Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat maar, lees net dat er nog 50 kaarten extra aan de deur verkocht worden, dat word vroeg aanwezig zijn dus!
Who's in voor een HT meeting? Kleine zaal dus is zo gepiept :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 02:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yesh! Ben wel een hardtraxx noobie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt niet uit, volgens mij ookvnog een naamgenoot (Tom), die moeten we even. gemeet hebben :p zwart theracords shirtje heb ik aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Maakt niet uit, volgens mij ookvnog een naamgenoot (Tom), die moeten we even. gemeet hebben :p zwart theracords shirtje heb ik aan

Ait! Blauw shirt en vanaf 01:00 vooraan :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat je mij eerder herkent dan ik jou xd
Zal wel een van de weinige Theracords shirts zijn, jij een van de vele blauwe shirts :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk zoals normaal: links vooraan :D gekleed in een Blauw chasin' shirt, (mauwen opgestroopt xd ) en een V-hals, en een borst-achtig zakje bij mijn rechterborst :D zeauw, daar moeten jullie wel uitkomen dacht ik zo !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal me wel even voorstellen als ik je herken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe dat! Mijn gezicht kan tegen dat tijdstip alleen wel in de knoop zitten al xd maar goed, we zien wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Doe dat! Mijn gezicht kan tegen dat tijdstip alleen wel in de knoop zitten al xd maar goed, we zien wel :P


Mijne ook :P Mini vdk meeting? :lol:

Ben nu een warm-up setje aan het draaien, beetje laat, maar beter laat dan nooit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Possibruuu! :whistle: Nee moet ff kijken, :P wij hebben een pret-pakket, vip-arrangement, en sowieso een half uur met freq's/adaro! Dus daar wil ik wel ff fatsoenlijk bij lopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jelly :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt niemand meer een kaartje over?
Heb geen zin om daar al om 21:15 aan de deur te staan omdat er nog maar 50 kaarten te koop zijn... Of iemand moet me gezelschap komen houden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAT een gruwelijk vet feestje!
Vanaf begin af aan werd er al hard gedraaid door Artic die halverwege zn set een paar B-Front platen draaide, jammer dat Alpha² daarna niet het tempo vol wisten te houden, vond hun set best tegenvallen.
Adaro draaide ook gruwelijk hard, o.a. weer Satana gehoord (Q-Base herinneringen :loving: ) en hij draaide ook nog Psycho, The Italian Tribute en House Of Wax, verder niet heel veel van onthouden maar het was een heerlijke set! Ook erg tof dat hij met Digital Punk, E-Force en Frequencerz b2b draaide!
Als één-na-laatste set draaide Digital Punk, E-Force en Frequencerz samen b2b, wat een geweld, echt niet normaal meer! Heerlijke platen gehoord, o.a. Pattern 1, Pattern 2, en echt heel veel Crypsis platen.
Daarna Radical als afsluiter, tja, weer zijn standaard setje. Maar ook weer zoooo standaard heerlijk! Laatste kwartier uiteraard weer hardcore, tering wat heeft deze man mij gesloopt!

Kortom een geweldig feestje, hoewel het heel slecht was dat de deuren pas om 22:30 open gingen terwijl er al een rij van hier tot Tokyo stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeerlijk feestje! Een heel eind rijden, maar zeker de moeite waard. Kwamen ook op het goede moment binnen zo te zien toen Digital Punk, Frequencerz en E-Force aan het knallen waren. Direct naar voren gegast en niet meer weggegaan ;D­ Radical Redemption als afsluiter = <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jou niet gezien!

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:04 
 
Hardtraxx Newbie

nog een leuk filmpje van zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:14 
 
Hardtraxx Newbie

E-force :)


http://youtu.be/EWCSFvuebVE

attention: http://youtu.be/qOdghmRVuQg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:19 
 
Hardtraxx Newbie

E-force Adaro Digital punk!

http://youtu.be/qOdghmRVuQg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten