Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 23:26 

Hardtraxx Veteran

En anders gewoon ook naar je set een Meet & Greet :D
Wel baas trouwens als ze het goed vinden, zal denk ik geen probleem worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 23:54 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
En anders gewoon ook naar je set een Meet & Greet :D
Wel baas trouwens als ze het goed vinden, zal denk ik geen probleem worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 10:58 

Artiest

Yess :yay: Het is geregeld hoor :D :D

E-force en ik draaien om, dus van 04.00 tot 05.00 en ik daarna van 05.00 tot 06.00. Al ben ik niet zo goed in klokkijken dus misschien draai ik zelfs nog wel een heel klein beetje langer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Yess :yay: Het is geregeld hoor :D :D

E-force en ik draaien om, dus van 04.00 tot 05.00 en ik daarna van 05.00 tot 06.00. Al ben ik niet zo goed in klokkijken dus misschien draai ik zelfs nog wel een heel klein beetje langer xd

HELD! :worship: Doorknallen tot 8 uur! Hou je wel een beetje rekening mee dat ik m'n benen zondag nog wel moet gebruiken voor m'n verjaardag? Ach, f*ck it, ik vier het wel in een rolstoel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

Haha zeer mooi :D gewoon nog een uur (of 2) erbij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 14:40 

Hardtraxx Elite

Vanavond te herkennen aan witte zonnebril, groen bananenshirt en een kale kop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 14:41 

Hardtraxx Veteran

Ja vettt, maar eerst nog vervoer regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 17:02 

Hardtraxxer

jRn schreef:

vanavond te herkennen aan een zwart shirt en een spijkerbroek en een rotkop >.< (ziefoto)

Afbeelding

Ik ben die middelste en die rechter is er ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 17:04 

Hardtraxx Elite

devatu92 schreef:
jRn schreef:

vanavond te herkennen aan een zwart shirt en een spijkerbroek en een rotkop >.< (ziefoto)

Afbeelding

Ik ben die middelste en die rechter is er ook

jij bent een 13 in een dozijn, jou vind ik nooit ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 17:05 

Donateur

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 17:27 

Donateur

Lowrenz schreef:

hahaha en die rechter ervan is me broertje ;) Dus hou hem ff in de gaten, hij heb een ritme gevoel van een drol dus je herkent hem wel >.<

Ik ben alleen zelf niet aanwezig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 17:32 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Lowrenz schreef:

hahaha en die rechter ervan is me broertje ;) Dus hou hem ff in de gaten, hij heb een ritme gevoel van een drol dus je herkent hem wel >.<

Ik ben alleen zelf niet aanwezig ;)

Haha ik dacht al, is Kevin ook aanwezig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 17:39 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

zo ben ik te herkennen vanavond, alleen zonder neus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 17:46 

Hardtraxxer

Haha dat is duidelijker dan die rotkop van mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Linker uiteraard :D
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 18:32 

Hardtraxxer

Vik schreef:
Veel plezier iedereen! Ik ga een dansje doen bij XXlerator! :D

Thanks jij ook! Ja pat dat is logisch dat jij links ben;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

Ik heb 2 Qontinent bandjes om en een Decibel bandje aan m'n linkerpols + een Casio horloge. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik heb 2 Qontinent bandjes om en een Decibel bandje aan m'n linkerpols + een Casio horloge. ^^

Als we aan de bandjes gaan doen, ik heb een geel livestrong armband om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Ook hier idd veel plezier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 07:50 

Hardtraxx Veteran

Het feest was zwaar bruut. B-front en AVIO waren zwaar vet maar Thera is toch echt de held! :worship:
Nu mn bed in, vanmiddag/vanavond filmpjes en fotos uploaden en klein verslagje maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 07:56 

Hardtraxx Elite

Ik vond het te bruut voor woorden, nooit verwacht voor dit feest. Nu met Chukkie, Azura, devato92 en de ellende op de trein wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 10:05 

Hardtraxx Veteran

Thera beest :worship: beste set die ik ooit gehoord heb en ook meteen de meest slopende :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 10:09 

Hardtraxxer

Wat een heeeeerlijk feestje! lekker slap geluld met avio en kasparov en natuurlijk hard geqnalld met de HT bazen ;)
Had het zelf idd ook niet verwacht, maar ben toch blij dat ik deze kaarten via HT heb gewonnen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 11:01 

Hardtraxx Veteran

Zo, net thuisgekomen en ik zit me nu even een paar dingen af te vragen.

• Hoor ik na dit feest blij te zijn dat Project Hardcore is afgelast?
  • En bij wie kan ik een schadeclaim indienen als ik verrot ben op mijn verjaardagsfeest vanmiddag om 15.00 uur?

Wat een gruwelijk vet feest was dit. Echt niet normaal. Vannacht is in de Crystal Venue serieus geschiedenis geschreven. 2x ben ik in de hardstyle zaal geweest en 2x was het gewoon RAAK. De rest ben ik bij de hardcore geweest en ook daar was het op 10 minuten na keihard RAAK. Ik zal het eerst wel over de hardstyle hebben: laatste half uur B-Front. Ik wist niet wat ik meemaakte. Wat een gruwelijk vette set en ik denk zelfs dat het beter was dan de afsluitende set van hem samen met Ran-D op Rebirth. Binnenkomen met Kings of the Underground en vanaf daar alleen maar harder. Hulde voor deze man, die z'n beste set heeft neergezet van de afgelopen maanden.
Maar de 2e keer dat ik die zaal binnen kwam lopen zal ik nooit vergeten. Laatste 10 minuten van E-Force meegepikt en wat er toen gebeurde zal voor eeuwig in mijn geheugen zijn geschrift: Thera. Hoe de hell durf je zo'n set neer te zetten? Wat een gigantisch geweld was dit. Wetende dat ik vandaag fit moet zijn deed hij er alles aan om mij totaal te slopen. En dat is gelukt. Tracks als The Sexual Thrill, 2-1, Live Hard Now, Goddamn (160 BPM om 5 voor half 6 :P ), de nieuwe Degos & Re-Done (epische track!), Done, Help Help, If All Fails, Kill The Trespassers, Trespassing, Breadstick & Oh My Sun. En dan hebben we pas de helft gehad. Ik had tijdens deze set 1 momentje om m'n rust te pakken en dat was toen ik na Goddamn echt een Red Bulletje moest kopen, omdat je anders mijn grafkist alvast kon bestellen. Het was zelfs zo erg dat ik Music Made Addict aan heb gevraagd, omdat hij me compleet uitputte met deze legendarische set. Deze set naderde de perfectie, en is by far de beste set die ik ooit live heb gehoord. Pieter, bedankt voor dit geweldige verjaardagscadeau! :worship:

Tja,over de hardcore begin ik morgen wel.Nu ff slapen. Kan nog mooi 3 uurtjes :)

Plus en minpunten. Te beginnen bij de minpunten, voor de verandering:

- Eerste 10 minuten van Amnesys.
- Uhm...Tja?

++++++++++++^100000 DJ Thera :loving:
+ Veel nieuwe Hardtraxxers ontmoet en veel mensen er naartoe gelokt (kijken of we morgen een new-member spree hebben xd )
+ Geluid. Beste geluid in een discotheek waar ik ben geweest, nadert het geluid van de HMH
+ Minuut 10-45 van Amnesys
+ Airco
+ Red Bull blikje voor €2,50
+ Beveiligers die je goedkope kaartjes aanbieden
+ Aankleding (die 10-meter hoge dino was geniaal!)
+ B-Front
+ Alle hardcore artiesten
+ Nieuwe 'hak-skillz'
+ Goede sfeer overall
+ Gruwelijk geniale sfeer bij de hardstyle in een straal van 5 meter om de DJ-booth
+ Thera die officieel geen DJ meer is, maar een entertainer. Onder het stampen heb ik me doodgelachen om z'n kunsten tijdens bijvoorbeeld Help, Help
+ Eerste feest waar ik niet meer verder kon, omdat ik uitgeput was
+ Thera die z'n belofte nakwam door daarvoor te zorgen
+ Goddamn op 160 BPM en hardstyle afsluiting met Breadstick
+ 2x Kings of the Underground
+ Chill-lounge (wat was die hard nodig na half 7)
+ Rij voor muntjes/WC's/Garderobe. Liep geweldig vlot door
+ Organisatie van Crystal Venue
+ Doorgaan tot de eerste trein. (beter met hardcore op in de chill-lounge zitten, dan koud op het perron)
+ Drukte/ruimte. Was prima te doen

Ja, dat zijn aardig wat pluspunten. En dus komt hier de conclusie van de avond:

Indoor feest van het jaar!

Iedereen bedankt voor het mogelijk maken van deze avond! Jullie weten wie jullie zijn! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

Maar eens wakker geworden en tijd om een verhaaltje te vertellen:

Kwam om half 11 binnen en Lorenzo was aan het draaien. Had buiten al een paar tracks gehoord maar was grootste deel 'euphorisch'. Tracks als Burning Love (DBSTF Remix), Human Soul etc. Was nog rustig en in de tussentijd beetje staan lullen/losgaan met Devatu en jRn. 11 uur begon Vecino draaide heel wisselvallig. Zo kwam midden in de set Sacrifice langs, waarnaar Madhouse kwam, vervolgens Welcome the Darkness, waarnaar weer Face the Enemy kwam. Ook nog draaide hij een Radical Redemption track en vervolgens Wake Up... 12 uur begon Bass modulators, maar naar 10 minuten was er al niet al te veel meer aan en maar ff vlakbij de ingang gaan zitten, waar Chukkels en Mrazura iets later binnenkwamen. Set van Bass modulators was voor de rest ook niet echt bijzonder.

Toen was het 1 uur tijd voor AVIO, 10 minuten voor de set nog even staan praten met Alphaverb over zn gig in frankrijk wat een kwartier voor vertrek werd afgelast en snel foto gemaakt (Intractable One was net naar de wc :D). Ze begonnen met Give it Up Again waar de Bass modulators ook ff bij bleven staan. Verder werden Destination Nowhere, On The Go, Originele Pounding Senses, Dikke Bleek, Under Attack, Intents Festival intro en Right! etc gedraaid.

Naar het klaargestoomd worden door AVIO begon B-front. Ik wist niet wat ik hiervan moest verwachten, of het werd een set als op Decibel of een keiharde ragset en het laatste werd het. Hij begon met, wat mij klonk als, een remix van een Headhunterz of Project 1 track (Heb hem gefilmd, maar kan ff niet op de naam komen). Verder draaide hij Tonight remix, Worship, Inner Creativity, Kings of the Underground, de TBA met Crypsis, Dikke vette bassplaat, Dark Age en nog een paar tracks die zo zwaar hard er op knalde :worship: Kwartier voor het einde van zn set nog ff snel aan hem gevraagd of hij Night Colours Black erop kon gooien en hij gaf me een twijfel. 1 track later draaide hij hem gelijk :thumbsup: Ook vroeg Sjuul nog om Kaylee's Nightmare en daar sloot tie mee af. 1 Harde rag set!

Toen kwam Frontliner, naja naar de beuksetjes van AVIO en B-front haalde Frontliner het niveau van dat moment niet echt meer. Tracks als Tuuduu Edit, Outside spacer edit, 2e keer On The Go en nog wat dingen die ik niet herinner :lol: Oowhjha, toen ik wat te eten haalde hoorde ik Dream dust en Discorecord, niet zo erg om te missen dus.

Daarna was het de beurt aan E-Force. Enigste tracks die ik me nog herriner zijn 2e keer Tonight Remix, 2e keer Kings of the underground, Rich MF en Evolve. Begin was een beetje milt, volgens mij, maar ik weet nog dat het laatste gedeelte er toch zwaar op knalde. Ook nog ff met B-front op de foto geweest tijdens deze set. Sta je rustig te wachten tot hij zn gesprek af heeft, komt er weer dat dagjesvolk die hem midden in zn gesprek stoort en een dikke 10 minuten bezig zijn voor een feuteuh.

5 uur was het zover, THERA. Wat een baas, had hem alleen nog maar gehoord op Loudness en toen niks van zn 'show' mee gekregen, omdat we achteraan stonden. Dit liet ik deze keer niet gebeuren en stond dus met Chukkels, jRn, Devatu, Mrazura en nog wat andere vooraan bij de DJ booth. Ik kan niks anders zeggen dan 'Wat een held'. Tracks als 2-1, Sexual Thrill edit, Help Help (Met een super droge show, Thera die in de DJ Booth gaat liggen en zn Hoofd/Arm/Been boven de DJ Booth tilt :D), Goddamn, Do The Happy Face, Formula, Tresspassers en als laatste hardstyle track Breadstick kwamen langs. Naar een half uur was ik al gesloopt maar gewoon doorgaan. Thera pakte het niveau wat B-front had achtergelaten op en heeft het zwaar overtroffen. Zag Thera nog tijd rekken en elke keer om nog een track te vragen aan de organisatie en die gaf een rustig hoofdknikje :D Op het eind gooide hij Oh My Sun er nog op, wat een perfecte afsluiting :worship:

Wou naar Thera zn set nog ff bij de Hardcore verder losgaan, maar mn benen wouden niet meer.. Tot kwart over 7 nog met jRn, Chukkels en Mrazura rondgehangen en gezeten en naar huis gegaan. Wat een nacht, wat een feest!

Wat dingen op een rijtje:

- Piep in me rechteroor, beetje druk verschil, het geluid van de Crystal Venue is ook gewoon gruwelijk
- Tijdens Thera zn set moest je helemaal de zaal uit om nog wat te drinken te krijgen

+ AVIO
++ B-front
++++++++++++ Thera :worship:
+ Drukte, viel beter mee dan ik verwacht had
+ Aankleding (Een fontein in de main en een mega dino buiten)
+ Organisatie, alles was top geregeld
+ De sfeer
+ Zoveel meer, maar op dit moment weet ik het allemaal niet meer :lol:

Ben nog steeds zwaar uitgeput en me rechteroor doet vaag.. Net als voor Chukkels is dit ook voor mij

Chukkels schreef:
Indoor feest van het jaar!

Edit: De remix die B-front draaide is dus een remix van 'Project One - Rate Reducer'
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten