Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 13:07 

Hardtraxx Veteran

Ik en SL8492 in ieder geval, Guus en Arno ook als het goed is.
Vanavond even dansjes doen hè :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 16:06 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Ik en SL8492 in ieder geval, Guus en Arno ook als het goed is.
Vanavond even dansjes doen hè :thumbsup:

Sowieso, benieuwd wie de mystery guest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 16:39 

Hardtraxx Veteran

Om half 9 nog even concert met de drumband, daarna meteen naar huis en de auto in! Tot vanavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 20:48 

Hardtraxxer

Juup! Guus en Arno zijn d'r ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 15:13 

Hardtraxx Elite

Wat was dit weer een top editie, deetox als mystery guest was de kers op de taart. Verder vond ik titan leuk om te zien, wat een beest achter de draaitafels. Setje van slim shore en jack of sound vond ik niet heel bijzonder. Maar toen kwamen degos en redone, wat ramde die er op!!! Openen met this mind, heb demon in me en formula edit ook nog gehoord, precies wat ik hoopte te horen. Deetox setje was ook heerlyk net als die van chain reaction en e-force. De warmte waswat minder en het vdk gehalte was weer extreem, maarja wat wil je als er niet ggefouilleerd word. Sfeer viel wel wat tegen maar was gezellig.

Die torture hardcore remix was echt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 18:19 

Hardtraxx Veteran

Topfeestje weer! Wel een kinderfeestje zeg, pff. Zegt genoeg dat ik dat zeg als 17-jarige :P
Zo goed als de hele avond bij SL8492, Bartholomeus en D-Tone gestaan, tussendoor nog effe met wat bekenden (was net een buurtfeest xd ) gepraat.
Iets voor 22:30 binnen toen Thyron aan het draaien was, heerlijke platen voorbij gekomen als Reincarnation, Blacklight Remix, Voice Of Conscience, Psychedelic Trip/Fusion Of Sound Mashup en ein-de-lijk Decibel 2002 Anthem (Brennan Heart Edit) gehoord, thanks daarvoor nog! Die kicks gaan zo snoeihard :worship:
Daarna Re-Mo vs JB & The Commander, op een enkel plaatje na niet bijzonder, H3Y! deed het weer goed en heel bazig afgesloten met Suffocate, wat een plaat!
Jack Of Sound vs Slim Shore begon echt zwaar kut, weer een dikke inkakker met wat blije melodietjes. Gelukkig op het einde nog de X-Qlusive Edit van De Grote Dikke Bassplaat (ik ging stuk xd ), Hollow (die kicks :worship: ) en Wilde Gullie Front 2 Back.
Toen de meest bazige set van de avond, namelijk Degos & Re-Done :drool:
Vreesde een beetje dat ze zouden inhouden vanwege het tijdstip (01:30) en dat o.a. Chain Reaction en E-Force nog na hun stonden, maar niks was minder waar. Openen met This Mind, gevolgd door Lost en daarna nog onder andere Time Travel, Mr. Willy, Louder, Outside The Box, Together, Salsa en Different Kind Of Therapy ( :drool: ) voorbij horen komen.
Titan opende (verassend xd) met My Angel, gevolgd door Remember Me wat erg fijn was want die had ik al lang niet meer gehoord. Verder nog een nieuwe plaat van hem voorbij horen komen, voor mij misschien wel de dikste plaat van de avond, jezus wat was die gruwelijk hard! Ook nog Dancing, Trapped Remix, Bathed In Blood, Formula Edit en Necropsy 1e versie voorbij horen komen :drool:
Later kwam Deetox erbij als mystery guest, erg dik! Die nieuwe collab met Warface is echt gruwelijk!
Chain Reaction en E-Force weet ik niet heel veel meer van.

+++ Degos & Re-Done
+++ Plaatkeuze
++ Ventilatoren, warmte was veel minder dan vorig jaar
++ Drukte, precies goed
+ Snel geholpen aan de bar

- Sfeer vergeleken met vorig jaar
- Veel blagen < 16

Hard4Us schreef:
Die torture hardcore remix was echt lekker!

Dat was een mash-up van Torture met Alien T - The Baddest Madness :thumbup:
Wel lekker inderdaad.

Hard4Us schreef:
het vdk gehalte was weer extreem

Ik vond het juist erg meevallen vergeleken met vorig jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 21:24 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Iets voor 22:30 binnen toen Thyron aan het draaien was, heerlijke platen voorbij gekomen als Reincarnation, Blacklight Remix, Voice Of Conscience, Psychedelic Trip/Fusion Of Sound Mashup

gratis-tracks-prod/zany-vs-donkey-rollers-the-psychedelic-fusion-of-a-sound-trip-zygoma-mashup-t39286.html
:thumbup:
(En nogmaals thnx voor het draaien, Bas! :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 23:38 

Artiest

Was inderdaad een mooi feestje, dikke sfeer ook! Lekker volle zaal en veel dikke platen voorbij horen komen van anderen. Vet dat ik ook nog even met Titan en Chain Reaction enzo mocht draaien, was erg gaaf! :D Op naar Loudness! :)

Zygoma schreef:
Fuzzylogic schreef:
Iets voor 22:30 binnen toen Thyron aan het draaien was, heerlijke platen voorbij gekomen als Reincarnation, Blacklight Remix, Voice Of Conscience, Psychedelic Trip/Fusion Of Sound Mashup

gratis-tracks-prod/zany-vs-donkey-rollers-the-psychedelic-fusion-of-a-sound-trip-zygoma-mashup-t39286.html
:thumbup:
(En nogmaals thnx voor het draaien, Bas! :D )

Geen probleem, twee lekkere platen dus scheelt wat ruimte in mijn tracklist zo! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 22:36 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feest op een toplocatie was dit! Nog even snel een kort verslagje.

10 uur aangereden vanuit huis, fijn dat pap mij wilde brengen en halen. Iets voor half 11 daar en gewacht dat Tom (Fuzzylogic) kwam en naar binnen gegaan, was heel rustig. Thyron draaide erg lekker. Daarna Re-Mo en The Commender, niet heel veel van meegekregen want was ook veel buiten. Wel nog o.a. H3y en Contrast gehoord.
Slim Shore & Jack Of Sound draaiden erg wisselvallig op het begin, platen als Feel So Good, Forever Young en World Of Madness (:')) wat totaal niet bij het feest past. Toen Titan erbij kwam was het wel dik en uiteindelijk nog een redelijke set. Degos & Re-Done, wat een helden, openen met This Mind :worship, verder nog Demon In Me, Mr Willy, Louder, Together, Lost, Time Travel ( :love: ) gehoord. Ook samen met Titan was geniaal, top dit! Titan zelf was ook dik, en al helemaal toen Deetox erbij kwam, Rebel To The Grave :love: en die collab met Warface was ook heel dik, en de Titans tracks ook. Chain Reaction was ook erg dik, E-Force ook, denk dat dit muziekaal voor mij het beste feestje was tot nu toe. 5 voor 5 weggegaan en teruggereden in de auto, zet pap Year Of Summer op :lol:

+++ Muziekaal
++ De ventilatoren :loving:
++ Geluid, was hard en zuiver, oordoppen ingehad
++ Drukte, was ideaal, lekker vol en genoeg ruimte
+ Muntprijs van 2 euro

- Sfeer had beter gekund
- Sommige mensen... :lol:

Ook nog Bartholomeus en Hard4us ontmoet, toffe gasten, ook nog iemand anders waar ik de naam van kwijt ben :P
Dik feest, volgend jaar weer :D

Oh en Thyron, je zou Sympho gaan draaien? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 23:04 

Hardtraxxer

SL8492 schreef:

Zoiets had ik ook meegekregen jaah.. maar niet gehoord helaas :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 07:23 

Artiest

SL8492 schreef:

:cry:
Had hem zo graag willen draaien, ook nog wat platen als Do You Want Heavy, maar niet meer aan toegekomen omdat we te laat waren begonnen :( Was misschien ook wel erg lomp geweest voor een openingsset.. haha

Zorg maar dat je er op Loudness bij bent krullenbol, dan draai ik m voor je! :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten