Stonden er allebei vorige editie al :p Doe mij maar meer een titan, jack of sound, chain reaction of the beholder ofzo :p
Of Solutio & The i's natuurlijk
titan & JoS accepteer ik ook welwrote:Stonden er allebei vorige editie al :p Doe mij maar meer een titan, jack of sound, chain reaction of the beholder ofzo :p
Ik heb het doorgegeven aan de organisatiewrote:Ik wil anders ook nog wel wat langer draaien hoor
wrote:Ik heb het doorgegeven aan de organisatiewrote:Ik wil anders ook nog wel wat langer draaien hoor
Mijn voorstel: Korsakoff en Scott Marten verplaatsen naar de hardcore zaal en Thera die gewoon een 3 uur durende showcase van Theracords doet
Of gewoon dikke industrial by Theracords![]()
Wel alles boven de 155 (liefst 160) BPM draaien hé
Hardtrance setjewrote:Ik wil anders ook nog wel wat langer draaien hoor
Het tweedewrote:Hardtrance setjewrote:Ik wil anders ook nog wel wat langer draaien hoorAls je langer doordraait krijg je drankje van me.
Hardtrance? Excuse me, maar ik hoef geen hardtrance nadat ik 6 uur lang op hardcore ben losgegaanwrote:Hardtrance setjewrote:Ik wil anders ook nog wel wat langer draaien hoorAls je langer doordraait krijg je drankje van me.
Het staat toch ook niet vast dat hij als laatste draait?wrote:Hardtrance? Excuse me, maar ik hoef geen hardtrance nadat ik 6 uur lang op hardcore ben losgegaanwrote:Hardtrance setjewrote:Ik wil anders ook nog wel wat langer draaien hoorAls je langer doordraait krijg je drankje van me.
De meeste tracks van Thera(cords) zijn harder dan die van Outblastwrote:Het staat toch ook niet vast dat hij als laatste draait?wrote:Hardtrance? Excuse me, maar ik hoef geen hardtrance nadat ik 6 uur lang op hardcore ben losgegaanwrote:
Hardtrance setjeAls je langer doordraait krijg je drankje van me.
![]()
Alsof van 6 uur hardcore naar hardstyle beter isEven waardeloos
Kan eventueel nog 4 uur ook, aangezien het tot 8 uur doorgaatwrote:3 uur lang Thera![]()
, dan wil ik hem persoonlijk nog betalen en zijn koffer dragen.
wrote:Ik wil anders ook nog wel wat langer draaien hoor
Beter kom je welwrote:Ik hoop dat Robin mijn ticket ook geregeld heeft, heb namelijk al een tijdje niks van hem gehoord