Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Gvd, wil ik de kaartjes halen, kan ik me niet registreren voor dat paylogic ding..kutzooi. Even wachten dan maar :cry:


Edit : Het is gelukt, ik heb kaartje 8855 voor de gene die ongeveer weten hoeveel er verkocht zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Milán schreef:
Gvd, wil ik de kaartjes halen, kan ik me niet registreren voor dat paylogic ding..kutzooi. Even wachten dan maar :cry:


Edit : Het is gelukt, ik heb kaartje 8855 voor de gene die ongeveer weten hoeveel er verkocht zijn ;)

WAT? Nu al 8855 kaartjes? Dan moet ik op gaan schieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kepro schreef:
Milán schreef:
Gvd, wil ik de kaartjes halen, kan ik me niet registreren voor dat paylogic ding..kutzooi. Even wachten dan maar :cry:


Edit : Het is gelukt, ik heb kaartje 8855 voor de gene die ongeveer weten hoeveel er verkocht zijn ;)

WAT? Nu al 8855 kaartjes?


Gaat vrij hard inderdaad... misschien moet ik er vanavond nog een paar bij kopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Metene maar even kaartje gehaald. Paylogic doet alleen erg lastig. Ik heb net mijn kaartje gekocht, bedrag is afgeschreven, maar toen ik terug wou gaan naar het normale scherm gaf hij een error. Ik hoop dat alles goed terecht gekomen is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Metene maar even kaartje gehaald. Paylogic doet alleen erg lastig. Ik heb net mijn kaartje gekocht, bedrag is afgeschreven, maar toen ik terug wou gaan naar het normale scherm gaf hij een error. Ik hoop dat alles goed terecht gekomen is!

Refresh even de pagina en dan kan je Etickets downloaden, je krijgt ze namelijk niet toegestuurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Khadber schreef:
Metene maar even kaartje gehaald. Paylogic doet alleen erg lastig. Ik heb net mijn kaartje gekocht, bedrag is afgeschreven, maar toen ik terug wou gaan naar het normale scherm gaf hij een error. Ik hoop dat alles goed terecht gekomen is!

Refresh even de pagina en dan kan je Etickets downloaden, je krijgt ze namelijk niet toegestuurd

Gedaan, ben nou de pagina kwijt. Dag 50 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kepro schreef:
Khadber schreef:
Metene maar even kaartje gehaald. Paylogic doet alleen erg lastig. Ik heb net mijn kaartje gekocht, bedrag is afgeschreven, maar toen ik terug wou gaan naar het normale scherm gaf hij een error. Ik hoop dat alles goed terecht gekomen is!

Refresh even de pagina en dan kan je Etickets downloaden, je krijgt ze namelijk niet toegestuurd

Gedaan, ben nou de pagina kwijt. Dag 50 euro.


Misschien staan ze in je PayLogic account? Je hebt betaald dus je hebt ze vast ergens
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Email adres onbekend, wat de neuk?? Hij accepteert mijn email adres niet, maar ik heb wel een passwoord toegezonden gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Email adres onbekend, wat de neuk?? Hij accepteert mijn email adres niet, maar ik heb wel een passwoord toegezonden gekregen.


Plak kopier precies alles wat in je mail staat ( bij mij stond ook mn mail )

Citaat:
paylogic
Dear Barry Jekel,

Thank you for your registration at Paylogic. Below you will find the password of your Paylogic Account. You can use this account for the following:


- Placing future orders via Paylogic without entering your information again
- Searching information and asking questions at the Paylogic Helpdesk at www.paylogic.nl

Your personal account"
Email address: xxxxxx
Password: xxxx
With kind regards,

Paylogic
Additional information
You can reach us by e-mail at [email protected] indicating your order number or during office hours at 0900-PAYLOGIC (0900-7295644, 40ct p/m).

For more information and Frequently Asked Question, visit our website at https://www.paylogic.nl.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mail heb ik ook gehad. Exact dezelfde, met uiteraard mijn email adres en een random wachtwoord.
Echter account mag ik niet in, wachtvoord vergeten werkt ook niet, email adres onbekend.
Ik ga maandag even bellen, want ik wil of geld of een kaartje, en heel rap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Die mail heb ik ook gehad. Exact dezelfde, met uiteraard mijn email adres en een random wachtwoord.
Echter account mag ik niet in, wachtvoord vergeten werkt ook niet, email adres onbekend.
Ik ga maandag even bellen, want ik wil of geld of een kaartje, en heel rap.



PS: In kan ook niet inloggen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begint dus weer goed met die nieuwe kaartverkoopmanier... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het geld is wel afgeschreven en ik heb de eTickets al binnen ( gedownload )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Maar het geld is wel afgeschreven en ik heb de eTickets al binnen ( gedownload )

Bij mij dus alleen het geld afgeschreven. Lekker zeg!

Als ik naar partyflock kijk ben ik niet de enige die zo zijn kaartje mis is gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kepro schreef:
Maar het geld is wel afgeschreven en ik heb de eTickets al binnen ( gedownload )

Bij mij dus alleen het geld afgeschreven. Lekker zeg!

Als ik naar partyflock kijk ben ik niet de enige die zo zijn kaartje mis is gelopen.


Citaat:
1- het is giraal geld. Dat is altijd te traceren in dit geval.

2- printscreen dat je met internetbankieren hebt betaald en klaar ben je

Niet zo dramatisch doen, er komt vast een excuusmail en je krijgt je kaarten echt wel


Geen nood Khadber :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten ook besteld, alleen bij Eventtravel, inclusief busreis :)

Dan zijn er aardig wat kaarten al verkocht, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 18:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben blij dat ik nog ff gewacht heb dan.
'T is maar goed dat die kinderziektes nu al boven water komen drijven en hopelijk gauw verholpen worden, had een mooi feest geweest als het bij Defqon was gebeurt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou zelfde liedje voor mij, besteld vanmiddag, maar kreeg error op de site, dat ze bezig waren met updates.
Later op de middag nog een keer besteld, toen wel gelukt.
Keek ik op mn rekening, 2x 150 euro afgeschreven (3 kaarten), maar dat is niet de bedoeling!

Meteen gemaild en maandag ff bellen dan!
Slecht begin van het jaar van Qdance dan... hoop dat ze dit goed oplossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IK dacht net, oja het is zaterdag kaartje bestellen

Ik bestellen, krijg ik ook die error. daarna ging ik meteen hier op hardtraxx kijken en op PF, sommige mensen ook :cry:

Geld is er inderdaad afgeschreven, heb paylogic maar even gemaild met alle gegevens..
En dan is het even afwachten :)

Nu ik in een x wel in kan logen (nieuw wachtwoord) bij paylogic staat hij er ook niet bij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus volgens mij gaat het dus erg snel met de kaartverkoop!
Snel bestellen dan maar!
Gaat lekker zo te lezen met de kaartverkoop :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Aanwezig! ^^

Probeer ik ook te zijn ja ^^

Wist je nog vorig jaar mol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 00:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Mol schreef:
Aanwezig! ^^

Probeer ik ook te zijn ja ^^

Wist je nog vorig jaar mol :lol:


Hahhaha ja kanker bruut xd Beetje zoeken naar die mafkazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij mij ging het ook allemaal niet zo lekker. Ze waren bezig met de site ofzo. Weet ik het. Maar na een kwartiertje was het toch gelukt en heb m'n E-Tickets binnen. Dus als je die gewoon uitprint kom je binnen? (1e feest) :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2010 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Bij mij ging het ook allemaal niet zo lekker. Ze waren bezig met de site ofzo. Weet ik het. Maar na een kwartiertje was het toch gelukt en heb m'n E-Tickets binnen. Dus als je die gewoon uitprint kom je binnen? (1e feest) :x

Ja in principe wel. Gewoon een barcode die ze scannen.
Je kan wel om ID gevraagd worden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten