Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 08:58 

Hardtraxx Veteran

Morgen! Heb er zin in! :yay:

@Thera, mijn request voor morgen: Breadstick :worship: Wil die track nog steeds graag live horen en het geluidssysteem in de Crystal Venue is daar meer dan perfect voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:16 

Hardtraxx Veteran

Zijn hier ook echte dinosauriërs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:20 

Hardtraxx Veteran

Sommige mensen zullen ongetwijfeld dino's gaan zien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:25 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Sommige mensen zullen ongetwijfeld dino's gaan zien ^^

Gaan er mensen verkleed als dinosauriërs dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 09:37 

Hardtraxx Veteran

Van wat ik heb begrepen is dat als je een gele puntmuts draagt en een groene kilt, dat je naar de VIP room mag waar allemaal tamme dinosauriërs de lichten regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 10:38 

Hardtraxxer

Haha :p wordt echt de :bomb: morgen! Zoo fucking veel zin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Zijn hier ook echte dinosauriërs?

Laatst is de supercroc gevangen, misschien voor de voorbereidingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:17 

Hardtraxx Veteran

Verkoudheid bijna weg, dus kan optimaal genieten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 12:30 

Hardtraxx Veteran

VIP Hardtraxx Meeting:

04.00 voor de DJ booth tijdens Thera

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 13:21 

Organisator

Laatste info INCEPTION – 24 September.
Zaterdag organiseert Crystal Venue in Culemborg een wel hele speciale INCEPTION. Hieronder lees je alle laatste info die je moet weten.
De mensen van Crystal Venue en DecoFred zijn de afgelopen dagen hard bezig geweest om het thema Jurassic Park tot leven te laten komen en zijn hier dan ook in geslaagd. Waan je in Jurassic Park met de beste Hardstyle-beats!
Extra Hardcore Area.
Na het treurige nieuws uit Zoetermeer heeft het management van Crystal Venue besloten een extra hardcore area te creëren. Na veel inspanningen en een zéér korte voorbereiding is dit dan ook gelukt. Zelfs enkele DJ’s die geplant stonden in Zoetermeer reizen dit weekend af naar Culemborg.
Resultaat is dan ook dat er verschoven is in de time-table. Kasparov en Scott Marten verhuizen naar de Hardcore-area en E-Force is toegevoegd om dit gat te vullen. Hij zal dan ook een stevige hardstyle set weggeven. Crystal Venue is dan ook erg dankbaar voor deze flexibiliteit van de DJ’s en hun boekingskantoren.

Time-Table INCEPTION

Hardstyle-Dinosaurs
22:00 - 23:00 Lorenzo
23:00 - 00:00 Vencino
00:00 - 01:00 Bassmodulators
01:00 - 02:00 Avio
02:00 - 03:00 B-Front
03:00 - 04:00 Frontliner
04:00 - 05:00 Thera
05:00 - 06:00 E-Force

Hardcore-Raptors
00:00 - 01:00 Raoul - D.K.C. vs Pacifier
01:00 - 02:00 Re-Style
02:00 - 03:00 Kasparov
03:00 - 04:00 Scott Marten vs D-Tune
04:00 - 05:00 Amnesys
05:00 - 06:00 Outblast
06:00 - 07:00 Dyprax
07:00 - 08:00 Counterfeit

Eerste Trein
Zoals de ware liefhebbers van de hardere stijlen gewend zijn van Crystal Venue gaan ze nu door tot de eerste trein! Je kan maar liefst tot 8 uur in de vroege ochtend feesten! De eerste trein in richting van Den Bosch vertrekt om 7:29 uur. De eerste trein naar Utrecht vertrekt om 8:13 uur.

TicketsNa het bekendmaken van de extra hardcore area schoot de ticket verkoop via Paylogic/ primera hard omhoog. Tickets zijn beschikbaar via deze kanalen voor slechts €17,50. Tickets aan de deur kosten €25,-
Extra ticket-actie
Misschien toch nog een beetje teleurgesteld over het besluit van de gemeente Zoetermeer? Crystal Venue doet een extra pleister op deze wond Op vertoon van je reeds aangeschafte Zoetermeer-ticket krijg je bij de deur maar liefst €10,- reductie op de deurprijs. In plaats van €25,- betaal je slechts €15,- aan de deur! Het zoetermeer-ticket hoeft alleen getoond te worden, deze wordt niet ingenomen i.v.m. je persoonlijke cash-back voor dat feest.

Garderobe.
Bij de garderobe is er de mogelijkheid om naast je jas eventueel je tas te stallen.
Parkeren
Eventcenter Crystal Venue te Culemborg is ook per auto uitstekend te bereiken. Er is voldoende parkeergelegenheid rondom de Crystal Venue en het parkeren is bovendien gratis! Je wordt geadviseerd te parkeren op de nieuwe parkeerplaats bij het NS-station (3 minuten lopen)

Openbaar Vervoer
Crystal Venue ligt op een loopafstand van Culemborg CS. Vanaf het station sta je binnen enkele minuten voor de deur.

Rookbeleid
Crystal Venue is een locatie waar alleen gerookt mag worden in de Smoke-zone. Deze is te vinden bij het eetplein, tussen de grote en de midden zaal.

Legitimatie
De minimumleeftijd is 16 jaar. Bij twijfel kan er aan de ingang gevraagd worden je te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee zodat je geen risico loopt op deze grond geweigerd te worden. Een rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart zijn geldige legitimatiebewijzen.

Camera's
Het is toegestaan om tijdens het evenement fotoapparatuur mee naar binnen te nemen. Hieronder wordt verstaan: digitale fotocamera's (ook spiegelreflex), telefoons met fotocamera en wegwerptoestellen Ook het meenemen van een filmcamera is toegestaan maar meld dit vooraf per mail aan [email protected]. Dit geldt echter niet voor professionele videoapparatuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 13:52 

Hardtraxxer

Crystal Venue schreef:
Laatste info INCEPTION – 24 September.
Zaterdag organiseert Crystal Venue in Culemborg een wel hele speciale INCEPTION. Hieronder lees je alle laatste info die je moet weten.
De mensen van Crystal Venue en DecoFred zijn de afgelopen dagen hard bezig geweest om het thema Jurassic Park tot leven te laten komen en zijn hier dan ook in geslaagd. Waan je in Jurassic Park met de beste Hardstyle-beats!
Extra Hardcore Area.
Na het treurige nieuws uit Zoetermeer heeft het management van Crystal Venue besloten een extra hardcore area te creëren. Na veel inspanningen en een zéér korte voorbereiding is dit dan ook gelukt. Zelfs enkele DJ’s die geplant stonden in Zoetermeer reizen dit weekend af naar Culemborg.
Resultaat is dan ook dat er verschoven is in de time-table. Kasparov en Scott Marten verhuizen naar de Hardcore-area en E-Force is toegevoegd om dit gat te vullen. Hij zal dan ook een stevige hardstyle set weggeven. Crystal Venue is dan ook erg dankbaar voor deze flexibiliteit van de DJ’s en hun boekingskantoren.

Time-Table INCEPTION

Hardstyle-Dinosaurs
22:00 - 23:00 Lorenzo
23:00 - 00:00 Vencino
00:00 - 01:00 Bassmodulators
01:00 - 02:00 Avio
02:00 - 03:00 B-Front
03:00 - 04:00 Frontliner
04:00 - 05:00 Thera
05:00 - 06:00 E-Force

Hardcore-Raptors
00:00 - 01:00 Raoul - D.K.C. vs Pacifier
01:00 - 02:00 Re-Style
02:00 - 03:00 Kasparov
03:00 - 04:00 Scott Marten vs D-Tune
04:00 - 05:00 Amnesys
05:00 - 06:00 Outblast
06:00 - 07:00 Dyprax
07:00 - 08:00 Counterfeit

Eerste Trein
Zoals de ware liefhebbers van de hardere stijlen gewend zijn van Crystal Venue gaan ze nu door tot de eerste trein! Je kan maar liefst tot 8 uur in de vroege ochtend feesten! De eerste trein in richting van Den Bosch vertrekt om 7:29 uur. De eerste trein naar Utrecht vertrekt om 8:13 uur.

TicketsNa het bekendmaken van de extra hardcore area schoot de ticket verkoop via Paylogic/ primera hard omhoog. Tickets zijn beschikbaar via deze kanalen voor slechts €17,50. Tickets aan de deur kosten €25,-
Extra ticket-actie
Misschien toch nog een beetje teleurgesteld over het besluit van de gemeente Zoetermeer? Crystal Venue doet een extra pleister op deze wond Op vertoon van je reeds aangeschafte Zoetermeer-ticket krijg je bij de deur maar liefst €10,- reductie op de deurprijs. In plaats van €25,- betaal je slechts €15,- aan de deur! Het zoetermeer-ticket hoeft alleen getoond te worden, deze wordt niet ingenomen i.v.m. je persoonlijke cash-back voor dat feest.

Garderobe.
Bij de garderobe is er de mogelijkheid om naast je jas eventueel je tas te stallen.
Parkeren
Eventcenter Crystal Venue te Culemborg is ook per auto uitstekend te bereiken. Er is voldoende parkeergelegenheid rondom de Crystal Venue en het parkeren is bovendien gratis! Je wordt geadviseerd te parkeren op de nieuwe parkeerplaats bij het NS-station (3 minuten lopen)

Openbaar Vervoer
Crystal Venue ligt op een loopafstand van Culemborg CS. Vanaf het station sta je binnen enkele minuten voor de deur.

Rookbeleid
Crystal Venue is een locatie waar alleen gerookt mag worden in de Smoke-zone. Deze is te vinden bij het eetplein, tussen de grote en de midden zaal.

Legitimatie
De minimumleeftijd is 16 jaar. Bij twijfel kan er aan de ingang gevraagd worden je te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee zodat je geen risico loopt op deze grond geweigerd te worden. Een rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart zijn geldige legitimatiebewijzen.

Camera's
Het is toegestaan om tijdens het evenement fotoapparatuur mee naar binnen te nemen. Hieronder wordt verstaan: digitale fotocamera's (ook spiegelreflex), telefoons met fotocamera en wegwerptoestellen Ook het meenemen van een filmcamera is toegestaan maar meld dit vooraf per mail aan [email protected]. Dit geldt echter niet voor professionele videoapparatuur.

Respect voor deze bazenprestatie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 13:52 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
VIP Hardtraxx Meeting:

04.00 voor de DJ booth tijdens Thera

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 14:48 

Hardtraxx Veteran

ARGGGGGG! Amnesys tegelijk met Thera :cry: Verdomme WEER, volgende week ook al draaien ze tegelijk :( Ach, je kan niet alles hebben en als Thera-die-hard fan kan je Thera niet missen. Amnesys komt ooit wel een keer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:06 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
ARGGGGGG! Amnesys tegelijk met Thera :cry: Verdomme WEER, volgende week ook al draaien ze tegelijk :( Ach, je kan niet alles hebben en als Thera-die-hard fan kan je Thera niet missen. Amnesys komt ooit wel een keer ^^

Ja dit viel mij ook op helaas :(

Heb amnesys ook nog nooit live gehoord.

Maarja in mijn opzichte gaat thera voor alles, want wat een baas is thera :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 16:02 

Hardtraxx Veteran

Waardeloze tt echt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 16:10 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

De hardcore valt nog wel mee, had Amnesys alleen omgeruild met Outblast. De HS-tt is idd niet om over naar huis te schrijven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 16:14 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
mrazura schreef:

De hardcore valt nog wel mee, had Amnesys alleen omgeruild met Outblast. De HS-tt is idd niet om over naar huis te schrijven xd

Nee beide zijn walgelijk. Outblast te laat en kasparov te vroeg. Verder is D tune te laat. Bij de hardstyle vind ik frontliner te laat en de afsluiting bij de hardstyle tja;mij zul je daar niet vinden.

De hardcore afsluiter ben ik overigens wel tevreden mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Bij de hardstyle vind ik frontliner te laat en de afsluiting bij de hardstyle tja;mij zul je daar niet vinden!

Wel bij Thera toch? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:23 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
mrazura schreef:
Bij de hardstyle vind ik frontliner te laat en de afsluiting bij de hardstyle tja;mij zul je daar niet vinden!

Wel bij Thera toch? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

Thera schreef:
@EforceNL thnx voor je PF bericht! Zeer goed plan :D

Gaat er iets speciaals gebeuren, Pieter? :D
Of trek ik te snel conclusies :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 22:58 

Hardtraxx Elite

Iemand die nog wil meeten bij de Hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Iemand die nog wil meeten bij de Hardcore?

Ik blijf iig tot het einde dus ik kom half 6/6 uur naar de hardcore :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 23:03 

Artiest

Nou, t kan dus zijn dat onze settijden worden omgedraaid, ik wacht nu nog even op de final bevestiging vd organisatie :thumbsup: kan ik mooi meedoen met de meeting :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 23:09 

Hardtraxxer

DjThera schreef:
Nou, t kan dus zijn dat onze settijden worden omgedraaid, ik wacht nu nog even op de final bevestiging vd organisatie :thumbsup: kan ik mooi meedoen met de meeting :clap:

Haha beter wel, ik moet qnallen met deze baas :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 23:15 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:

gezellig, meet en greet met de boss himself.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten