Zo.. ik ben een beetje uitgeslapen nu

M'n avond begon een beetje zenuwachtig aangezien ik 16 en dit m'n eerste grote hardstyle feest was maar fuck wat kom je makkelijk binnen.
Kaartje scannen voor de rest niets, bij de fouillering was het gwn je spullen op een tafel leggen( waar ze niet eens naar keken)
beetje checken in je zakken en je mocht doorlopen

maarja ik was om half 10 binnen, kluisjes muntjes en even langs alle zalen lopen. ik ben zelf geweest naar :
Titan: hele goeie opening, paar oude donkey rollers plaatje gehoort en nog meer oude nummers van het fusion label. leuk dus

was ook stevig los gaan toen nightmare langkwam
Psyko punkz: vond ik ook een lekker setje opzicht, ear fucking en andromeda kwamen gelukkig nog langs en natuurlijk after mf
Coone & Isaac: Setje wisselde naar mijn gevoel goed af tussen coone en isaac, tijdens deze set werd ik om 00:00 uur 17
Stephanie: heb me goed vermaakt tijdens stephanie, lekker beuken.
Wildstylez: Leuke set met de bekende wildstylez nummers, ik dacht ook een aantal nieuwe nummers te horen

Defqon anthem klonk ook wel goed!
En toen kwam even het wtf momentje met "lang zal die leven" wel leuk op je verjaardag natuurlijk
Frontliner: Kwa nummers kon het niet foutgaan, en dat deed het ook zeker niet "frontliner kick

"
Het geluid viel wel een aantal keer op pijnlijke momenten weg
Technoboy: In het begin vond ik er niet veel aan, beetje irritant ingemixt en het kwam niet lekker op gang naar mijn mening, het laatste half uurtje was wel goed te doen
Headhunterz: Duurde even voordat ik er in zat maar het werd tog nog een heel lekker setje, had kippenvel over m'n hele lichaam bij het sacrifice piano stukje! godse mooi!
Noisecontrollers: heerlijke set! lekker beuken

na een tijdje kwam fuck the noisecontrollers ook nog voorbij en vanaf dat nummer lekker afsluiten met hardcore! heb me goed vermaakt.
Was een top verjaardag en een top feest voor mij