Kijk zo hoort hetwrote:Ik kom sowieso, ik ga niet zielig thuis zitten doenwrote:Beter kom je welwrote:Ik hoop dat Robin mijn ticket ook geregeld heeft, heb namelijk al een tijdje niks van hem gehoord
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jij bent toch echt degene die niet reageert op zowel msn als whatsapwrote:Ik hoop dat Robin mijn ticket ook geregeld heeft, heb namelijk al een tijdje niks van hem gehoord
Wooooot!Crystalvenue Crystal Venue
E-FORCE has Entered Jurassic Park! New name added for #INCEPTION @Crystalvenue
Waarom hem
heb helemaal niets met hem.
Uh jah, jij moet dat regelenwrote:Jij bent toch echt degene die niet reageert op zowel msn als whatsapwrote:Ik hoop dat Robin mijn ticket ook geregeld heeft, heb namelijk al een tijdje niks van hem gehoord
Kom je lekker met ons bij de hardcore staanwrote:Waarom hemheb helemaal niets met hem.
Nee nog niet, zal het ook niet worden denk ik 
wrote:Wooooot!Crystalvenue Crystal Venue
E-FORCE has Entered Jurassic Park! New name added for #INCEPTION @Crystalvenue
Ik zal daar zeker even komen buurten maar niet de hele avond. Thera en bob (ivm zijn nieuwe tracks) wil ik zoiezo bijwonen. Avio is afhankelijk wat ze gaan doen net zoals Frontliner.wrote:Kom je lekker met ons bij de hardcore staanwrote:Waarom hemheb helemaal niets met hem.
Iedereen gaat dalijk naar therawrote:Ik zal daar zeker even komen buurten maar niet de hele avond. Thera en bob (ivm zijn nieuwe tracks) wil ik zoiezo bijwonen. Avio is afhankelijk wat ze gaan doen net zoals Frontliner.wrote:Kom je lekker met ons bij de hardcore staanwrote:Waarom hemheb helemaal niets met hem.
Nouja je weet wat de stand van zaken is dusja.wrote:Uh jah, jij moet dat regelenwrote:Jij bent toch echt degene die niet reageert op zowel msn als whatsapwrote:Ik hoop dat Robin mijn ticket ook geregeld heeft, heb namelijk al een tijdje niks van hem gehoord
oh ja.. zin in!!! en wie gaat er deze avond nog verkleed als Tyrannosaurus Rex?! het thema is niet voor niets Jurassic Park he!!?!
Eforce heeft echt wel fijne platen, bijvoorbeeld deze: View on YouTubewrote:Waarom hemheb helemaal niets met hem.
E-Force sluit af, beetje vaag maar goed, hadden ze beter die zaal open kunnen gooien tot 8 uur
4 uur bij de booth bij Thera?
neeee, kom ook nog een vroegere meeting dan? 1 uur avio en 4 uur thera ofzo?
Na de hardcore nog een hardstyle afsluiting?wrote:E-Force sluit af, beetje vaag maar goed, hadden ze beter die zaal open kunnen gooien tot 8 uur
Thera is geen hardcore hahawrote:Na de hardcore nog een hardstyle afsluiting?
Ik ben van 1 tot 6 vooraan bij de DJ Booth te vindenwrote:neeee, kom ook nog een vroegere meeting dan? 1 uur avio en 4 uur thera ofzo?
Nou volgens sommige mensen....
Werd al meer dan eensch Therror genoemd 
Ik doelde nog op deze time table,wrote:Thera is geen hardcore hahawrote:Na de hardcore nog een hardstyle afsluiting?![]()
Area 1:
22:00 - 23:00: Lorenzo
23:00 - 00:00: Vecino
00:00 - 01:00: Bass Modulators
01:00 - 02:00: Avio
02:00 - 03:00: B-Front
03:00 - 04:00: Frontliner
04:00 - 05:00: Thera
05:00 - 06:00: Kasparov vs Scott Marten
MC: Renegade
Kasparov & Scott marten zijn verplaatst naar de hardcore 
ja en eforce is erbij gekomen. Maar houd gewoon die meeting om 4 uur bij de dj booth om verwarring te voorkomen
?