Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up komt deze week! Kan niet meer wachten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:26 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Line-up komt deze week! Kan niet meer wachten :clap:


Vanavond half 8 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:44 
 
Hardtraxx Elite

Hier is die dan, de rauwe Angels van Titan op 19/10/2013 in Riche, Boxmeer!

Inshock Overdose - Titans Angels:

Titan
E-Force
Chain Reaction
Degos & Re-Done
Jack of Sound
Slim Shore
Thyron
Re-Mo
JB & The Commender

MC Shizzler
VJ Vidolic

Ken iedereen op Thyron na.

Vindt het persoonlijk een beetje tegenvallen, had toch gehoopt op een Radical, Digital, Adaro of B-front erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Titan
E-Force
Chain Reaction
Degos & Re-Done
Jack of Sound
Slim Shore
Thyron
Re-Mo
JB & The Commender

MC Shizzler
VJ Vidolic

Godverjezus wat dik dit!
Van 99% zekerheidje naar 101% zekerheidje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mensen die ver weg wonen heb ik overigens wel 3 of 4 slaapplekken als mijn ouders het oké vinden.
Hardtraxx pyjamaparty :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 12:16 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Voor mensen die ver weg wonen heb ik overigens wel 3 of 4 slaapplekken als mijn ouders het oké vinden.
Hardtraxx pyjamaparty :love:


Bij mij evt ook hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warm-up setje van mijn kant!
hardstyle/triton-inshock-overdose-2013-warm-up-t38551.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 13:06 
 
Hardtraxxer

Haha mag ik bij jou slapen Tom? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het prima hoor xd Het is dat je zo ver weg woont hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:30 
 
Hardtraxxer

Daarom haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 22:49 
 
Artiest

Bump! Wie zijn er allemaal aanwezig hier? :D

Zin om een flinke openingsset neer te zetten! Eens even wat Fusion pareltjes opgraven! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 00:10 
 
Hardtraxxer

Thyron schreef:
Bump! Wie zijn er allemaal aanwezig hier? :D

HopHop Daar gaan we weer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil wel, maar zit met vervoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 02:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ik wil wel, maar zit met vervoer.

Als je bij station Horst-Sevenum komt met trein dan kan je heel misschien met mij mee ;)

Iig, heb er zin in! Kaartje is inmiddels binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat er genoeg Horstenaren hier met Wildertours naartoe gaan, anders wordt dit hem ook al niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin zin zin om te dansen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zin zin zin om te dansen :cool:

+1, heb er zin in :D
Line up heeft 4 hele dikke namen, Jack Of Sound, Degos & Re-Done, Titan en Thyron, maar we gaan er een feestje van maken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 07:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
In de afgelopen jaren heeft Inshock Overdose haar bezoekers altijd getrakteerd op verassingen. In 2013 zal Titan ook een verassing voor jullie hebben. Verassingen als Zatox, Activator en B-front hebben de de revue al gepasseerd, maar wie zal het dit jaar zijn?


Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 07:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok zelf op Zany, Donkey Rollers (want Fusion, past hier wel bij, en B-Front is al geweest) of Deetox!

Kaartje inmiddels in de pocket :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 16:59 
 

Fuzzylogic schreef:
Ik gok zelf op Zany, Donkey Rollers (want Fusion, past hier wel bij, en B-Front is al geweest) of Deetox!

Kaartje inmiddels in de pocket :D

Thera, of delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 20:32 
 
Hardtraxxer

Ik vond t raar dat Radical er niet bij is, dus stiekem maar daar op hopen.. al weet ik niet of ie die avond al ergens anders geboekt staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van 22:45 tot 0:00 uur staat hij B2B met E-Force op Mindset in Moergestel.
Is niet zo heel ver van Boxmeer vandaan, dus wat dat betreft zou t kunnen.

Maaaaar hij staat ook op Angels & Demons in Rotterdam, dus ik geef t weinig kans ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er nog een timetable? :P

EDIT:

Degos & Re-Done @Facebook

So happy right now!
Pain dropped big time, flexability increased, tuesday walking with one crutch, after today no crutches!
So my fysiotherapist said i should try and play 30 minutes tomorrow!

So see you tomorrow at Titans Angels!

Thijs

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaa tot vanavond :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 12:45 
 
Hardtraxx Elite

Tot vanavond, enorm veel zin in, wie van hier komen er nog meer?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten