Hmm ik word vrijwel altijd gefouilleerd.
Ik zal er wel criminalistisch uitzien dan
Ik zal er wel criminalistisch uitzien dan
whahawrote:Ik wordt om een 1 of andere duistere reden altijd gefoulleerd.
Bij voetbal altijd.
Op feesten.
gewoon overal.
1 keer werd ik bij AJAX niet gefoulleerd dus ik helemaal gek en juichen en alles werd ik in hokje gezet gingen ze me helemaal verhoren waarom ik dat deed enz.![]()
![]()
Klopt...je reist dan via station Duivendrecht terug naar Utrecht. Heen uiteraard ookwrote:Volgens mij niet. Maar denk ook niet dat dat nodig is. De Rai heeft gewoon een eigen station waar vanuit je 's ochtends vlak na het feest makkelijk kan vertrekken. Dan moet je denk ik alleen ergens in Amsterdam ff overstappen.
Duivendrecht is geen Intercity naar Utrecht atm, word normaliter overgeslagen. Ik denk dat als Q-Dance aangeeft dat er veel mensen staan dat ze wel weer wat oude treinen van stal halen en ons gewoon even naar a'dam centraal/utrecht centraal brengen.wrote:Worden er bij een feest als In Qontrol extra treinen ingezet vanaf Utrecht naar de RAI?
voor die contest van q-dance zeker??wrote:The Imperial Greenhouse Institute In Qontrol of the Mediamarkt: View on YouTube
goede eerste postwrote:The Imperial Greenhouse Institute In Qontrol of the Mediamarkt: View on YouTube
Hmm misschien heb je gelijk. Maar ik ben 3x naar Innercity geweest, 2x naar In Qontrol en 1x Dirty Dutch (allen in de Rai) en toen moest er telkens overgestapt worden op Duivendrecht. Van daaruit naar station Rai. Is al weer even geleden, dus goede kans idd dat het nu anders is geregeld.wrote:Duivendrecht is geen Intercity naar Utrecht atm, word normaliter overgeslagen. Ik denk dat als Q-Dance aangeeft dat er veel mensen staan dat ze wel weer wat oude treinen van stal halen en ons gewoon even naar a'dam centraal/utrecht centraal brengen.wrote:Worden er bij een feest als In Qontrol extra treinen ingezet vanaf Utrecht naar de RAI?
wrote:The Imperial Greenhouse Institute In Qontrol of the Mediamarkt: View on YouTube
idd, egt nice!wrote:wrote:The Imperial Greenhouse Institute In Qontrol of the Mediamarkt: View on YouTube
jammer dat je je account aanmaakt alleen voor die reactie..
Alhoewel.. VETTE STUNT MAN IN DE MEDIAMARKT!