Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:10 

Hardtraxx Elite

Top feest! Echt genoten, maak vanavond nog wel een verslagje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:31 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Top feest! Echt genoten, maak vanavond nog wel een verslagje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:35 

Hardtraxx Veteran

Ik ben alweer aangekleed voor de verjaardag van mijn opa maar ik vond het een lekker feestje op een paar setje na. Chuckels oordeel van beste indoor feest van dit jaar krijgt van mij niet die stempel en hoe Chuckels komt dat het geluid de HMH evenaart snap ik ook niet omdat in de hardstyle zaal zeker af en toe met het geluid werd veranderd.

Ik was rond kwart over 12 aangekomen met Dennis (Djenz). Toen we langs reden zagen we al een grote opblaas dinosaures wat wel grappig was en van buiten zag de tent er wel goed uit.
Parkeren etc was zo geregeld dus dat is goed verzorgt. Toen werder we gefouilleerd en dit ging weer nergens over haha. (alle beveiligers daar waren wel opblaaspoppen zeg).
Ticket controle sloeg ook helemaal nergens over, werd niet gescand helemaal niets, er hadden wel 10 mensen met mijn ticket kunnen binnenkomen. xd

Meteen muntjes gehaald, 2.50 voor een muntje en dat was meer dan ik had gedacht.
Daarna zijn we de tent een beetje gaan verkennen en zag er allemaal wel aardig uit, was ook een soort van chill hoek wat wel lekker was. Deed me denken aan InQontrol.(de grote eetzaal)

Wat drinken gehaald en een beetje genoten en gekeken wat de Bass Modulaters er van bakte, niet veel maar ach, met wat drinken in m'n hand vond ik het wel prima. Dit was rond half 1 en het was nog erg rustig.

Daarna dus AVIO en ze begonnen met wat dingen waar ik niet echt in kwam, na wat nummers pakte he me toch en de ene na de andere klapper draaide ze. Totaal onverwachts draaide ze The Machine platen, hulde! Ook nog 2-3 andere hele vette platen gehoord maar ik heb geen idee welke dat waren. (zou graag een tracklist willen zien).

Tijdens AVIO draaide hij een Machine plaatje, deze wel te verstaan:

Ik heb deze opgenomen en volgens mij is is de kwaliteit ook goed ondanks dat ik met mn armen bewoog. Ik heb geen youtube account dus als iemand die wilt uploaden zal die mij moeten contacteren.

Toen was het tijd voor B-Front en daar keek ik stiekem wel naar uit, ik hoopte dat hij opende met DR- Chaos maar het moest zonodig een HHZ plaat zijn (niets mis mee) maar ik had daar echt geen trek in. Dus even naar de WC gelopen, kosten 50 cent per plasje (bespottelijk). Vroeg ik, hebben jullie geen toiletbandjes? Mevrouw; jazeker, die kan je de ingang kopen :/ (slecht geregeld) dus naar voren gelopen en een toiletbandje gehaald (€2.50)

Daarna gewoon non stop van Bob genoten en kan me niet heel veel meer herinneren behalve dat hij voor mij wel wat onbekend spul draaide. Worship kan ik maar slecht volgen en na een tijdje word de plaat eentonig. Virus gehoord, etc. Ook veel nieuwe platen denk ik? Hoopte nog op SF Remix, FQ-Revolutions en nog een paar platen maar die blijven uit helaas.

Toen tijd voor Frontliner en heb niet zo heel veel met hem op een paar producties na. Ik weet niet meer wat hij allemaal draaide, Skillz :sick: Creativ community (leuke plaat maar kan de plaat moeilijk volgen. Dreamdust (wat een softe plaat) en nog veel meer....
Vanaf gister (had het al gehad maar na gister echt gehad) de pitchkicks, hier hoef ik verder niets over vuil te maken denk ik.

Daarna was het tijd voor de mooiboy Edward. Slimme zet van Eforde om te ruilen met Pieter want harder na Thera kan je eigenlijk niet gaan denk ik zo. Ik hoor vaak dat hij gevarieerd draait en dat was ook wel het geval, hij draaide wel Revolutions al hoorde ik helaas maar de laatste paar seconden omdat ik drinken aan het halen was maar wat klinkt die plaat goed! Ook weer Kings of the Underground gehoord en snap niet waarom iedereen zo lyrisch over die plaat is, schijt kicks, schijt vocals, ik snap het niet maar zal wel aan mij liggen. Ook weet hij nog Passion 4 life te draaiden om kwart voor 5. :/ Voor de rest wel prima want ik wacht op Pieter.

Nog even met hem gesproken (en wat een aardige kerel is het, heel anders dan ik had verwacht en dat in de goede zin :thumbup: ). Ik zei dat ik al de hele avond op hem wachten en zei tegen me dat ik niet teleur gesteld ging worden en dat was ook het geval. Veel nieuw werk? tenministe wat onbekende plaatjes voor mij, helaas doet Help Help het niet zo heel lekker Live bij mij (tuurlijk gaat het hard maar het raakte me niet). Over de rest kan ik alleen maar lof uitspreken. Na een half uur mog het van mij nog wel een tikkeltje sneller maar misschien draafde ik wel door. (Pieter, hoe snel stond de pitch/bpm om half zes?)
Volgens mij draaide Thera ook nog wat Spoontech plaatje en dat was mn eerste ontmoeting met dat label, zulke platen moet je live horen.
Volgens mij vroeg Chuckels nog een plaat aan maar Thera weer met twee vingers (nog twee platen?) en toen baalde ik wel maar mn lichaam niet, ik was gebroken en had al last van mn stuitje. Dennis zijn enkel hield het ook niet langer vol.

Thera gooide Thresspassing erop en Breadstick, deze twee plaatjes blijven vet. Ook nog hulde dat je Ruff draaide. :worship: die reverserd bass gaat zelf over je 2.5 kings heen :$

Voor de prijs vond ik dit wel een leuk feest maar zeker niet het beste indoor feest van het jaar.

+Snel geholpen bij het kopen van muntjes.
+Wel een leuke tent.
+Eerst deed de Airco het niet maar dit was al snel verholpen.
+Avio, Bob en Pieter.

+/- Veel koekwausen gezien.
+/- Opblaaspoppen (anabolen gebruikers die zonder shirt lopen)
+/- Het geluid in de hardstyle zaal was heel wisselvallig.

- Veel jongen mensen, hoog 16 jaar gehalte.
- Om aan wat eten te komen moest je lang wachten.
- In de chill area stond maar 1 barman en ook maar 1 iemand achter de frituur.

Ik zal vast wel iets vergeten zijn maar dit schiet me nu zo te binnen, leuk feestje voor een prikkie en makkelijk bereikbaar.

Edit: En weer eeuwige roem voor mijn Exinoris. :loving:

Edit2: Pieter, was dit de DR plaat?
Citizen vs Donkey Rollers - Members Of Ruff Day (Geck-o Mashup)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:09 

Hardtraxx Elite

Wie heeft die groepsfoto gemaakt dan? Jij toch Patrick, of Devatu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:

Wouden eerst met mijn mobiel doen maar zon gozer verneukte hem, dus had volgens mij devatu hem gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:20 

Hardtraxxer

die heb ik inderdaad, meerdere.

hier is er alvast 1 van internet.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
jRn schreef:

Wouden eerst met mijn mobiel doen maar zon gozer verneukte hem, dus had volgens mij devatu hem gemaakt

Ikheb een foto gemaakt tijdens thera maar die was overbellicht. (Groepsfoto)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
De remix die B-front draaide is dus een remix van 'Project One - Rate Reducer'

nee hoor? dat was gewoon het origineel :)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:29 

Hardtraxx Elite

devatu92 schreef:
die heb ik inderdaad, meerdere.

hier is er alvast 1 van internet.

Afbeelding

Pff, ogen dicht nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:30 

Hardtraxx Veteran

heeeerlijk feestje trouwens, pfff...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
patrickjeb schreef:
De remix die B-front draaide is dus een remix van 'Project One - Rate Reducer'

nee hoor? dat was gewoon het origineel :)

:worship:

Kwam er net ook achter ja, was in de war dat die HHZ remix de originele was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:39 

Hardtraxx Elite

Ik was om 10 uur al voor de deur, omdat ik geen zin had om me thuis te vervelen... Helemaal vanuit Den Haag naar dit platte dorp waar het niet leeft. Ik had er niet veel van verwacht aangezien ik dacht dat er best weinig mensen zouden dus ik ging er met gemengde gevoelens heen. Toen ik om 10 uur binnen was bleek niks minder waar, het was helemaal leeg en langzaam rond een uur of 11/12 begon het vol te stromen. Meteen Patrick opgezocht waar Devatu en Marvin (Het broertje van Kevin-Raw) ook stonden. Langzaam maar zeker begon ik er in te komen.

Ik ging even kijken bij Kasparov maar ging weer snel terug omdat Hardstyle deze avond iets beter bevalde.. Eigenlijk ging ik hier heen voor de hardcore maar ik ben verstrikt geraakt in het jewelste van Pieter, B-front en veel meer geweld.

De tijd is voor m'n gevoel echt gevlogen, en toen was het al 5 uur wanneer Thera afsloot met een liedje waar je bang van werd (titel iemand?). Na Thera ben ik met Chukkels Robin en Patrick naar de Hardcore geweest waar we de laatste energie eruit hadden gegooid. Toen hebben we op de trein gewacht samen met Devatu en begon de helse toch naar huis.

Normaal gesproken en eigenlijk ging ik hier heen voor de Hardcore maar ik heb me optimaal vermaakt. Veel HT'ers ontmoet en veel lopen stampen!

