Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:17 

Hardtraxxer

Afbeelding

Zaterdag 27 juli
13:00 - 0:00
Kardingerplas, Groningen

Tickets
Early bird: €22
Voorverkoop: €22,50

Minimumleeftijd
18 jaar

Line-up
Indicator Mainstage
B-Front
Chain Reaction
Clock Kid
Crypsis
Deetox
Diabolic
Frequencerz
Radical Redemption
Ran-D
Silver Nikan
Wildstylez
MC: Da Syndrome

Indicator Contest Stage
Art-e-FactZ
B-stylez
Bass
Crip
Cybertek
Decay
Demian
Dymonic
Influentialz
Lanoz
Patenka
Reverzer
Silvio Aquila
Spirit
The Tempest
Twin Towers
Vecino
Vereno
Xerenetox
MC: Triggah
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:23 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk bij De Papiermolen, wat ze ook bij de Keiweek gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:24 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Weer een zwembad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:26 

Hardtraxx Veteran

thmn schreef:
Chukkels schreef:

Weer een zwembad :D

Dat is ook het hele concept van Indicator. 's Lands enige poolparty voor de harder stylezzzzzzzzzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 14:41 

Hardtraxx Elite

Ben benieuwd :)
Misschien wel op Strandheem :P op een fietsafstandje voormij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 16:23 

Hardtraxxer

Strandheem is niet echt dichtbij Groningen. :P

Land of confusion was daar een paar jaar geleden toch? Helaas moest ik toen werken die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 16:48 

Hardtraxx Elite

Het is maar 31 km :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 17:15 

Hardtraxxer

"Maar 31 km" :P

Op het platteland is dat misschien dichtbij, maar normaal gesproken is dat toch niet echt dichtbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 17:47 

Hardtraxxer

Strandheem ligt in the middle of nowhere, lijkt me geen handige locatie.

Chukkels schreef:
Dat is ook het hele concept van Indicator. 's Lands enige poolparty voor de harder stylezzzzzzzzzzz

De Papiermolen is wel een locatie die lekker in de stad ligt, goed bereikbaar. Maar Indicator wordt ook nog een paar keer per jaar gehouden in Huize Maas, daar is ook geen zwembad. Misschien stappen ze dus ook bij Outdoor wel van het zwembad af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 15:55 

Hardtraxx Elite

Al wat meer bekend over de locatie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 19:25 

Hardtraxxer

Nee nog steeds niets! Aan het einde van de Indicator aftermovie staat ook alleen een aankondiging van Outdoor, maar nog steeds geen locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 15:31 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Na twee geslaagde indoor edities waar duizenden feestgangers los gingen is de tijd rijp voor een eerste outdoor editie van Indicator. Zaterdag 27 juli zal een arsenaal aan artiesten in Groningen aanwezig zijn om onderdeel uit te maken van deze 11 uur durende hardstyle marathon. Natuurlijk wordt het sfeervolle terrein voorzien van alle gemakken om je hier optimaal bij te ondersteunen.

Twee stages vormen voor deze eerste outdoor editie het decor, de Indicator Mainstage en de Indicator Contest Stage.
De mainstage wordt uiteraard weer voorzien van een dikke en gebalanceerde line up en bij deze alvast een tipje van de sluier. Zo zullen de heren van het Minus is More label, Crypsis, Radical Redemption en Chain Reaction onder meer aanwezig zijn.
Daarnaast is daar de Indicator Contest Stage. Dagelijks worden berichten ontvangen van dj’s met de vraag of er nog plek is op onze evenementen en normaal gesproken vindt daarom de Indicator DJ-Contest plaats. Ditmaal is ervoor gekozen om deze niet plaats te laten vinden, maar om de tweede stage te vullen met deelnemers die de afgelopen jaren hebben meegedaan.

- Info -
Aankomende week staat in het teken van bekendmakingen. Zo zal duidelijk worden wie er allemaal komen optreden en ook zal de locatie worden onthuld. Wil jij hier volledig van op de hoogte blijven, check dan de Facebook page van Indicator voor de meest actuele updates!

- Tickets -
De voorverkoop gaat 5 juni om 20:00 van start! De aftrap van de voorverkoop begint met een zacht prijsje! De eerste 150 tickets gaan namelijk voor slechts €15,- (ex fee) over de digitale toonbank! De volgende 200 tickets voor €17,50 en tenslotte eindigt de actie met 250 tickets die je voor €20,- kan bemachtigen. Reguliere tickets zijn verkrijgbaar voor €22,50.
Kortom, zorg dat je er op tijd bij bent en koop je ticket via http://www.indicatorhardstyle.nl, onze Facebook of Partyflock!

