Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Inshock Overdose - Adaro Hits You With The Bang Shit
Zaterdag 20 oktober 2012
22:00 - 05:00
Nouveau Riche
Boxmeer


Bron: http://www.riche.nl/events/

Op 20 oktober 2012 zal Boxmeer op zijn grondvesten schudden! Nouveau Riche opent haar deuren om 22:00 uur. Met exclusief voor jou, de beste DJ's, Vj's en MC's.Deze top locatie heeft de perfecte akoestiek om jou te laten genieten van al het hardstyle geweld.
Wil jij onderdeel uitmaken van deze fantastische avond!
Be There!

Minimumleeftijd
16

Line-up:
Adaro
Frequencerz
E-force
Digital Punk
Radical Redemption
Alpha²
Artic
Danny Scandal
Dope Jay F
Re-Mo
MC Renegade
VJ Vidolic
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit geweest, maar heel veel goede verhalen over gehoord dus dit jaar sowieso aanwezig! Line-up van vorig jaar mocht er ook wezen dus hoop dat die dit jaar ook weer goed komt! Mompelt iets over Radical Redemption, Deetox...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
Proud 2 announce that I'm hosting the new edition of "Inshock Overdose - Adaro Hits you with the Bang Shit!" 20-10 @ Boxmeer @InshockEvents
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf 2007 naar iedere editie geweest behalve vorig jaar. Altijd goede dj's, lekkere sfeer een vaak ook nog een scherpe prijs :) Voor mij gelukkig maar 20 minuutjes fietsen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 17:42 
 

zal wel een line-up zijn waar ze voor op de knieeen voor moesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Adaro op HWS dus? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 keer al geweest en 2 keer een geweldig feest gehad!
zeker weer aanwezig en met adaro kan het alleen maar beter worden ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 02:18 
 
Hardtraxx Addict

Crypsis vorig jaar :worship: . Ben benieuwd wie er dit jaar komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartverkoop is gestart bij elke Free Record Shop en via http://inshock-overdose.empire-entertai ... /tickets-2 .

Ticketprijs €18,-

Geen Theracords artiesten aanwezig by the way. Had al wel verwacht, maar stiekem toch wel op gehoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up:

Adaro
Frequencerz
E-force
Digital Punk
Radical Redemption
Alpha²
Artic
Danny Scandal
Dope Jay F
Re-Mo
MC Renegade
VJ Vidolic

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 23:04 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alpha² vergeten erbij te zetten. Bij deze ook toegevoegd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in en we krijgen gratis vervoer van team alert in een limo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje vergeten feestje hier op Hardtraxx :P vanmiddag toch maar kaarten besteld want zo'n line-up kunnen we gewoon niet laten schieten!!! :bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe was dit feest vorig jaar eik? Heb veel goeie dingen gehoord maar wil ff jullie mening weten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:24 
 

ja wel gezellig.

Geluid is goed, personeel is normaal, en je betaalt nog geen 2 euro voor een bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 22:25 
 
Hardtraxx Addict

Dit feest was vorig jaar fucking geweldig. Echt super gezellig en iedereen was kk waus.

Baal echt dat ik er dit jaar niet bij kan zijn :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het personeel is normaal en iedereen was kk waus. Hier moet ik heen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 22:34 
 
Hardtraxx Addict

Het personeel was idd wel heel normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het personeel is normaal en iedereen was kk waus. Hier moet ik heen!!!

Dikke promotie tekst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 05:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan heeeeeeeeeeeeeeel veel housekutjes (en dan bedoel ik die echt nooit maar dan ook nóóit hardstyle luisteren) en dagjesmensen hier uit de buurt naar toe... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Gaan heeeeeeeeeeeeeeel veel housekutjes (en dan bedoel ik die echt nooit maar dan ook nóóit hardstyle luisteren) en dagjesmensen hier uit de buurt naar toe... :thumbdown:

dat meen je niet.. dat da schorrie morrie maar gauw naar de hel loopt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was hier toch wel graag heen gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gezocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog iemand aankazig hier :P , vriend viert hier zijn verjaardag :P dus ben aanwezig xd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten