Ik sta er mooi op! Hahah!
Beter zet je hem even op Youtube
Mensen, mensen, mensen.. Wat een MACHTIG feest was dit. Pieter, serieus.. Je hebt me GESLOOPT!
Ben benieuwd hoe het er aan toe gaat volgende week op Inception! Ik zie je dan baas!
Het was half 7 op dat moment. Was vele malen drukker daarvoor.wrote:Wat een rust daar zeg.
Het ging er gewoon keihard aan toe tijdens Thera, kun ook jij niet ontkennenwrote:Nou, jongens, jullie kunnen ook overdrijven. Het lijkt wel of jullie nooit een feest bezoeken.
Dit dus, bij Thera werd het wat rustiger (Al dat 16- en dagjesvolk 'gelukkig' weg), maar daardoor werd het zeker niet minder. Rond 6 uur, toen Thera het nog wat harder maakte met tracks als Breadstick en Tresspassing, werd het nog wat rustigerwrote:Het was half 7 op dat moment. Was vele malen drukker daarvoor.wrote:Wat een rust daar zeg.
Het ging er gewoon keihard aan toe tijdens Thera, kun ook jij niet ontkennenwrote:Nou, jongens, jullie kunnen ook overdrijven. Het lijkt wel of jullie nooit een feest bezoeken.
Ik was schijnbaar alleen met de perfecte setjes in de hardstyle. Rest was ik in de hardcore en daar was het hele avond nagenoeg perfect. Dus voor mij was het een gruwelijk vet feest.wrote:Nee dat zeker niet, maar een machtig feest vind ik wel iets teveel van het goede. (alleen als je kijkt naar de hardstyle). ik was gister totaal niet in de stemming voor de hardcore. Nog wel even coming home meegepikt.Het ging er gewoon keihard aan toe tijdens Thera, kun ook jij niet ontkennenwrote:Nou, jongens, jullie kunnen ook overdrijven. Het lijkt wel of jullie nooit een feest bezoeken.
Ja kom op, wake up naar sacrificewrote:tja vencino en lorenzo draaide fucking afwisselend, en het was duidelijk te zien aan patrick dat hij hetzelfde vond haha.
En inderdaad dat filmpje op het eind van thera, toen gingen er heel veel weg omdat ze dachten dat de zaal dicht ging
Mijn spierpijn is alleen maar verergert. Traplopen is een painfull thing.wrote:Ik heb gewoon echt ziek veel spierpijn. Pieter, bedankt.. Hahah!
Op naar Syndicate. Anderhalf uur knallen met Thera als afsluiter
Klopt was mijn 1e feestjewrote:Nou, jongens, jullie kunnen ook overdrijven. Het lijkt wel of jullie nooit een feest bezoeken.
wrote:Meesterlijk was je Thera, echt waar. Sinds zaterdag ben ik fan
Ah ja, Trespassing iddwrote:Kill The Trespassers in ieder geval niet gedraaid maar wel Trespassing![]()
Sowieso ook nog Co2 - Environment en Peace of Mind en van Degos & Re-Done heb ik Yes We Know en Dancing gedraaid