Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Prosaxx schreef:
InQontrol 2009 was beste (indoor) feest waar ik tot nu toe heen ben geweest, dus zeker weer aanwezig! :yay:


Het beukt altijd zo hard in de RAI..
De trailer is zo verschrikkelijk nice gedaan, ik wist eerst ook niet zeker wat ze met dit thema gingen doen.
Maar nu heb ik echt een goed idee ^^ Dit wordt waarschijnlijk het beste indoor feest van 2010.

Ik raad iedereen aan om in Qontrol kaarten te kopen, laten we in Qontrol een keer uit verkopen!


Is InQontrol dan nooit uitverkocht?? of niet zo snel... want anders ga ik zaterdag niet achter een
gek achter mn pc zitten F5en, en hoeveel kaarten kan je nu via de Q-dance website tegelijk bestellen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij is het nog nooit uitverkocht.. terwijl het zo'n ongelofelijk vet feest is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Volgens mij is het nog nooit uitverkocht.. terwijl het zo'n ongelofelijk vet feest is!


Daarom pak ik InQontrol dit jaar mee :innocent:
Mol weet je niet toevallig hoeveel kaartjes ik via Qdance online kan kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan rustig aan doen hoor met In Qontrol, dat gaat over het algemeen niet heel erg hard. In ieder geval niet ZO hard dat je moet gaan F5-en. Dat is ook de rede van de vroege start van de kaartverkoop. Overigens werkt F5-en tegenwoordig averechts als je ziet hoe het tegenwoordig gaat op de q-dance site.

Ik hoop dat ze de roots van het feestje, namelijk iets meer hardtrance-achtig aan de start, in ere houden. In 2007 was bijvoorbeeld van half 10 tot kwart over 12 nog hardtrance, 2009 was nog wat minder. Nu Hardtrance definitief lijkt verdwenen in de rest van de feesten hoop ik het hier toch nog eens te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Je kan rustig aan doen hoor met In Qontrol, dat gaat over het algemeen niet heel erg hard. In ieder geval niet ZO hard dat je moet gaan F5-en. Dat is ook de rede van de vroege start van de kaartverkoop. Overigens werkt F5-en tegenwoordig averechts als je ziet hoe het tegenwoordig gaat op de q-dance site.

Ik hoop dat ze de roots van het feestje, namelijk iets meer hardtrance-achtig aan de start, in ere houden. In 2007 was bijvoorbeeld van half 10 tot kwart over 12 nog hardtrance, 2009 was nog wat minder. Nu Hardtrance definitief lijkt verdwenen in de rest van de feesten hoop ik het hier toch nog eens te zien.


Oke bedankt, hardtrance/early hardstyle mag van mij ook, ik vond dat zo lekker op Qlimax.. soms nog lekkerder dan hardstyle :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook een essentieel onderdeel van de avond. Als je kijkt hoe Isaac tegenwoordig die early sets in elkaar zet, gewoon helemaal top! Ook Charly Lownoise vond ik op XQ Holland het heel leuk doen!
B-Front opende op Qountdown nog met FUS001-5: Donkey Rollers - Motherfuck (Zany Remix) uit 2002 als het goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel misschien aanwezig :D Vette trailer wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
B-Front opende op Qountdown nog met FUS001-5: Donkey Rollers - Motherfuck (Zany Remix) uit 2002 als het goed is.


Waarvan akte + hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dit wordt waarschijnlijk het beste indoor feest van 2010.

Waarschijnlijk?? Dit is sowieso het beste feest van het jaar! Ik ben sowieso aanwezig, alleen een begravenis ofzo, kan er bij mij voor zorgen dat ik niet bij dit mooiste feest ter wereld aanwezig ben! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 01:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

In Qontrol 2009 was beste indoor voor mij vorig jaar :)

Ben echt super benieuwd naar 2010!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 17:41 
 
Hardtraxx Newbie

Niet aanwezig. :)
Vond t vorig jaar niet zo heel bijzonder, al heb ik wel Jordy & Kadhber gezien. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PATRIES » schreef:
Niet aanwezig. :)
Vond t vorig jaar niet zo heel bijzonder, al heb ik wel Jordy & Kadhber gezien. :D

Ah, dat maakt veel goed. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 19:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit jaar wel een fatsoenlijke hardtraxx meeting organiseren! Vorig jaar alleen Frank gemeet! Toch? Geheugen=zeef
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 19:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

PATRIES » schreef:
Niet aanwezig. :)
Vond t vorig jaar niet zo heel bijzonder, al heb ik wel Jordy & Kadhber gezien. :D

:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet toch maar is wat vrienden gaan proberen over te halen om met mij mee te gaan naar de RAI 17 april. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2010 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hadden gehoopt dat dat onderhand wel duidelijk zou zijn :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2010 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hopelijk aanwezig :woot:

is dit snel uitverkocht denken jullie?
gr,
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2010 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

srry beetje snel met me reactie.
nu kan k tenminste lekker rustig aan doen met de kaarten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartverkoop is begonnen. Ik moest zowaar 6 minuten wachten haha.
Moest echter even op de bankrekening kijken en zag dat ik toch nog maar even moet wachten. Gelukkig is er genoeg tijd :) Volgende week maar halen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wachtend op het antwoord van een maat van mij, of we zullen gaan, dus nu ook nog geen kaarten aanschaffen. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesletje92 schreef:
Wachtend op het antwoord van een maat van mij, of we zullen gaan, dus nu ook nog geen kaarten aanschaffen. :slow:


same here.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
wesletje92 schreef:
Wachtend op het antwoord van een maat van mij, of we zullen gaan, dus nu ook nog geen kaarten aanschaffen. :slow:


same here.

wachtend tot mn portemonnee wat gevuld is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is ook belangrijk :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 15:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
Ravenwood schreef:
wesletje92 schreef:
Wachtend op het antwoord van een maat van mij, of we zullen gaan, dus nu ook nog geen kaarten aanschaffen. :slow:


same here.

wachtend tot mn portemonnee wat gevuld is


+1.. hopelijk komt m'n loon maandag
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2010 15:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gvd, wil ik de kaartjes halen, kan ik me niet registreren voor dat paylogic ding..kutzooi. Even wachten dan maar :cry:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten