Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron: Posters bij Outlands Open Air.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was echt een machtig mooi feestje vorig jaar, 100% zeker weer aanwezig! Tenzij er echt een kut line-up komt of zo, maar ik heb er veel vertrouwen in dat de line-up wel snor zit na vorig jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oooohhh zeker weer heen! Wat een gruwelijk topfeest was dat afgelopen jaar!!!!
Nu kijken wie de main artiest zal zijn. Gok een E-Force of Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is al 3 jaar op rij een dik feest !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Oooohhh zeker weer heen! Wat een gruwelijk topfeest was dat afgelopen jaar!!!!
Nu kijken wie de main artiest zal zijn. Gok een E-Force of Thera

Zou wel gruwelijk vet zijn, hoop op een line-up met E-Force, Crypsis, B-Front, Thera, Chris One, Solutio & The I's, Gunz For Hire, Zany en Titan of zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, lekker dichtbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:46 
 
Hardtraxx Elite

Zeker aanwazig!! Lekker dichtbij!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 17:54 
 
Artiest

Aanwezig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:09 
 

Thyron schreef:
Aanwezig :loving:

Wie ben jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:27 
 
Artiest

En-er-gy schreef:
Thyron schreef:
Aanwezig :loving:

Wie ben jij?

Nieuw account, was hier eerst 'Stereorockerz' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:28 
 

en dan je naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:42 
 
Artiest

En-er-gy schreef:
en dan je naam?

Bas Janssen :P
Vanwaar je interesse? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:54 
 

Thyron schreef:
En-er-gy schreef:
en dan je naam?

Bas Janssen :P
Vanwaar je interesse? :$

ik ken mensen liever bij naam, anders zal ik je altijd met : Hey Thyron! aanspreken :P
maar goed aangenaam Ben ^^ Julian ben ik maar misschien had je dat al meegekregen? :P

waar woon je? boxmeer omgeving? anders zou je alleen maar misschien van verre komen voor de line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:06 
 
Artiest

En-er-gy schreef:
Thyron schreef:
En-er-gy schreef:
en dan je naam?

Bas Janssen :P
Vanwaar je interesse? :$

ik ken mensen liever bij naam, anders zal ik je altijd met : Hey Thyron! aanspreken :P
maar goed aangenaam Ben ^^ Julian ben ik maar misschien had je dat al meegekregen? :P

waar woon je? boxmeer omgeving? anders zou je alleen maar misschien van verre komen voor de line-up?

Kaatsheuvel, en voor de line-up kom ik zeker :P
Maar laten we hier maar weer on-topic verdergaan, ouwehoeren kan ergens anders wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:27 
 
Hardtraxx Elite

Als het 16+ is met een dikke line-up zeker kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 09:53 
 
Hardtraxx Elite

Is 16+ ja. Line-up zal wel goedkomen. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
voor de line-up kom ik zeker :P


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 16:51 
 
Artiest

Fuzzylogic schreef:
Thyron schreef:
voor de line-up kom ik zeker :P


Afbeelding

Ik ken de line up niet hoor, zo bedoel ik het niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 19:10 
 
Hardtraxxer

Titan :drool: :drool: Helaas wel het weekend voor mijn tentamens dus een twijfelgeval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAAAAAAA :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 19:22 
 
Hardtraxxer

Oehh dit vind ik wel heel erg leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had dit een tijdje ff als twijfelgeval staan, maar nu ben ik gewoon 100% aanwezig :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 08:59 
 
Hardtraxx Elite

Wordt denk ik een goeie line-up! 100% aanwezig, 10 minuutjes fietsen. Was vorig jaar ook machtig mooi alleen bloedheet, hopelijk wordt er dit jaar wat aan gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 15:35 
 
Hardtraxx Addict

Zal wel weer een goede line-up worden. Was in 2011 een erg vet feestje, maar ga dit jaar naar Awakenings dus ben er niet bij.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten