Jy bij Reset he!wrote:Veel plezier jongens!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Komt goed!wrote:Jy bij Reset he!wrote:Veel plezier jongens!
Zin in!
Ik ben te herkennen aan een rood shirtje met zwarte letters trouwens 
Edit: Die ik ook op me avatar aan heb dus
Edit: Die ik ook op me avatar aan heb dus
theracords en huizemaas komt nog welwrote:Kijk jij anders Solutio & The I's even lief aan zodat je ook wat plaatjes mag draaien zodat we nog ff op wat Theracords deuntjes kunnen rammelen
Jezus Christus! Wat een set van Solutio & The I's!! Helemaal stuk op gegaan, heb vandaag geen benen meer over. Topfeest gister 
Was een mooi avondje inderdaad
Het 2e deel van Zany was ook dik
Het 2e deel van Zany was ook dik
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
De tering, wat een feestje! Tof om jullie te leren kennen Klos, Mojo, Rik, Henk-Jan en Mandy. Biertjes houden jullie tegoed
Damn ben echt helemaal stuk gegaan, wat een set van S&I's _O_ Beste feestje in Huize Maas tot nu toe!
En @Deetox ik ben benieuwd hoe en wat, klinkt goed
En @Deetox ik ben benieuwd hoe en wat, klinkt goed
Wat was dit inderdaad fucking dik! Haha, same here Marijn
zie je over 2 weken.
Maar echt, Solutio & The I's .. wat was dat heftig zeg
Was echt gesloopt daarna, blij dat we naar huis konden, haha
Wat een vreselijk lekkere set, heerlijk. Mooi jullie 2 ook even gesproken te hebben tijdens Ran-Drama 
Maar echt, Solutio & The I's .. wat was dat heftig zeg
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Zo te lezen was het een mooie avond!! Is de geluidsinstallatie een beetje goed in Huize Maas?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
''Vroeger'' heb ik wel eens beter gehoord maar het was wel weer een hele verbetering tov vorige keer Indicator. 'T stond best hard maar was niet helemaal goedwrote:Zo te lezen was het een mooie avond!! Is de geluidsinstallatie een beetje goed in Huize Maas?
Dat was idd t enige kleine minpuntje. Maar dat was eigenlijk alleen bij ran-d storend, die blaaskicks drukten die rest van de muziek helemaal weg. Maar boeide me niet zo, vond ran-d toch saai.wrote:''Vroeger'' heb ik wel eens beter gehoord maar het was wel weer een hele verbetering tov vorige keer Indicator. 'T stond best hard maar was niet helemaal goedwrote:Zo te lezen was het een mooie avond!! Is de geluidsinstallatie een beetje goed in Huize Maas?
De andere sets waren wel (soms verrassend) erg vet! S & Is als hoogtepunt
Al met al gewoon een ontzettend EPISCH feest. Meerdere malen door mn kapotheids-punt heen gegaan, maar dat zit natuurlijk tussen de oren
Erg gelachen met mn gasten, ik zeg volgende x weer
-
PHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Dat is altijd jammer als de bass de hoge tonen weg drukt. Maar wat verwacht je anders met namen als Zany en Solutio & The I's
!
Daar was t dus juist minder bijwrote:Dat is altijd jammer als de bass de hoge tonen weg drukt. Maar wat verwacht je anders met namen als Zany en Solutio & The I's!
-
PHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Dat bedoel ik ookwrote:Daar was t dus juist minder bijwrote:Dat is altijd jammer als de bass de hoge tonen weg drukt. Maar wat verwacht je anders met namen als Zany en Solutio & The I's!
Tracklistje van gister, voor zover ik het mij kan herinneren 
01. Chain Reaction - Lellebel
02. Artic - In The Night
03. Digital Punk - Creatures Of The Night (Loudness Anthem 2012)
04. The Machine - Audiobot (B-Front Remix)
05. Solutio & The I's - Immortal
06. Max Enforcer - Loudness
07. B-Front - virus
08. Titan - Remember Me
09. Solutio & The I's - Necromancy
10. Degos & Re-Done - Forsaken
11. Sasha F - New System (Original Mix)
12. Phrantic - Spells
13. The Beholder & Zany - Do You Want Heavy
14. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
15. The R3bels - Pattern 2
16. Solutio & The I's - Cruelty
17. B-Front - Sleepwalker
18. Catatonic Overload - Goddamn
19. Solutio & The I's - 2.17
20. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
01. Chain Reaction - Lellebel
02. Artic - In The Night
03. Digital Punk - Creatures Of The Night (Loudness Anthem 2012)
04. The Machine - Audiobot (B-Front Remix)
05. Solutio & The I's - Immortal
06. Max Enforcer - Loudness
07. B-Front - virus
08. Titan - Remember Me
09. Solutio & The I's - Necromancy
10. Degos & Re-Done - Forsaken
11. Sasha F - New System (Original Mix)
12. Phrantic - Spells
13. The Beholder & Zany - Do You Want Heavy
14. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
15. The R3bels - Pattern 2
16. Solutio & The I's - Cruelty
17. B-Front - Sleepwalker
20. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
Was heerlijk man
Necromancy klonk volgens mij ook echt fijn, kan 'm me zo niet meer zo goed voor de geest halen
.
Sleepwalker
Sleepwalker
Helemaal los op gegaan op die set! Het gaf me energie voor 10, dus toen ik een kwartier later buiten stond kreeg ik in ene een krampaanval van hier tot Tokio! Kan vandaag ook helemaal niks meer!
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Haha, van 't zelfde hoorwrote:De tering, wat een feestje! Tof om jullie te leren kennen Klos, Mojo, Rik, Henk-Jan en Mandy. Biertjes houden jullie tegoedDamn ben echt helemaal stuk gegaan, wat een set van S&I's _O_ Beste feestje in Huize Maas tot nu toe!
Grozny ook nog de hand geschud volgens mij aan het eind, maar ik weet niet zeker of we ons aan elkaar hebben voorgesteld... Als jij tenminste díe kerel met rood/zwarte shirt bent waarmee we aan het eind met een groepje van ong. 8 man gigantisch mee aan het losgaan waren.
JVosje, ben jij dan die kerel met dat witte petje? Of heb ik iemand anders voor me...?
Ach je kunt ook overdrijven... Hij draaide wel mooi even Fuck the Fake Shit Remix, wat ik persoonlijk behalve de laatste 1,5 uur (wrote:Ran-Drama
Ook draaide die Sorrow, 1e x live voor mij, heb die track wel hoog zitten maar óf hij kwam er gisteren niet zo mooi uit óf het is toch niet die topplaat waarvan ik dacht dat dat wel zo zou zijn.
Haha Rik, jij bent sowieso al mijn held van het weekend hoor! Uitstekende service, en gastvrijheid en episch gezellig gehad (met de anderen net zo gezellig hoorwrote:Al met al gewoon een ontzettend EPISCH feest. Meerdere malen door mn kapotheids-punt heen gegaan, maar dat zit natuurlijk tussen de oren
Erg gelachen met mn gasten, ik zeg volgende x weer
Wel goed dat je naar ons geluisterd hebt
Eensch!wrote:zeker voor herhaling vatbaar dacht ik zo
HELDENwrote:Tracklist
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Die jongen met dat witte petje was Ramon, een maatje van mij waarmee ik meereedwrote:Haha, van 't zelfde hoorwrote:De tering, wat een feestje! Tof om jullie te leren kennen Klos, Mojo, Rik, Henk-Jan en Mandy. Biertjes houden jullie tegoedDamn ben echt helemaal stuk gegaan, wat een set van S&I's _O_ Beste feestje in Huize Maas tot nu toe!
! Vond het ook mooi om te zien hoe je op het laatst helemaal stuk was en elke keer in breaks (voor zover die er nog waren
) met je handen op je knieën even aan het uitrusten was om vervolgens weer knetterhard los te gaan
.
Grozny ook nog de hand geschud volgens mij aan het eind, maar ik weet niet zeker of we ons aan elkaar hebben voorgesteld... Als jij tenminste díe kerel met rood/zwarte shirt bent waarmee we aan het eind met een groepje van ong. 8 man gigantisch mee aan het losgaan waren.
JVosje, ben jij dan die kerel met dat witte petje? Of heb ik iemand anders voor me...?![]()
En alweer verdomme spijt dat ik niet bij een set van S&I's was.
Als jullie op Loudness maar donders hard jullie best doen, maar daar heb ik alle vertrouwen in. 
Wat een lijst, echt dodelijk. Vooral deze combo
wrote: 17. B-Front - Sleepwalker