2 dagen nadat ik terug ben van vakantie, ben waarschijnlijk wel weer aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 18:33 

Hardtraxx Elite

Nu toch wel benieuwd naar de locatie haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:26 

Hardtraxx Veteran

- Indicator Mainstage -
Crypsis
Radical Redemption
Chain Reaction
Ran-D
B-Front
Frequencerz
Wildstylez
Deetox
Diabolic
Clock Kid
Silver Nikan

- Indicator Contest Stage -
Decay
Twin Towers
Vereno
Bass
Cybertek
Silvio Aquila
Reverzer
Crip
The Tempest
Lanoz
Patenka
Art-e-FactZ
Demian
Xerenetox
Spirit
Vecino
B-Stylez
Dymonic
Influentialz
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 00:35 

Hardtraxxer

Grozny schreef:
- Indicator Mainstage -
Crypsis
Radical Redemption
Chain Reaction
Ran-D
B-Front
Frequencerz
Wildstylez
Deetox
Diabolic
Clock Kid
Silver Nikan

Niks mis mee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:50 

Hardtraxx Veteran

Vette line-up! Maar ik ben al op een ander feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 10:25 

Hardtraxx Elite

-> Indicator Outdoor - Locatie <-

Deze week staat in het teken van de bekendmakingen en zo is afgelopen woensdag de line up bekend gemaakt van Indicator Outdoor. Twee podia en meer dan 25 artiesten waaronder B-Front, Crypsis, Wildstylez en Radical Redemption zijn enkele ingrediënten voor deze dag. Ook de locatie is tot op heden nog geheim gebleven en daarover de volgende update.

Voor Indicator Outdoor is het uitgangspunt om dit plaats te laten vinden op niet zomaar een locatie, maar op een gebied in Groningen dat zoveel mogelijk voldoet aan al onze wensen. Enkele maanden geleden is zo’n gebied gevonden, maar tijdens de voorbereidingen bleek een ander uniek terrein mogelijk beschikbaar te zijn. Wel zaten daar nog wat haken en ogen aan, mede omdat een nieuw gebied door diverse gemeentelijke instanties moet worden goedgekeurd. Omdat deze unieke droomlocatie nog meer voldoet aan onze wensen is destijds besloten om deze kans niet voorbij te laten gaan. Het kan namelijk alleen maar beter worden! Na de toezegging dat deze week het gemeentelijk besluit zou worden genomen, kregen we tot onze spijt en frustratie te horen dat er vertraging was opgelopen. Nu zal aankomende week het verlossende woord vallen!

Voor alle duidelijkheid. Dat Indicator Outdoor zaterdag 27 juli gaat plaatsvinden, dat staat buiten kijf! Of het op onze unieke droomlocatie plaats zal gaan vinden, dat zal aankomende week duidelijk worden.
We houden jullie op de hoogte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:25 

Hardtraxxer

Citaat:
-> Indicator Outdoor 27 juli - Update locatie <-

Voor de eerste editie van Indicator Outdoor was al een mooi gebied gevonden, maar tijdens de voorbereidingen kwam een locatie in beeld die nog meer aan onze wensen voldeed.

Zoals aangegeven hebben diverse gemeentelijke instanties zich hierover gebogen en na wat vertraging is het verlossende woord eindelijk gevallen. Indicator Outdoor zal 27 juli plaatsvinden op de oorspronkelijke locatie, het strandgedeelte van de Kardingerplas! Dit gebied bezit de nodige ingredienten die naar ons idee bij een outdoor locatie horen, water, strand, uitgestrekte grasvlaktes en een te verwachten zon.

Het startsein is nu echt gegeven dus de aankomende weken zullen jullie nog veel van Indicator Outdoor horen! Wil je op de hoogte blijven van de meest actuele updates, houd onze Facebook en http://www.indicatorhardstyle.nl in de gaten!

Ik zie nu dat er de dag ervoor en de week ervoor ook feesten zijn bij de Kardingerplas. Gaan de omwonenden leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 22:58 

Hardtraxxer

Even kijken of ik die dag ook aanwezig kan zijn. Wel hetzelfde weekend als zwarte cross, dus even kijken hoe ik dat ga combineren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:07 

Hardtraxxer

Was er bij andere Indicator events (veel) ID controle? Wil hier namelijk heen maar ben 16..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:32 

Hardtraxx Veteran

Dikke kans dat ik aanwezig ben. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 12:20 

Hardtraxxer

peejay56 schreef:
Was er bij andere Indicator events (veel) ID controle? Wil hier namelijk heen maar ben 16..

Bij de meesten werd wel ID gecontroleerd (in Kardinge tenminste). In Huize Maas is het allemaal niet zo strak.

Twijfel of ik heen zal gaan, niemand van m'n vrienden heeft zin in een raw feestje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 20:43 

Hardtraxx Addict

Ik ben hier denk ik wel van de partij! Ik woon in de binnenstad van Grunn, eindelijk is een hardstyle feestje in de stad. Er is hier op dat gebied echt NIKS te beleven!

Zo ontzettend RAW is t nou toch ook weer niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:04 

Hardtraxxer

kut.. ben ik op vakantie -_-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 12:33 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Zo ontzettend RAW is t nou toch ook weer niet?

Crypsis
Radical Redemption
Chain Reaction
B-Front
Frequencerz
Deetox
Clock Kid

Voor mensen die normaal gesproken niet meer luisteren dan Brennan Heart en Atmozfears.. :cry:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten