Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

kakabeeyo schreef:
Ehm.. volgens mij heb ik jou gezien JVDM

Gezien als in gezien of gesproken? Dan weet ik dat niet meer namelijk. :$ Er was nog een gast met een CO2 shirt trouwens, is dat niet Chukkels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon gezien niet gesproken. Je had gezegt dat je zo'n CO2 shirt aan had , en zag er maar 1 die dat aan had xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 13:25 
 
Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
kakabeeyo schreef:
Ehm.. volgens mij heb ik jou gezien JVDM

Gezien als in gezien of gesproken? Dan weet ik dat niet meer namelijk. :$ Er was nog een gast met een CO2 shirt trouwens, is dat niet Chukkels?

Ja klopt Chukkels had een CO2 shirt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 15:11 
 
Hardtraxxer

Toch wel kakabeeyo? Haha

Was wel geslaagd feestje alleen had et groter verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

peejay56 schreef:
Toch wel kakabeeyo? Haha

Was wel geslaagd feestje alleen had et groter verwacht..


Jep.
Hoezo groter? Ik vind het kei gezellig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 16:36 
 
Hardtraxx Elite

JVDM even gesproken bij de talenten stage, vond het wel ff lachen om iemand van hier te spreken!
Verder een leuk feestje, wel wat weinig toiletten.
Sets van de dag: Vecino & Dymonic en Deetox en Delete, heerlijk!
Radical valt me een beetje tegen, draait veel hetzelfde altijd.
Crypsis had ook een vette set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
JVDM even gesproken bij de talenten stage, vond het wel ff lachen om iemand van hier te spreken!
Verder een leuk feestje, wel wat weinig toiletten.
Sets van de dag: Vecino & Dymonic en Deetox en Delete, heerlijk!
Radical valt me een beetje tegen, draait veel hetzelfde altijd.
Crypsis had ook een vette set!

Uh, hoelaat was dat? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 23:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij werd er bij de toiletten iemand onder gepist. hoorde in eens GODVERDOMME. Was hij helemaal nat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 23:22 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
ramon038 schreef:
JVDM even gesproken bij de talenten stage, vond het wel ff lachen om iemand van hier te spreken!
Verder een leuk feestje, wel wat weinig toiletten.
Sets van de dag: Vecino & Dymonic en Deetox en Delete, heerlijk!
Radical valt me een beetje tegen, draait veel hetzelfde altijd.
Crypsis had ook een vette set!

Uh, hoelaat was dat? :$

Weet je nog, dit t-shirt:
Afbeelding

Was rond een uurtje of 7 denk ik?
Volgens mij tijdens Vecino vs. Dymonic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 00:27 
 
Hardtraxx Veteran

Goddamnit moet je na gaan, 7 uur en ik moet graven als een motherfucker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 08:41 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Goddamnit moet je na gaan, 7 uur en ik moet graven als een motherfucker :P

Wat heb jij gedaan?! :nono: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje jammer van het water en bier dat vaak op was volgens mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 14:01 
 
Hardtraxxer

kakabeeyo schreef:
Beetje jammer van het water en bier dat vaak op was volgens mij...


water was idd snel op.. tappen waren steeds kapot en je moest tering lang wachten en niks was koud.. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisatie was idd te triest voor woorden, de afterparty in Huize Maas was beter geregeld xd

Maar was wel een zeer gezellig feestje, mede door de mensen en door dat er goed gedraaid werd door iedereen, inclusief Wildstylez (die z'n oude repertoire toch nog kent!!!) en Ran-D. Jammer van de zakkenrollers die actief waren tho :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Hey mijn debuut in een aftermovie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat die Sitdown er niet in zat want die was volgens mij best vet, en WTF is: 'I need a Broeztablet' xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Jammer dat die Sitdown er niet in zat want die was volgens mij best vet, en WTF is: 'I need a Broeztablet' xd xd

Dat was ook iets waar ik wel op zat te wachten bij het kijken van de aftermovie ja want dat was inderdaad een sitdown met succes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 11:57 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Hey mijn debuut in een aftermovie :cool:

Hahah bij mij ook, 2maal zelfs.
1:32 en 1:36
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Jammer dat die Sitdown er niet in zat want die was volgens mij best vet


Nope, een sitdown is nooit vet, hooguit achterhaald
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten