Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Nummertjes zijn best oke, maar op Defqon verneukte ze ook aardig wat overgangen gruwelijk.


Heb in de set volgens mij niks verkeerds gehoord :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het grote voordeel van een lekker zonnetje en gezellige sfeer misschien? :P
Volgens mij was het echt bij Psyko Punkz en nog een duo.. naam f kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat ze niet alleen maar main uitzenden maar ook een paar sets van HS en HC stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Leuk dat ze niet alleen maar main uitzenden maar ook een paar sets van HC en HC stage.

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 19:30 
 

Maximize schreef:
JolleNL schreef:
Leuk dat ze niet alleen maar main uitzenden maar ook een paar sets van HC en HC stage.

>.<

tis 100% HC dit jaar he, wist je dat nog niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 20:58 
 

zo, wij hebben besloten er pas om half 11 te zijn...
ook apart dat er niks is van een opening of afsluiting :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 21:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Het grote voordeel van een lekker zonnetje en gezellige sfeer misschien? :P
Volgens mij was het echt bij Psyko Punkz en nog een duo.. naam f kwijt.

D stylerz

Btw wij zijn er bij het begin al meteen bij, flex :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem wel een trein eerder voor Titan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 22:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Evil activities live wordt wel vet denk ik. Verder vind ik het wat minder dat Noisecontrollers afsluit in the 3MS, dus het laatste uurtje denk ik the IGI voor Crypsis.
Voor de rest zie ik het wel, heb er zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ZATERDAG LOOOOOSS :bomb:

Ben rond 10/half 11 binnen.. Dus Kijk wel wat ik wel en niet kan zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 22:38 
 
Hardtraxxer

bah ik heb er zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is eigenlijk de vervanger van Dana?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 12:45 
 

damnit!
een vriend van me heeft gister de griep opgelopen en kan nu niet mee :(
andere maat heeft personeelsfeest dus kan zn kaartje niet overkopen :(
damnit...
suggesties? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
damnit!
een vriend van me heeft gister de griep opgelopen en kan nu niet mee :(
andere maat heeft personeelsfeest dus kan zn kaartje niet overkopen :(
damnit...
suggesties? :P


Aanbieden op marktplaats en Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 13:45 
 

Markos schreef:
KSwoosh schreef:
damnit!
een vriend van me heeft gister de griep opgelopen en kan nu niet mee :(
andere maat heeft personeelsfeest dus kan zn kaartje niet overkopen :(
damnit...
suggesties? :P


Aanbieden op marktplaats en Hardtraxx?

zal ik vanmiddag es doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Markos schreef:
KSwoosh schreef:
damnit!
een vriend van me heeft gister de griep opgelopen en kan nu niet mee :(
andere maat heeft personeelsfeest dus kan zn kaartje niet overkopen :(
damnit...
suggesties? :P


Aanbieden op marktplaats en Hardtraxx?

zal ik vanmiddag es doen :)


Zonde man, gewoon gaan, genoeg gezelligheid om zonder bekende te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 16:42 
 

Surreal schreef:
Zonde man, gewoon gaan, genoeg gezelligheid om zonder bekende te gaan!

ik ga sowieso :D
maar tis het kaartje van de maat van me die ik verkoop ;)
VOILA!: aanbod/1x-kaartje-voor-in-qontrol-normaal-t7205.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Knallen morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kans is aanwezig dat Stephanie en Technoboy er niet bij zijn morgen, dit ivm een aswolk boven het luchtruim waardoor een hoop vluchten gecancelled moeten worden. Hoop dat zich verder geen problemen voor doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als die luiaards dan vandaag in de auto stappen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:51 
 

Mol schreef:
Als die luiaards dan vandaag in de auto stappen.. :P

ja idd xd
zou wel zwaar klote zijn als ze niet kunnen komen xd
TBY zou ik wel missen, Steph weet ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat als ze nou 1 van die gaten op vullen met nog een keer Titan?! Hoe vet is dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe lees net dat Mad Dog gewoon ff in de auto gaat stappen voor een rit van 20 uur. Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat maar thuis, en zet er 2 dikke acts neer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Kans is aanwezig dat Stephanie en Technoboy er niet bij zijn morgen, dit ivm een aswolk boven het luchtruim waardoor een hoop vluchten gecancelled moeten worden. Hoop dat zich verder geen problemen voor doen.


wat denk je van die bass agents whaha :D die gaan echt niet rijden... Laat AVIO komen ^^
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten