Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Prima TT dus, alleen jammer dat er tussen half 1 en half 2 niks leuks te doen is. Nja, misschien maar naar Dune lopen dan :D


Korsakoff vs. Day-Mar :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

toch jammer dat de psyko punkz zo vroeg draaien...dan ben ik nog niet aanwezig ben ik bang...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:54 
 
Hardtraxx Elite

Perfecte TT
Alleen erg jammer van titan
Mad dog en daarna Alpha 2 en B-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Waaar komt die timetable vandaan? Kan m nergens vinden? :P

edit: nvm, al gevonden. http://www.q-dance.nl/q/events/In_Qontr ... ages/10740
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zag headhunterz als op een na laatste staan :x , maar toen keek ik wat ervoor kwam, is gewoon allemaal nog softer/net zo soft >.<

Timetable van TIGI klopt ook wel qua opbouw, alleen titan staat veel te vroeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En daardoor zal ik hem missen ( waar ik echt heel erg van baal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik zag headhunterz als op een na laatste staan :x , maar toen keek ik wat ervoor kwam, is gewoon allemaal nog softer/net zo soft >.<

Timetable van TIGI klopt ook wel qua opbouw, alleen titan staat veel te vroeg :/

Mwah, Frontliner had wel op de plek van HHZ mogen staan. Voor de rest vind ik het wel een logische TT.
Hopen dat Isaac early gaat doen :thumbup:
Citaat:
Korsakoff vs. Day-Mar

:thumbdown:
Totaal niet mijn hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nee waarom titan zo vroeg :mad: hoop dat ik dan al binnen ben

21:30 - 22:30 Titan
01:30 - 02:30 Slim Shore
02:30 - 03:00 Beat Providers LIVE
04:00 - 05:00 B-Front & Digital Punk
05:00 - 06:00 Alpha²
06:00 - 07:00 Crypsis

die wil ik sowieso zien en de rest zie ik daar wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooie timetable, alleen jammer dan Psyko Punkz zo vroeg moet.. (gebeurd vaker?) verder lijkt het me duidelijk dat je het feest hier gaat afsluiten:

05:00 - 06:00 Alpha²
of
05:30 - 06:00 Evil Activities LIVE ( EA live is altijd geniaal)

Afsluiter zowiezo:
06:00 - 07:00 Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 14:03 
 
Hardtraxx Newbie

Omdat ik nog geen 18 ben is dit mijn timetable:

21:30 - 22:30 Dock 45
22:30 - 23:30 Psyko Punkz
23:30 - 00:30 Outblast
00:30 - 01:30 Stephanie
01:30 - 02:30 Slim Shore
02:30 - 03:40 Frontliner
03:40 - 04:30 Technoboy
04:30 - 05:00 B-Front & Digital Punk
05:00 - 06:00 Alpha²
06:00 - 07:00 Noisecontrollers

had liever gezien dat ze crypsis uitzenden in plaats van noisecontrollers :( had liever crypsis gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Binnenkomst tot 00:00 boeit niet want ik mis Titan toch.

00:30 - 01:30: Dune
01:30 - 02:30: Wildstylez
02:30 - 03:00: Beat Providers live
03:00 - 04:00: Deepack
04:00 - 05:00: B-Front & Digital Punk
05:00 - 06:00: Alpha²
06:00 - 07:00: Crypsis / Noisecontrollers ligt aan het sfeertje dat er dan nog is in kleine zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm... Lastige TT. Zie wel waar ik beland want ben met nog meer mensen en ga niet weer de hele avond in m'n eentje lopen :')
Maar ga sowieso naar Partyraiser vs Nos van 0330-0430 (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 15:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet dat ik me eraan ga houden, maar toch...

21:30 - 22:30 Dock 45/Titan
22:30 - 23:30 echt totaal geen interessante act op dat tijdstip, denk Psyko Punkz
23:30 - 00:30 Coone & Isaac
00:30 - 01:30 Dune
01:30 - 02:30 Pff zou in iedere zaal kunnen staan, lastige keuze.
02:30 - 03:40 Frontliner
03:40 - 04:40 Digital Punk & B-front/Technoboy
04:40 - 05:50 Alpha 2
05:50 - 07:00 Noisecontrollers

Maar ik zie me al zonder enige bedoeling van 1 tot 5 in de early rave staan ofzo haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 16:40 
 

zoiets wordt het bij mij denkik
21:30 - 22:30 Titan (IMPERIAL GREENHOUSE INSTITUTE)
22:30 - 23:30 Psyko Punkz (IMPERIAL GREENHOUSE INSTITUTE)
23:30 - 00:30 Coone & Isaac (THIRD MILLENNIUM SOCIETY)
00:30 - 01:30 Dailucia (IMPERIAL GREENHOUSE INSTITUTE)
01:30 - 02:30 Tha Playah (CHAOS THEORY FOUNDATION)
02:30 - 03:40 Frontliner (THIRD MILLENNIUM SOCIETY)
02:30 - 03:30 Mad Dog (CHAOS THEORY FOUNDATION)
03:00 - 04:00 Deepack (IMPERIAL GREENHOUSE INSTITUTE)
03:30 - 05:30 Nosferatu vs Partyraiser (CHAOS THEORY FOUNDATION)
04:00 - 05:00 B-Front & Digital Punk (IMPERIAL GREENHOUSE INSTITUTE)
05:00 - 06:00 Alpha² (IMPERIAL GREENHOUSE INSTITUTE)
05:30 - 06:00 Evil Activities LIVE (CHAOS THEORY FOUNDATION)
04:40 - 05:50 Headhunterz (THIRD MILLENNIUM SOCIETY)
05:50 - 07:00 Noisecontrollers (THIRD MILLENNIUM SOCIETY)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

22:30 - 23:30 Psyko Punkz
23:30 - 00:30 Outblast
00:30 - 01:30 Korsakoff vs. Day-Mar
01:30 - 07:00 Mainstage

Zoiets zal het wel worden
vooral omdat de meeste uit onze groep
alleen dj's van de main kennen haha
en heb geen zin alleen de andere kant
op te gaan.. :P

KSwoosh jij bent bijna meer aan het lopen dan in een zaal joh:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 17:16 
 

NaarDeQlote schreef:
KSwoosh jij bent bijna meer aan het lopen dan in een zaal joh:P

ja klopt
maar wss ga ik toch maar naar minder als de helft omdat ik niet zoek te lopen xd
was bij Thrillogy ook zo :P
maar tis ook meer een lijstje van wat me wel relax lijtk, niet zozeer dat ik het MOET zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah zo, ja klopt het hangt er ook vanaf waar ik dan zin in heb
en of ze een beetje relaxed draaien, wat anderen willen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 19:38 
 

NaarDeQlote schreef:
Ah zo, ja klopt het hangt er ook vanaf waar ik dan zin in heb
en of ze een beetje relaxed draaien, wat anderen willen etc.

inderdaad :P precies dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zal voor mij wel ongeveer zo worden:
In Qontrol

21:30 - 22:30 Titan (2)
22:30 - 23:30 Psyko Punkz (2)
23:30 - 00:30 Coone & Isaac (1)
00:30 - 01:30 Niets specifieks beetje rond kijken, miss Korsakoff (3) of Dune (4).
01:30 - 02:00 Wildstylez (1) / Tha Playah (3)
02.00 - 02.30 Slim Shore (2) / Tha Playah (3)
02:30 - 03:40 Frontliner (1)
03.40 - 06:30 Zaal 2 met: Deepack, B-Front & DP, Alpha2 en Crypsis / Nos & Partyraiser (3)
06:30 - 07:00 Noisecontrollers


Ach de enige die ik sowieso wil zien is B-front & DP, voor de rest laat ik 't maar beetje op me afkomen. Eeuwig zonde van titan, zal er dan nog niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
toch jammer dat de psyko punkz zo vroeg draaien...dan ben ik nog niet aanwezig ben ik bang...



Is niets ergs aan, ze draaien toch pauper :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
LoesJ schreef:
toch jammer dat de psyko punkz zo vroeg draaien...dan ben ik nog niet aanwezig ben ik bang...



Is niets ergs aan, ze draaien toch pauper :thumbdown:


Dat neem je terug! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat ik wel wat kon verwachten van hun maar na afgelopen vrijdag kan ik even niets anders concluderen en After MF komt echt me strot uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik dacht dat ik wel wat kon verwachten van hun maar na afgelopen vrijdag kan ik even niets anders concluderen en After MF komt echt me strot uit.

Toch vind ik dat ze echt wel lekkere eigen nummertjes hebben...overclipping, raise your hands up....ja ik kan ze wel waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 16:23 
 

LoesJ schreef:
Kepro schreef:
Ik dacht dat ik wel wat kon verwachten van hun maar na afgelopen vrijdag kan ik even niets anders concluderen en After MF komt echt me strot uit.

Toch vind ik dat ze echt wel lekkere eigen nummertjes hebben...overclipping, raise your hands up....ja ik kan ze wel waarderen!

jazeker :D
overclipping blijft gewoonn een vette track :P
en ze hebben er nog wel meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nummertjes zijn best oke, maar op Defqon verneukte ze ook aardig wat overgangen gruwelijk.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten