Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was zeker erg druk, erg hoog vdk-gehalte wel. Heb me wel verrassend goed gemaakt, prima sfeer en leuke sets. Alleen wel jammer van de opbouw, The R3belz voor Frontliner vond ik niet erg geslaagd.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten