Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bass Agents zijn er denk ik al ivm jetlags enzo haha. Nja het is dus ff afwachten of ze komen. Ik denk van wel hoor, maar je weet maar nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Wat als ze nou 1 van die gaten op vullen met nog een keer Titan?! Hoe vet is dat!

:worship: wat zou dat vet zijn inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 18:51 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Hehe lees net dat Mad Dog gewoon ff in de auto gaat stappen voor een rit van 20 uur. Held :worship:



:woot: Nu verdient hij gewoon de aandacht, ik ga sowieso even kijken bij hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 18:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik misschien ook, op dat tijdstip is Frontliner de enige andere interessante act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 19:25 
 

ze kunnen ook gewon de trein pakken = sneller en makkelijker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Q_dancetwitter:
Citaat:

RT @BassAgentsXX: @Q_dance we won't be able to make it due to the volcanic eruption:( // Really, really bad news :(


ook geen bassagents dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 20:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal ze niet missen. Beter komt Scope DJ ofzo ervoor in de plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan nog kut zijn :P Maar hoe zou het morgenavond zijn met het treinverkeer en zondagochtend, kan me zo voorstellen dat het een stuk drukker is dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richting Amsterdam zal het misschien nog wel meevallen.. Maar terug is al druk en dan ook nog al die geïrriteerde gestrande reizigers erbij :huh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijgen we de vervangers pas tijdens de show te horen? of horen we dat nog van te voren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Krijgen we de vervangers pas tijdens de show te horen? of horen we dat nog van te voren?

Is al bekend. Psyko Punkz en Dailucia half uurtje langer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kepro schreef:
Krijgen we de vervangers pas tijdens de show te horen? of horen we dat nog van te voren?

Is al bekend. Psyko Punkz en Dailucia half uurtje langer.


Ah oke, bedankt voor de snelle reactie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 09:58 
 
Hardtraxxer

Super veel zin in vanavond :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 10:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Q_dance; [UPDATE #INQONTROL2010] Alphaverb will replace Bass Agents tonight! He will perform from 23:30 - 0:30 at the Imperial Greenhouse Institute. less than a minute ago via TweetDeck


Op twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:woot:
Supernieuws op deze vroege ochtend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 10:40 
 
Hardtraxxer

Vanmiddag werken en vanavond In Qontrolllllllll! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel plezier aan iedereen die gaat :D Ik ga mij stilletjes klaarmaken voor Daydream festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Citaat:
Q_dance; [UPDATE #INQONTROL2010] Alphaverb will replace Bass Agents tonight! He will perform from 23:30 - 0:30 at the Imperial Greenhouse Institute. less than a minute ago via TweetDeck


Op twitter


Komt omdat ze hier niet heen kunnen vliegen vanwege die as crap. Naja, Alphaverb is toch beter. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ZIN :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 12:04 
 

Rik schreef:
ZIN :love: :woot:

+3000!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alphaverb!! beter hoor :drool:
mooi na psyko punkz!

mooier kan IQ bijna niet beginne :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen die gaat, stamp ze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 15:52 
 
Hardtraxx Newbie

Door die verdomde ASScloud kan ik niet naar IQ. Zit al een paar dagen vast in Praag. Mis dus ook de VIP guestlisting. Nou ja, niets aan te doen. Jullie allemaal veel plezier! Stamp jezelf kapot voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de trein pakken is geen optie??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thanks man, jij veel plezier bij je maat! :thumbsup:
Iedereen veel plezier en hopelijk zie ik jullie nog vanavond :bomb:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten