Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indicator
Zaterdag 13 oktober 2012
23:00 - 06:00
Huize Maas, Groningen
18+

Early bird: 12,50 (tot 15 september)
Voorverkoop: 15,-
Deurverkoop: 17,50

http://partyflock.nl/party/227264:Indicator.html
https://www.facebook.com/IndicatorNL

Line up:
23:00 - 00:00 Vecino
00:00 - 01:00 Twin Towers (winnaars Indicator DJ-Contest)
01:00 - 02:30 Audiofreq
02:30 - 04:00 The R3belz
04:00 - 05:00 Frontliner
05:00 - 06:00 Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 14:35 
 
Hardtraxx Addict

Waarschijnlijk wel aanwezig, toch vlakbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorige keer was wel erg gezellig. Rik, maken we er weer even een leuk avondje van? :D Als de line up beetje te doen is natuurlijk ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Caterpieee
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig. Kijken of ik wat klasgenootjes meekrijg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 20:05 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Waarschijnlijk wel aanwezig. Kijken of ik wat klasgenootjes meekrijg :P

Rob wil vast wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De tweede act van Indicator 13 oktober is een duo dat momenteel rumoer maakt in de hardstyle scene.
We hebben het namelijk over Frequencerz!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 14:55 
 
Hardtraxx Addict

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zowieso aanwezig! zoveel thuiswedstrijdjes hebben we niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Vorige keer was wel erg gezellig. Rik, maken we er weer even een leuk avondje van? :D Als de line up beetje te doen is natuurlijk ..

Ja afhankelijk van line up idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijkaart gewonnen via facebook :) Thuiswedstrijdje aangezien ik ongeveer achter Huize Maas woon, zin in! :thumbsup:

edit:
Vecino aangekondigd als derde naam. Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit van hem gehoord heb. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Dat we het deze editie internationaal gingen zoeken wisten jullie al door de bekendmaking van The R3belz.
Daar blijft het echter niet bij! De volgende DJ die ook wel bekend staat als lid van Bioweapon en heeft voor dit weekend maar liefst dik 14.000 kilometer afgelegd!
Eind vorig jaar heeft hij zijn contract getekend bij het top label Scantraxx, waar hij inmiddels diverse vette tracks onder heeft gereleased.
Helemaal uit Australiƫ komt voor jullie, Audiofreq!!


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Hij heeft zich een aantal jaren geleden gesetteld in de wereld van hardstyle en zijn naam kom je dan ook tegen op de grootste hardstyle events. Waar hij begon als The Abject is in 2008 voor hem een nieuw tijdperk begonnen toen hij verder ging als Frontliner!


Hmm begin nu te twijfelen of ik wel heen ga. Vind de line-up matig vergeleken met vorige edities imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:35 
 
Hardtraxx Addict

Wat een kut line-up :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vermaak mij wel met deze line-up. Heb Frequencerz nog nooit zien draaien, dat wordt eens tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met deze lineup wordt het toch wel heel aantrekkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early bird: http://www.huizemaas.nl/nightlife/tickets2/145180
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeer waarschijnlijk ook aanwezig, heeft iemand ervaring met hardstyle in Huize Maas (geluid)? Met techno vind ik het vaak wel prima, maar dan ben ik ook een stuk minder kritisch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 11:01 
 
Hardtraxx Addict

Laatste tijd is 't niet veel soeps, aan de zijkant zieke bass maar in 't midden best wel schel.. Ben niet aanwezig, heb wat anders staan en vind de line-up toch saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ok dat is wel minder. Maar goed, ik vind de line up zeker wel aantrekkelijk genoeg om het toch even te gaan checken. Zo even kaartjes halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het feestje is niet zo heel speciaal. Het gaat mij zaterdag puur om de gezelligheid. Maatje van me heeft daar kamer. Dat "complex" van 3 kamers komen inmiddels 21 man! Biertje der bij, maten om je heen. Gezelligheid! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me goed vermaakt gister!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er niet geweest, hoorde van vrienden dat het wel ontzettend druk was
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt ja! Ik heb het nog niet eerder zo druk gezien daar, maar dat mocht de pret niet drukken. Sfeer was weer top!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten