Ideaalwrote:http://ns.nl/cs/Satellite/reizigers/plan-uw-reis/evenementen#in-qontrol-dance-event-id
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik met eventtravel, altijd prima geregeld!
Damn heb er al teveel zin in, duurt te lang altijd....
Damn heb er al teveel zin in, duurt te lang altijd....
Ik kijk zo weer eens naar de artiesten maar ik kan nog niet kiezen, de TT moet echt snel online komen.
Zin in. Sinds vandaag is mijn Hardtraxx shirt binnen, dus word ook wel aangesproken gok ik zowrote:Meeting?
-
JHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2009
- last seen Aug 2010
Heb er zin in! Nog ruim een week
Kan gelukkig weer met de Partyliner mee dus dat is ook weer goed geregeld.
Kan gelukkig weer met de Partyliner mee dus dat is ook weer goed geregeld.
zeg het maar
Ik ben nog nooit in de Rai geweest dus ik weet niet wat het handigst is.
Ik ben nog nooit in de Rai geweest dus ik weet niet wat het handigst is.
Dit x in een gang proberen? haha!
wrote:Dit x in een gang proberen? haha!
Zijn er geen verschillende ingangen?
Het is een doolhofwrote:wrote:Dit x in een gang proberen? haha!
Ik zeg timetable afwachten.
Goed plan, al mag die wel komenwrote:Het is een doolhofwrote:wrote:Dit x in een gang proberen? haha!
Ongekend daar in de RAI.. Loop er iedere keer mis!wrote:Het is een doolhofwrote:Zijn er geen verschillende ingangen?wrote:Dit x in een gang proberen? haha!
Ik weet niet, maar ik heb daar eigenlijk nooit last van. Goed richtingsgevoel.wrote:Het is een doolhofwrote:wrote:Dit x in een gang proberen? haha!
Hehe jij bent zeker nuchter op zo'n feest.
Ik raak na een paar biertjes al de weg kwijt, en zeker in zo'n groot beursgebouw moet je mij niet stoppen want dan vind ik geheid niks.
Maar ik wil het best proberen, zeg maar een tijd en plaats en ik probeer ff een kwartiertje te komen buurten.
Ik raak na een paar biertjes al de weg kwijt, en zeker in zo'n groot beursgebouw moet je mij niet stoppen want dan vind ik geheid niks.
Maar ik wil het best proberen, zeg maar een tijd en plaats en ik probeer ff een kwartiertje te komen buurten.
Ik wou dit serieus net zeggen hahahah! Goed gevoel omdat je de bob bent zekerwrote:Hehe jij bent zeker nuchter op zo'n feest.
Vorig jaar 60 euro aan bier, van plan het dit jaar te toppenwrote:Hehe jij bent zeker nuchter op zo'n feest.
Voor 60 euro aan bier en dan nog de weg vinden?
Oké jij verdient mijn eeuwig respect haha
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Nou Nou..........heb je enig idee wat et bier daar kost....wrote:Voor 60 euro aan bier en dan nog de weg vinden?
Tis niet zo heel moeilijk hoorwrote:Voor 60 euro aan bier en dan nog de weg vinden?
2,50, dat zijn toch nog steeds 24 bier op één avond. Dan weet ik het echt niet meer hoorwrote:Nou Nou..........heb je enig idee wat et bier daar kost....wrote:Voor 60 euro aan bier en dan nog de weg vinden?
En zelfs als ik een middenpunt neem raak ik de weg zo kwijt. Vorige keer met Masters snapte ik om 11 uur na 2 bier al geen reet meer van die indeling. Maar dat heb ik nuchter in het echte leven ook wel vaker.
Maar dat lag niet aan jou, dat was ook vaag. Heb rond 4 uur een half uur rondgelopen met een maatje om de rest terug te kunnen vinden die aan het vreten waren. Het was opzich prima ingedeeld, maar we snapten het gewoon niet meerwrote:Vorige keer met Masters snapte ik om 11 uur na 2 bier al geen reet meer van die indeling. Maar dat heb ik nuchter in het echte leven ook wel vaker.