ja, ok .. Ben dan net die maandag ervoor 18 geworden, dus dat is geen probleem. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nog steeds niks, geen email terug gekregen, geen e-ticket 
Je krijgt ook geen e-ticket... je moest hem meteen downloaden...wrote:Nog steeds niks, geen email terug gekregen, geen e-ticket
Maar het is ook zondag dus ik denk dat die mensen ook lekker weekend vieren
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
paylogic,, is best fijn.. Heb er al paar keer kaarten besteld voor feesten hier uit de buurt, maar je krijgt vaak een pdf bestandje met de tickets 
Ik had paylogic gemaild, en gemeld bij Helpdesk op de site over dat ik geen kaartje had ontvangen
Nu krijg ik 2 mails van Paylogic met 2x de Ticket er in
Dus ik heb mijn kaartje

Nu krijg ik 2 mails van Paylogic met 2x de Ticket er in
Dus ik heb mijn kaartje
Hetzelfde. Hopelijk krijgen we nu niet spontaan wat anders op de datum gepland (ik zie mijn jaarclub er wel voor aan een 21-diner dan te plannen), maar goed. Dat zien we dan wel weer.wrote:Ik had paylogic gemaild, en gemeld bij Helpdesk op de site over dat ik geen kaartje had ontvangen
Nu krijg ik 2 mails van Paylogic met 2x de Ticket er in![]()
Dus ik heb mijn kaartje![]()
Geen problemen bij bestelling
Order nummer 11479. Misschien zittne daar ook andere evenementen bij? Mijn oude paylogic account werkte niet, en heb op hetzelfde e-mail adres een nieuwe kunnen maken. Mss dat ze sinds 2010 alles gereset hebben met nieuw systeem voor q-dance enzo?
Q-Dance schijnt een aparte portal te hebben.wrote:Geen problemen bij bestellingOrder nummer 11479. Misschien zittne daar ook andere evenementen bij? Mijn oude paylogic account werkte niet, en heb op hetzelfde e-mail adres een nieuwe kunnen maken. Mss dat ze sinds 2010 alles gereset hebben met nieuw systeem voor q-dance enzo?
Ik heb nu ook mn e-ticket binnen gekregen in mn mail. Ik heb er zin in 
Heb nu geen geld, krijg zaterdag pas geld
Hoop dat het dan nog niet is uitverkocht.
In Qontrol was vorig jaar niet uitverkocht toch?
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Correctwrote:In Qontrol was vorig jaar niet uitverkocht toch?
Houden zo. Kan je tenminste prima rondlopenwrote:Correctwrote:In Qontrol was vorig jaar niet uitverkocht toch?
Nog twee jaar dan ga ik ook naar In Qontrol kan niet wachten. Volgens jullie mooiste feestje van het jaar, dus dat belooft wat. Maar dat is nog twee jaar.
Of ik moet het volgend jaar gewoon proberen..
Ik zeg.. DOEN!wrote:Of ik moet het volgend jaar gewoon proberen..
Ik zeg ... even afwachten, zie ik dan wel. Meeste vrienden zijn dan ook nog 17, dus dan moeten we allemaal even ID-tje regelen. Maar dat zie ik tegen die tijd wel, ik wil wel super graag naar In Qontrol toe. Liever als Qlimax oid.
En dan kan ik nog een kaartje krijgenwrote:Houden zo. Kan je tenminste prima rondlopenwrote:Correctwrote:In Qontrol was vorig jaar niet uitverkocht toch?
Me 2! Vandaag bestellenwrote: En dan kan ik nog een kaartje krijgen
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
gewoon proberen, ik kwam afgelopen jaar toen ik net 16 was bij emporium binnen...wrote:Veel plezier jongens. Jaloers.
wrote:Wacht nog steeds op loon
Lenen?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
lenen kost geldwrote:wrote:Wacht nog steeds op loon
Lenen?