Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deetox heeft een promo-mix gemaakt voor Indicator Outdoor!

Bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:11 
 
Hardtraxx Elite

Fijne tracklist, gisteren even beluisterd.
Klinkt leuk :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2013 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



En een Promomix van Crypsis!

1. Phrantic - In The Mix
2. Phuture Noize - Firepower
3. Frequencerz - Bitch (Crypsis Remix)
4. Crypsis - Lost In The Mist
5. Ran-D & Crypsis - Inside Our Mind (Fantasy Island 2013 Anthem)
6. Crypsis - You Know
7. Francesco Zeta - Shut Up
8. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
9. Crypsis - Damned
10. Digital Punk & Crypsis - Radiant
11. Radical Redemption - Accumulated Filth
12. Radical Redemption - Prostitute
Bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

-> Indicator Outdoor - Timetable Mainstage <-

13:00-14:00 Silver Nikan
14:00-14:45 Clock Kid
14:45-15:30 Diabolic
15:30-16:45 Wildstylez
16:45-17:45 Chain Reaction
17:45-19:00 Crypsis
19:00-20:00 Ran-D
20:00-21:00 B-Front
21:00-22:00 Frequencerz
22:00-22:45 Deetox
22:45-00:00 Radical Redemption
MC: Da Syndrome
Bericht Geplaatst op 23 jul 2013 10:35 
 
Hardtraxx Addict

Gratis entree yayy, ben dr rond 14:00
Bericht Geplaatst op 24 jul 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker weten aanwezig, heb er zin in :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2013 09:03 
 
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Zeker weten aanwezig, heb er zin in :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2013 11:41 
 
Hardtraxx Elite

Ook aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 26 jul 2013 18:58 
 
Hardtraxxer

zin in! als ik er in kom :$
Bericht Geplaatst op 26 jul 2013 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

peejay56 schreef:
zin in! als ik er in kom :$


Hoezo zou je er niet inkomen? xd
Bericht Geplaatst op 26 jul 2013 19:04 
 
Hardtraxxer

omdat ik nog maar 16 ben xD is 18+
Bericht Geplaatst op 26 jul 2013 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke.
Succes alvast xd
Bericht Geplaatst op 26 jul 2013 19:19 
 
Hardtraxxer

dankjewo harrekiet! :lol:
Bericht Geplaatst op 26 jul 2013 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:$
Bericht Geplaatst op 26 jul 2013 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen fissa! :yay:
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 09:57 
 
Hardtraxx Elite

Hoppaa zin in! :D
Sta denk ik vrij vooraan, ben te herkennen aan dit t-shirt
Afbeelding
Tot vanmiddag :thumbup:
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Zwart Catatonic Overload shirt.
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwart Welcome shirt :)
Ga er wat later heen ivm het weer.
Bericht Geplaatst op 28 jul 2013 01:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Last minute aanwezig geweest.
Was leuk feestje :D
Bericht Geplaatst op 28 jul 2013 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker een mooi feestje, heb me de hele dag wel vermaakt. Set van de avond was toch zeker wel Deetox & Delete, dat was echt heerlijk beukwerk! Nieuwe plaat van Deetox klonk ook zeker niet verkeerd :)
Werd ook nog een remix/edit? van The Sexual Thrill gedraaid, was ook kneitherhard :drool:
Bericht Geplaatst op 28 jul 2013 04:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b8er
Bericht Geplaatst op 28 jul 2013 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die een gast met blauw-shirt zag met erop iets met Core ofzo. Dat was ik!
Bericht Geplaatst op 28 jul 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Vet feestje, prima vermaakt! Lekker beukgehalte :P
Bericht Geplaatst op 28 jul 2013 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ehm.. volgens mij heb ik jou gezien JVDM
Bericht Geplaatst op 28 jul 2013 12:14 
 
Hardtraxx Addict

Ik was diegene met een rood wit gestreept shirt en een beige korte broek. Heb me wel vermaakt maar blij dat ik gratis kon.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten