Topfeestje weer! Wel een kinderfeestje zeg, pff. Zegt genoeg dat ik dat zeg als 17-jarige

Zo goed als de hele avond bij SL8492, Bartholomeus en D-Tone gestaan, tussendoor nog effe met wat bekenden (was net een buurtfeest

) gepraat.
Iets voor 22:30 binnen toen Thyron aan het draaien was, heerlijke platen voorbij gekomen als Reincarnation, Blacklight Remix, Voice Of Conscience, Psychedelic Trip/Fusion Of Sound Mashup en ein-de-lijk Decibel 2002 Anthem (Brennan Heart Edit) gehoord, thanks daarvoor nog! Die kicks gaan zo snoeihard
Daarna Re-Mo vs JB & The Commander, op een enkel plaatje na niet bijzonder, H3Y! deed het weer goed en heel bazig afgesloten met Suffocate, wat een plaat!
Jack Of Sound vs Slim Shore begon echt zwaar kut, weer een dikke inkakker met wat blije melodietjes. Gelukkig op het einde nog de X-Qlusive Edit van De Grote Dikke Bassplaat (ik ging stuk

), Hollow (die kicks

) en Wilde Gullie Front 2 Back.
Toen de meest bazige set van de avond, namelijk Degos & Re-Done

Vreesde een beetje dat ze zouden inhouden vanwege het tijdstip (01:30) en dat o.a. Chain Reaction en E-Force nog na hun stonden, maar niks was minder waar. Openen met This Mind, gevolgd door Lost en daarna nog onder andere Time Travel, Mr. Willy, Louder, Outside The Box, Together, Salsa en Different Kind Of Therapy (

) voorbij horen komen.
Titan opende (verassend

) met My Angel, gevolgd door Remember Me wat erg fijn was want die had ik al lang niet meer gehoord. Verder nog een nieuwe plaat van hem voorbij horen komen, voor mij misschien wel de dikste plaat van de avond, jezus wat was die gruwelijk hard! Ook nog Dancing, Trapped Remix, Bathed In Blood, Formula Edit en Necropsy 1e versie voorbij horen komen
Later kwam Deetox erbij als mystery guest, erg dik! Die nieuwe collab met Warface is echt gruwelijk!
Chain Reaction en E-Force weet ik niet heel veel meer van.
+++ Degos & Re-Done
+++ Plaatkeuze
++ Ventilatoren, warmte was veel minder dan vorig jaar
++ Drukte, precies goed
+ Snel geholpen aan de bar
- Sfeer vergeleken met vorig jaar
- Veel blagen < 16
Hard4Us schreef:
Die torture hardcore remix was echt lekker!
Dat was een mash-up van Torture met Alien T - The Baddest Madness
Wel lekker inderdaad.
Hard4Us schreef:
het vdk gehalte was weer extreem
Ik vond het juist erg meevallen vergeleken met vorig jaar
