Maar eens wakker geworden en tijd om een verhaaltje te vertellen:
Kwam om half 11 binnen en
Lorenzo was aan het draaien. Had buiten al een paar tracks gehoord maar was grootste deel 'euphorisch'. Tracks als Burning Love (DBSTF Remix), Human Soul etc. Was nog rustig en in de tussentijd beetje staan lullen/losgaan met Devatu en jRn. 11 uur begon
Vecino draaide heel wisselvallig. Zo kwam midden in de set Sacrifice langs, waarnaar Madhouse kwam, vervolgens Welcome the Darkness, waarnaar weer Face the Enemy kwam. Ook nog draaide hij een Radical Redemption track en vervolgens Wake Up... 12 uur begon
Bass modulators, maar naar 10 minuten was er al niet al te veel meer aan en maar ff vlakbij de ingang gaan zitten, waar Chukkels en Mrazura iets later binnenkwamen. Set van Bass modulators was voor de rest ook niet echt bijzonder.
Toen was het 1 uur tijd voor
AVIO, 10 minuten voor de set nog even staan praten met Alphaverb over zn gig in frankrijk wat een kwartier voor vertrek werd afgelast en snel foto gemaakt (Intractable One was net naar de wc

). Ze begonnen met Give it Up Again waar de Bass modulators ook ff bij bleven staan. Verder werden Destination Nowhere, On The Go, Originele Pounding Senses, Dikke Bleek, Under Attack, Intents Festival intro en Right! etc gedraaid.
Naar het klaargestoomd worden door AVIO begon
B-front. Ik wist niet wat ik hiervan moest verwachten, of het werd een set als op Decibel of een keiharde ragset en het laatste werd het. Hij begon met, wat mij klonk als, een remix van een Headhunterz of Project 1 track (Heb hem gefilmd, maar kan ff niet op de naam komen). Verder draaide hij Tonight remix, Worship, Inner Creativity, Kings of the Underground, de TBA met Crypsis, Dikke vette bassplaat, Dark Age en nog een paar tracks die zo zwaar hard er op knalde

Kwartier voor het einde van zn set nog ff snel aan hem gevraagd of hij Night Colours Black erop kon gooien en hij gaf me een twijfel. 1 track later draaide hij hem gelijk

Ook vroeg Sjuul nog om Kaylee's Nightmare en daar sloot tie mee af. 1 Harde rag set!
Toen kwam
Frontliner, naja naar de beuksetjes van AVIO en B-front haalde Frontliner het niveau van dat moment niet echt meer. Tracks als Tuuduu Edit, Outside spacer edit, 2e keer On The Go en nog wat dingen die ik niet herinner

Oowhjha, toen ik wat te eten haalde hoorde ik Dream dust en Discorecord, niet zo erg om te missen dus.
Daarna was het de beurt aan
E-Force. Enigste tracks die ik me nog herriner zijn 2e keer Tonight Remix, 2e keer Kings of the underground, Rich MF en Evolve. Begin was een beetje milt, volgens mij, maar ik weet nog dat het laatste gedeelte er toch zwaar op knalde. Ook nog ff met B-front op de foto geweest tijdens deze set. Sta je rustig te wachten tot hij zn gesprek af heeft, komt er weer dat dagjesvolk die hem midden in zn gesprek stoort en een dikke 10 minuten bezig zijn voor een feuteuh.
5 uur was het zover,
THERA. Wat een baas, had hem alleen nog maar gehoord op Loudness en toen niks van zn 'show' mee gekregen, omdat we achteraan stonden. Dit liet ik deze keer niet gebeuren en stond dus met Chukkels, jRn, Devatu, Mrazura en nog wat andere vooraan bij de DJ booth. Ik kan niks anders zeggen dan 'Wat een held'. Tracks als 2-1, Sexual Thrill edit, Help Help (Met een super droge show, Thera die in de DJ Booth gaat liggen en zn Hoofd/Arm/Been boven de DJ Booth tilt

), Goddamn, Do The Happy Face, Formula, Tresspassers en als laatste hardstyle track Breadstick kwamen langs. Naar een half uur was ik al gesloopt maar gewoon doorgaan. Thera pakte het niveau wat B-front had achtergelaten op en heeft het zwaar overtroffen. Zag Thera nog tijd rekken en elke keer om nog een track te vragen aan de organisatie en die gaf een rustig hoofdknikje

Op het eind gooide hij Oh My Sun er nog op, wat een perfecte afsluiting
Wou naar Thera zn set nog ff bij de Hardcore verder losgaan, maar mn benen wouden niet meer.. Tot kwart over 7 nog met jRn, Chukkels en Mrazura rondgehangen en gezeten en naar huis gegaan. Wat een nacht, wat een feest!
Wat dingen op een rijtje:
- Piep in me rechteroor, beetje druk verschil, het geluid van de Crystal Venue is ook gewoon gruwelijk
- Tijdens Thera zn set moest je helemaal de zaal uit om nog wat te drinken te krijgen
+ AVIO
++ B-front
++++++++++++ Thera
+ Drukte, viel beter mee dan ik verwacht had
+ Aankleding (Een fontein in de main en een mega dino buiten)
+ Organisatie, alles was top geregeld
+ De sfeer
+ Zoveel meer, maar op dit moment weet ik het allemaal niet meer
Ben nog steeds zwaar uitgeput en me rechteroor doet vaag.. Net als voor Chukkels is dit ook voor mij
Chukkels schreef:
Indoor feest van het jaar!
Edit: De remix die B-front draaide is dus een remix van 'Project One - Rate Reducer'