++++++
+ THERAAA. NOOIT, maar dan ook NOOIT gedacht dat ik dat vet zou vinden. Maar wat een knaller was dat!
+ B-front
+ Amnesys
+ HT'ers
+ Jeff voor de muntjes (L)

-------
- Doorgesnoven maloten.
- Hardstyle die om 5 uur stopte :(
- Vecino of Lorenzo die om 11 uur al aan 't Hardbass anthem begon.

Top feest, voor mij ook beste indoor dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 16:53 

Hardtraxx Veteran

@ JRN, je bedoelt zes uur;). Thera is nog gewoon hardstyle hoor. Aller laatste nummer was oh my sun, daarvoor breadstick en weer daarvoor thresspassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:01 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
@ JRN, je bedoelt zes uur;). Thera is nog gewoon hardstyle hoor. Aller laatste nummer was oh my sun, daarvoor breadstick en weer daarvoor thresspassing.

Ja, 6 uur.. Neem me het niet kwalijk. Ik heb maar 2 uurtjes geslapen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:14 

Hardtraxx Veteran

bob draaide Body Moving (Chain Reaction Remix) :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

Het geluid in de hardcore zaal was zeker wel te vergelijken met de hmh vind ik. Veel wouse mensen gezien wat ik wel leuk vond. Het leek bijna wel of Chukkels en ik de enige nuchter waren in de hardcore zaal :D Leuk om te zien dat om kwart voor 8 in de hardcore zaal iedereen nog steeds non stop aan het hakken was. Ik daarintegen was na de set van Thera helemaal gesloopt en ik had gewoon moeite om overeind te blijven staan :D Bfront draaide trouwens ook een hele vette set! Enigste set die ik niks vond was endymion maar dat was te verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:51 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
Het geluid in de hardcore zaal was zeker wel te vergelijken met de hmh vind ik. Veel wouse mensen gezien wat ik wel leuk vond. Het leek bijna wel of Chukkels en ik de enige nuchter waren in de hardcore zaal :D Leuk om te zien dat om kwart voor 8 in de hardcore zaal iedereen nog steeds non stop aan het hakken was. Ik daarintegen was na de set van Thera helemaal gesloopt en ik had gewoon moeite om overeind te blijven staan :D Bfront draaide trouwens ook een hele vette set! Enigste set die ik niks vond was endymion maar dat was te verwachten :P

Nu moet je niet gaan liegen Robin, want jij was om half 8 al braaf weg hoor!

Haha, had je trouwens de trein nog of had je m gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Enigste set die ik niks vond was endymion maar dat was te verwachten :P

Endymion? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
mrazura schreef:
Enigste set die ik niks vond was endymion maar dat was te verwachten :P

Endymion? :huh:

Amnesys, faal :P

jRn schreef:
Nu moet je niet gaan liegen Robin, want jij was om half 8 al braaf weg hoor!

Haha, had je trouwens de trein nog of had je m gemist?

Owja het was half 8 :P Yes die had ik gehaald :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:07 

Hardtraxxer

lekker feest gehad hoor. vooral B-Front was geweldig!! een van de betere sets dit jaar sowieso.. Hij draaide oa. night colours black, for the girls, magic, virus, kings of the underground en de dikke vette bassplaat :drool: allemaal platen die ik erg goed vind! Avio draaide voor B-Front en was vooral het laatste half uur goed op dreef met een paar stevige nummers. Frontliner viel enorm tegen na die enorme beukset van B-Front.. het geluid leek ook weer zachter te zijn gezet en zijn tracks (oa dreamdust & warphole) zijn van een heel ander kaliber als Magic en for the girls. Na Frontliner ben ik positief verrast door E-force die op een lekker hoog tempo een aantal A2 records platen draaide. Hij draaide ook nog wat nieuwe nummertjes waaronder ook Frequencerz - Revolutions! gewoon een fijne set dus.. Thera draaide zoals ik had verwacht; keihard Theracords spul. Zeker de helft van zn platen was onbekend voor mij. Mooi om te zien dat de overgebleven bezoekers met alle moeite hun laatste energie verbrandden op de keiharde afsluiter van Thera.

Het geluid vond ik heel wisselvallig in Crystal Venue. Het volume werd een paar keer harder en zachter gezet. soms ook midden in een set.. erg jammer! Het geluid bij B-Front en Thera was gewoon goed en hard! Parkeren en sommige prijzen voor drank/eten waren nog +punten van Crystal Venue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:12 

Hardtraxx Elite

Oh ja, de dikke vette bassplaat! Helemaal vergeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Dat machtige einde :worship:

https://www.facebook.com/photo.php?v=2445563944568
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:51 

Hardtraxx Elite

Haha jeff en ik gaan helemaal uit onze plaat voor die camera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:
Het geluid bij B-Front en Thera was gewoon goed en hard!

Dat waren ook de enige keren dat ik in die zaal ben geweest, dus voor mij is het niet opgevallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 23:26 

Bierkoning

Staat daar nou een statafel, ik dacht dat die alleen in hallucinaties voorkwamen :lol:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten