Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 19:11 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Veel plezier jongens! :D

Jy bij Reset he! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Mr Lellebel schreef:
Veel plezier jongens! :D

Jy bij Reset he! :D

Komt goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! :D Ik ben te herkennen aan een rood shirtje met zwarte letters trouwens :P

Edit: Die ik ook op me avatar aan heb dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 22:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Kijk jij anders Solutio & The I's even lief aan zodat je ook wat plaatjes mag draaien zodat we nog ff op wat Theracords deuntjes kunnen rammelen :D

theracords en huizemaas komt nog wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus Christus! Wat een set van Solutio & The I's!! Helemaal stuk op gegaan, heb vandaag geen benen meer over. Topfeest gister :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een mooi avondje inderdaad :D
Het 2e deel van Zany was ook dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 13:45 
 
Hardtraxx Addict

De tering, wat een feestje! Tof om jullie te leren kennen Klos, Mojo, Rik, Henk-Jan en Mandy. Biertjes houden jullie tegoed :P Damn ben echt helemaal stuk gegaan, wat een set van S&I's _O_ Beste feestje in Huize Maas tot nu toe!

En @Deetox ik ben benieuwd hoe en wat, klinkt goed (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat was dit inderdaad fucking dik! Haha, same here Marijn ;) zie je over 2 weken.
Maar echt, Solutio & The I's .. wat was dat heftig zeg :woot: Was echt gesloopt daarna, blij dat we naar huis konden, haha :P Wat een vreselijk lekkere set, heerlijk. Mooi jullie 2 ook even gesproken te hebben tijdens Ran-Drama :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:31 
 
Hardtraxxer

Zo te lezen was het een mooie avond!! Is de geluidsinstallatie een beetje goed in Huize Maas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:44 
 
Hardtraxx Addict

Proteaz schreef:
Zo te lezen was het een mooie avond!! Is de geluidsinstallatie een beetje goed in Huize Maas?

''Vroeger'' heb ik wel eens beter gehoord maar het was wel weer een hele verbetering tov vorige keer Indicator. 'T stond best hard maar was niet helemaal goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Proteaz schreef:
Zo te lezen was het een mooie avond!! Is de geluidsinstallatie een beetje goed in Huize Maas?

''Vroeger'' heb ik wel eens beter gehoord maar het was wel weer een hele verbetering tov vorige keer Indicator. 'T stond best hard maar was niet helemaal goed

Dat was idd t enige kleine minpuntje. Maar dat was eigenlijk alleen bij ran-d storend, die blaaskicks drukten die rest van de muziek helemaal weg. Maar boeide me niet zo, vond ran-d toch saai.

De andere sets waren wel (soms verrassend) erg vet! S & Is als hoogtepunt :loving:

Al met al gewoon een ontzettend EPISCH feest. Meerdere malen door mn kapotheids-punt heen gegaan, maar dat zit natuurlijk tussen de oren xd :P

Erg gelachen met mn gasten, ik zeg volgende x weer :beer: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 15:05 
 
Hardtraxxer

Dat is altijd jammer als de bass de hoge tonen weg drukt. Maar wat verwacht je anders met namen als Zany en Solutio & The I's :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proteaz schreef:
Dat is altijd jammer als de bass de hoge tonen weg drukt. Maar wat verwacht je anders met namen als Zany en Solutio & The I's :D !

Daar was t dus juist minder bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 16:14 
 
Hardtraxxer

Rik schreef:
Proteaz schreef:
Dat is altijd jammer als de bass de hoge tonen weg drukt. Maar wat verwacht je anders met namen als Zany en Solutio & The I's :D !

Daar was t dus juist minder bij ;)


Dat bedoel ik ook ;) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 20:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tracklistje van gister, voor zover ik het mij kan herinneren :P

01. Chain Reaction - Lellebel
02. Artic - In The Night
03. Digital Punk - Creatures Of The Night (Loudness Anthem 2012)
04. The Machine - Audiobot (B-Front Remix)
05. Solutio & The I's - Immortal
06. Max Enforcer - Loudness
07. B-Front - virus
08. Titan - Remember Me
09. Solutio & The I's - Necromancy
10. Degos & Re-Done - Forsaken
11. Sasha F - New System (Original Mix)
12. Phrantic - Spells
13. The Beholder & Zany - Do You Want Heavy
14. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
15. The R3bels - Pattern 2
16. Solutio & The I's - Cruelty
17. B-Front - Sleepwalker
18. Catatonic Overload - Goddamn
19. Solutio & The I's - 2.17
20. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was heerlijk man :D Necromancy klonk volgens mij ook echt fijn, kan 'm me zo niet meer zo goed voor de geest halen :( .

Sleepwalker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah heerlijk inderdaad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal los op gegaan op die set! Het gaf me energie voor 10, dus toen ik een kwartier later buiten stond kreeg ik in ene een krampaanval van hier tot Tokio! Kan vandaag ook helemaal niks meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 00:41 
 
Hardtraxxer

M-arijn schreef:
De tering, wat een feestje! Tof om jullie te leren kennen Klos, Mojo, Rik, Henk-Jan en Mandy. Biertjes houden jullie tegoed :P Damn ben echt helemaal stuk gegaan, wat een set van S&I's _O_ Beste feestje in Huize Maas tot nu toe!


Haha, van 't zelfde hoor :thumbsup: ! Vond het ook mooi om te zien hoe je op het laatst helemaal stuk was en elke keer in breaks (voor zover die er nog waren ^^ ) met je handen op je knieën even aan het uitrusten was om vervolgens weer knetterhard los te gaan :D.

Grozny ook nog de hand geschud volgens mij aan het eind, maar ik weet niet zeker of we ons aan elkaar hebben voorgesteld... Als jij tenminste díe kerel met rood/zwarte shirt bent waarmee we aan het eind met een groepje van ong. 8 man gigantisch mee aan het losgaan waren.

JVosje, ben jij dan die kerel met dat witte petje? Of heb ik iemand anders voor me...? :huh:

Klos schreef:
Ran-Drama

Ach je kunt ook overdrijven... Hij draaide wel mooi even Fuck the Fake Shit Remix, wat ik persoonlijk behalve de laatste 1,5 uur ( xd ) het beste moment van de avond vond (heldennummer).
Ook draaide die Sorrow, 1e x live voor mij, heb die track wel hoog zitten maar óf hij kwam er gisteren niet zo mooi uit óf het is toch niet die topplaat waarvan ik dacht dat dat wel zo zou zijn.

Rik schreef:
Al met al gewoon een ontzettend EPISCH feest. Meerdere malen door mn kapotheids-punt heen gegaan, maar dat zit natuurlijk tussen de oren

Erg gelachen met mn gasten, ik zeg volgende x weer

Haha Rik, jij bent sowieso al mijn held van het weekend hoor! Uitstekende service, en gastvrijheid en episch gezellig gehad (met de anderen net zo gezellig hoor :D).
Wel goed dat je naar ons geluisterd hebt ;) ^^

mandy schreef:
zeker voor herhaling vatbaar dacht ik zo

Eensch!

Solutio schreef:
Tracklist

HELDEN :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 11:43 
 
Hardtraxx Addict

Mojo schreef:
M-arijn schreef:
De tering, wat een feestje! Tof om jullie te leren kennen Klos, Mojo, Rik, Henk-Jan en Mandy. Biertjes houden jullie tegoed :P Damn ben echt helemaal stuk gegaan, wat een set van S&I's _O_ Beste feestje in Huize Maas tot nu toe!


Haha, van 't zelfde hoor :thumbsup: ! Vond het ook mooi om te zien hoe je op het laatst helemaal stuk was en elke keer in breaks (voor zover die er nog waren ^^ ) met je handen op je knieën even aan het uitrusten was om vervolgens weer knetterhard los te gaan :D.

Grozny ook nog de hand geschud volgens mij aan het eind, maar ik weet niet zeker of we ons aan elkaar hebben voorgesteld... Als jij tenminste díe kerel met rood/zwarte shirt bent waarmee we aan het eind met een groepje van ong. 8 man gigantisch mee aan het losgaan waren.

JVosje, ben jij dan die kerel met dat witte petje? Of heb ik iemand anders voor me...? :huh:


Die jongen met dat witte petje was Ramon, een maatje van mij waarmee ik meereed ;) Hij heeft geen HT account
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 11:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Donders mooi los gingen jullie! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En alweer verdomme spijt dat ik niet bij een set van S&I's was. xd Als jullie op Loudness maar donders hard jullie best doen, maar daar heb ik alle vertrouwen in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lijst, echt dodelijk. Vooral deze combo :drool:

Solutio schreef:
17. B-Front - Sleepwalker
18. Catatonic Overload - Goddamn
19. Solutio & The I's - 2.17
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was die vent in blauw overhemd, heb volgens mij geen HT'ers ontmoet. Misschien ook wel, ik weet het niet meer, ik was aardig lam.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten