wij dan niet de enige ook die dit kunnen aanpassen? (en dan ook nog eens door een stom misverstand vanaf onze kant?)

Maar dan nog; waarom E-Q-Lizer afwijzen op het punt van 'te lange' demo terwijl zijn mix op zichzelf finale-waardig is? Het gaat erom dat wij een talent willen hebben staan op Delusion op basis van zijn/hun mixtalent. Het zou toch andersom gezien lullig zijn om E-Q-Lizer niet door te laten gaan, omdat z'n demo toevallig iets te lang is. Dat snap je hopelijk wel toch? De beste 7 acts zijn uitgekozen; punt.

Bram, je hebt je frustraties al losgelaten via Facebook. Toch onprofessioneel om dan niet te reageren op ons antwoord op Facebook, maar je frustraties hier te uiten, jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Bram, je hebt je frustraties al losgelaten via Facebook. Toch onprofessioneel om dan niet te reageren op ons antwoord op Facebook, maar je frustraties hier te uiten, jammer!

Hallo Arnold,

Ik zou graag willen weten wat je onprofessioneel vind van mijn kant? We waarderen de feedback die jullie gegeven hebben via het facebook bericht, maar was hier nog reden om op de te reageren dan? Het bericht was duidelijk en we weten precies wat we voor de volgende keer kunnen verbeteren.

Om het feit dat jullie eigen regels niet nastreven vind ik dat ik dit best mag zeggen. Niets ten nadele van E-Q-Lizer, waarvan ik graag geloof dat hij uitstekend kan draaien. Mij gaat 't erom dat je juist binnen 30 min moet kunnen laten zien wat mixen en opbouwen is. Duidelijk hebben jullie hier een ander beeld over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Wij hebben die regels zelf geschreven. Zijn wij dan niet de enige ook die dit kunnen aanpassen? (en dan ook nog eens door een stom misverstand vanaf onze kant?)

Maar dan nog; waarom E-Q-Lizer afwijzen op het punt van 'te lange' demo terwijl zijn mix op zichzelf finale-waardig is? Het gaat erom dat wij een talent willen hebben staan op Delusion op basis van zijn/hun mixtalent. Het zou toch andersom gezien lullig zijn om E-Q-Lizer niet door te laten gaan, omdat z'n demo toevallig iets te lang is. Dat snap je hopelijk wel toch? De beste 7 acts zijn uitgekozen; punt.

Bram, je hebt je frustraties al losgelaten via Facebook. Toch onprofessioneel om dan niet te reageren op ons antwoord op Facebook, maar je frustraties hier te uiten, jammer!


Hmm, ik hoop dat de organisatie net als de deelnemer hier een les uit trekken. De lengte van een set is van cruciaal belang in het maken van een set, imo. Als je hier regels over opstelt, om ze vervolgens toch te kunnen veranderen, zie ik het nut van regels niet in. In dit geval zijn de 6 beste acts uitgekozen + 1 die eigenlijk niet binnen de contest valt. Zoals je ziet doet het onrecht aan bij andere deelnemers.

Volgende keer beter zullen we maar zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hallo mr_vertigo,

Ga jij naar dit feest?

Groenten,
Tim
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ik sluit mij volledig bij heren b-ram en mr_vertigo aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gemierenneuk zeg om niks :lol: Als hun door een foutje hun beleid ietsjes aanpassen; wie zijn jullie dan om daarover te zeiken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Delirious DJ schreef:
Wat een gemierenneuk zeg om niks :lol: Als hun door een foutje hun beleid ietsjes aanpassen; wie zijn jullie dan om daarover te zeiken....


Iedereen mag toch gewoon zijn of haar mening over de situatie geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we er nu maar gewoon een punt achter zetten. Heb ik eigenlijk eerder aangegeven. Wij hebben onze excuses ook al aangeboden. Eens gaan we het niet worden. Negativiteit viert hoogtij anno 2013. Punt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Laten we er nu maar gewoon een punt achter zetten. Wij hebben onze excuses ook al aangeboden.


Exact, met een 'schone lei' verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tis vaak zo dat men er zelf iets negatiefs van maakt wanneer het niet een en al blijdschap is in een bericht. Het is juist leerzaam, zulke dingen en als dat door mensen als 'zeiken' wordt bestempeld, zegt dat veel over die persoon. Er is niets negatiefs aan, tenzij je het zo gaat interpreteren.

De excuses zijn gelezen en aanvaard denk ik, maar in je bericht daarna Arnold, ging je weer in verdediging. Vandaar dat ik nog even reageerde, omdat ik vind dat organisaties wel blijk moeten geven van het streven naar verbetering.

Het wordt vast een super vet feest! Geniet er van, joeepieee jeeeej! Blij blij blij, positief! :D

TiMOTHYb schreef:
Hallo mr_vertigo,

Ga jij naar dit feest?

Groenten,
Tim


Hallo TiMOTHYb,

Nee. Jij?

Fruit,
Aart
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hallo mr_vertigo,

Ga jij naar dit feest?

Groenten,
Tim


Hallo TiMOTHYb,

Nee. Jij?

Fruit,
Aart



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 16:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Delirious DJ schreef:
Wat een gemierenneuk zeg om niks :lol: Als hun door een foutje hun beleid ietsjes aanpassen; wie zijn jullie dan om daarover te zeiken....


Iedereen mag toch gewoon zijn of haar mening over de situatie geven?

Als hunnie.

Ik zie het meer als commentaar leveren, maar leuk om te lezen dat jij daar een andere visie op hebt. Je laat echter wel weer duidelijk zien dat het intellect bij jou in je tenen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 19:52 
 
Organisator

Update! Zie beginpost voor alle laatste informatie en een nieuw persbericht! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:57 
 
Organisator

Citaat:
De kaartverkoop loopt inmiddels lekker! Als je nog geen kaartje hebt weten te bemachtigen is daar nu de tijd voor! Dit kan via http://www.paard.nl, Paylogic (https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... le_id=5734) of je kunt ze afhalen bij diverse Primera shops in jouw buurt.

Delusion is al over 2 en halve week en de spanning begint langzamerhand te stijgen. Dat Delusion gaat zorgen voor een spetterende avond in het befaamde Paard van Troje is geen vraag, maar een weet.

Hardstyle in 'het Paard'......Hard, ja! HARD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker hoor, ben benieuwd naar je setje Valentijn. Als je niet te vroeg draait in elk geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaartje inmiddels binnen, ik heb er zin in, beter 2 uurs setje van radicale joey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbup: :thumbup:

Dat geluid hier :love:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten