Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Thanks man, jij veel plezier bij je maat! :thumbsup:

Thnx gast! Komt zeker goed, lekker iedereen onderhoesten maar ik ben er xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu ff lekker douchen... Dan vanaf Texel het bootje naar Den Helder pakken, ff bier halen en om 8 uur de trein in richting RAI, wordt sowieso stampen vanavond! HEB ER ZIN IN :bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom ben ik geen 18.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:19 
 
Hardtraxx Elite

Qnallen vanavond!!!!!!!
Veel plezier allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Straks ff de RAI op z'n kop zetten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens vergeet de Sourcy Dopjes niet!!!!

Tot vanvond! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Jongens vergeet de Sourcy Dopjes niet!!!!

Tot vanvond! :yay:

HERSTEL!!

Dit is sindskort chaudfontaine!! Deze zijn GROTER!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Kepro schreef:
Jongens vergeet de Sourcy Dopjes niet!!!!

Tot vanvond! :yay:

HERSTEL!!

Dit is sindskort chaudfontaine!! Deze zijn GROTER!!



Bedankt :thumbsup: :worship:


Gaat meteen naar de Albert Heijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Water :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Water :')


Al eens naar een feest geweest? en ik gebruik niet hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Chukkels schreef:
Water :')


Al eens naar een feest geweest? en ik gebruik niet hoor!


Jep zovaak, maar ik drink geen water op een feest. Ik weiger pertinent om daar 5 euro voor te dokken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kepro schreef:
Chukkels schreef:
Water :')


Al eens naar een feest geweest? en ik gebruik niet hoor!


Jep zovaak, maar ik drink geen water op een feest. Ik weiger pertinent om daar 5 euro voor te dokken!


Vandaar mn dopjes ^^ en van Cola word ik misselijk laat staan bier op zn feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier + Baco is altijd goed toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Bier + Baco is altijd goed toch? :)


+1 drink zowat nooit water op een feest ik bedoel daar kun je 2 bier voor halen en liever 2 bier dan 1 water
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
Chukkels schreef:
Bier + Baco is altijd goed toch? :)


+1 drink zowat nooit water op een feest ik bedoel daar kun je 2 bier voor halen en liever 2 bier dan 1 water

precies :beer:
ennuuh have fun peepz, schreeuw nog even hard tijdens dock 45 of outblast ofzo :P
dan zal ik goed luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 20:09 
 
Hardtraxxer

Kan niet wachteeeeeeen RENG DENG DENG :yay: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 21:30 
 
Hardtraxxer

Ga maar eens richting station :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede kwaliteit trouwens, die live uitzending. Dock45 is saai dat wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 22:18 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Ik weiger pertinent om daar 5 euro voor te dokken!


Iets met kraan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 22:28 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar wel geweest dit jaar gewoon niet ivm met teveel vakantieplanen van me vriendin godver wat baal ik als een stekker nu :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Psyko Punkz aan het luisterne gaat lekker!

Van wat ik heb gehoord
1. NC en Toneshifterz - Jaydee
2. Psyko Punkz - After MF
3. Zatox - Andromeda
nu bezig: Ran-D - Feel my fire :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 09:19 
 
Hardtraxx Newbie

Was top feestje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joy_ce schreef:
Was top feestje :love:

Idd
Spijtig dat ik jou niet tegengekomen ben :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo.. ik ben een beetje uitgeslapen nu :P

M'n avond begon een beetje zenuwachtig aangezien ik 16 en dit m'n eerste grote hardstyle feest was maar fuck wat kom je makkelijk binnen.
Kaartje scannen voor de rest niets, bij de fouillering was het gwn je spullen op een tafel leggen( waar ze niet eens naar keken)
beetje checken in je zakken en je mocht doorlopen >.<

maarja ik was om half 10 binnen, kluisjes muntjes en even langs alle zalen lopen. ik ben zelf geweest naar :

Titan: hele goeie opening, paar oude donkey rollers plaatje gehoort en nog meer oude nummers van het fusion label. leuk dus :D
was ook stevig los gaan toen nightmare langkwam :P
Psyko punkz: vond ik ook een lekker setje opzicht, ear fucking en andromeda kwamen gelukkig nog langs en natuurlijk after mf ;)
Coone & Isaac: Setje wisselde naar mijn gevoel goed af tussen coone en isaac, tijdens deze set werd ik om 00:00 uur 17 :)
Stephanie: heb me goed vermaakt tijdens stephanie, lekker beuken.
Wildstylez: Leuke set met de bekende wildstylez nummers, ik dacht ook een aantal nieuwe nummers te horen :) Defqon anthem klonk ook wel goed!
En toen kwam even het wtf momentje met "lang zal die leven" wel leuk op je verjaardag natuurlijk ^^
Frontliner: Kwa nummers kon het niet foutgaan, en dat deed het ook zeker niet "frontliner kick :loving: "
Het geluid viel wel een aantal keer op pijnlijke momenten weg :(
Technoboy: In het begin vond ik er niet veel aan, beetje irritant ingemixt en het kwam niet lekker op gang naar mijn mening, het laatste half uurtje was wel goed te doen :thumbsup:
Headhunterz: Duurde even voordat ik er in zat maar het werd tog nog een heel lekker setje, had kippenvel over m'n hele lichaam bij het sacrifice piano stukje! godse mooi!
Noisecontrollers: heerlijke set! lekker beuken :P na een tijdje kwam fuck the noisecontrollers ook nog voorbij en vanaf dat nummer lekker afsluiten met hardcore! heb me goed vermaakt.

Was een top verjaardag en een top feest voor mij :clap:
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten