Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Mol wrote:
Prosaxx wrote:InQontrol 2009 was beste (indoor) feest waar ik tot nu toe heen ben geweest, dus zeker weer aanwezig! :yay:
Het beukt altijd zo hard in de RAI..
De trailer is zo verschrikkelijk nice gedaan, ik wist eerst ook niet zeker wat ze met dit thema gingen doen.
Maar nu heb ik echt een goed idee ^^ Dit wordt waarschijnlijk het beste indoor feest van 2010.

Ik raad iedereen aan om in Qontrol kaarten te kopen, laten we in Qontrol een keer uit verkopen!
Is InQontrol dan nooit uitverkocht?? of niet zo snel... want anders ga ik zaterdag niet achter een
gek achter mn pc zitten F5en, en hoeveel kaarten kan je nu via de Q-dance website tegelijk bestellen??
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Volgens mij is het nog nooit uitverkocht.. terwijl het zo'n ongelofelijk vet feest is!
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Mol wrote:Volgens mij is het nog nooit uitverkocht.. terwijl het zo'n ongelofelijk vet feest is!
Daarom pak ik InQontrol dit jaar mee :innocent:
Mol weet je niet toevallig hoeveel kaartjes ik via Qdance online kan kopen?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Je kan rustig aan doen hoor met In Qontrol, dat gaat over het algemeen niet heel erg hard. In ieder geval niet ZO hard dat je moet gaan F5-en. Dat is ook de rede van de vroege start van de kaartverkoop. Overigens werkt F5-en tegenwoordig averechts als je ziet hoe het tegenwoordig gaat op de q-dance site.

Ik hoop dat ze de roots van het feestje, namelijk iets meer hardtrance-achtig aan de start, in ere houden. In 2007 was bijvoorbeeld van half 10 tot kwart over 12 nog hardtrance, 2009 was nog wat minder. Nu Hardtrance definitief lijkt verdwenen in de rest van de feesten hoop ik het hier toch nog eens te zien.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Khadber wrote:Je kan rustig aan doen hoor met In Qontrol, dat gaat over het algemeen niet heel erg hard. In ieder geval niet ZO hard dat je moet gaan F5-en. Dat is ook de rede van de vroege start van de kaartverkoop. Overigens werkt F5-en tegenwoordig averechts als je ziet hoe het tegenwoordig gaat op de q-dance site.

Ik hoop dat ze de roots van het feestje, namelijk iets meer hardtrance-achtig aan de start, in ere houden. In 2007 was bijvoorbeeld van half 10 tot kwart over 12 nog hardtrance, 2009 was nog wat minder. Nu Hardtrance definitief lijkt verdwenen in de rest van de feesten hoop ik het hier toch nog eens te zien.
Oke bedankt, hardtrance/early hardstyle mag van mij ook, ik vond dat zo lekker op Qlimax.. soms nog lekkerder dan hardstyle :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik vind het ook een essentieel onderdeel van de avond. Als je kijkt hoe Isaac tegenwoordig die early sets in elkaar zet, gewoon helemaal top! Ook Charly Lownoise vond ik op XQ Holland het heel leuk doen!
B-Front opende op Qountdown nog met FUS001-5: Donkey Rollers - Motherfuck (Zany Remix) uit 2002 als het goed is.
Hardtraxxer
406 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Heel misschien aanwezig :D Vette trailer wel!
Donateur
last seen Nov 2014
Khadber wrote: B-Front opende op Qountdown nog met FUS001-5: Donkey Rollers - Motherfuck (Zany Remix) uit 2002 als het goed is.
Waarvan akte + hulde :worship:
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Mol wrote: Dit wordt waarschijnlijk het beste indoor feest van 2010.
Waarschijnlijk?? Dit is sowieso het beste feest van het jaar! Ik ben sowieso aanwezig, alleen een begravenis ofzo, kan er bij mij voor zorgen dat ik niet bij dit mooiste feest ter wereld aanwezig ben! :worship:
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
In Qontrol 2009 was beste indoor voor mij vorig jaar :)

Ben echt super benieuwd naar 2010!
P
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2009
last seen Jan 2010
Niet aanwezig. :)
Vond t vorig jaar niet zo heel bijzonder, al heb ik wel Jordy & Kadhber gezien. :D
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
PATRIES » wrote:Niet aanwezig. :)
Vond t vorig jaar niet zo heel bijzonder, al heb ik wel Jordy & Kadhber gezien. :D
Ah, dat maakt veel goed. :P
Donateur
last seen Nov 2014
Dit jaar wel een fatsoenlijke hardtraxx meeting organiseren! Vorig jaar alleen Frank gemeet! Toch? Geheugen=zeef
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
PATRIES » wrote:Niet aanwezig. :)
:evil:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Moet toch maar is wat vrienden gaan proberen over te halen om met mij mee te gaan naar de RAI 17 april. -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
We hadden gehoopt dat dat onderhand wel duidelijk zou zijn :P.
Hardtraxxer
150 posts member since 2009
last seen Jun 2011
hopelijk aanwezig :woot:

is dit snel uitverkocht denken jullie?
gr,
Hardtraxxer
150 posts member since 2009
last seen Jun 2011
srry beetje snel met me reactie.
nu kan k tenminste lekker rustig aan doen met de kaarten xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Kaartverkoop is begonnen. Ik moest zowaar 6 minuten wachten haha.
Moest echter even op de bankrekening kijken en zag dat ik toch nog maar even moet wachten. Gelukkig is er genoeg tijd :) Volgende week maar halen dan.
Hardtraxxer
352 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Wachtend op het antwoord van een maat van mij, of we zullen gaan, dus nu ook nog geen kaarten aanschaffen. :slow:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
wesletje92 wrote:Wachtend op het antwoord van een maat van mij, of we zullen gaan, dus nu ook nog geen kaarten aanschaffen. :slow:
same here.
Hardtraxxer
528 posts member since 2009
last seen Feb 2010
Ravenwood wrote:
wesletje92 wrote:Wachtend op het antwoord van een maat van mij, of we zullen gaan, dus nu ook nog geen kaarten aanschaffen. :slow:
same here.
wachtend tot mn portemonnee wat gevuld is
Hardtraxxer
352 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Dat is ook belangrijk :p
Donateur
last seen Nov 2014
InQontrol09 wrote:
Ravenwood wrote:
same here.
wachtend tot mn portemonnee wat gevuld is
+1.. hopelijk komt m'n loon maandag
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Gvd, wil ik de kaartjes halen, kan ik me niet registreren voor dat paylogic ding..kutzooi. Even wachten dan maar :cry: