Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 22:03 

Hardtraxx Addict

Haha! Ik ben ziek en heb heel de dag niets te doen, dus ik dacht; ik ga ook eens iets proberen te fixen! Bij deze mijn inzending:

Zo'n birthday card is natuurlijk altijd leuk! Ook al zal ik het qua views niet meer gaan redden! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 23:05 

Hardtraxx Addict

Die preview van het anthem is wel van een heel slechte kwaliteit. Ik hoor alleen bass en 'In Qontrol' 1 keer.
Toch vet dat hij er is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 23:23 

Hardtraxx Addict

Qz. schreef:
Die preview van het anthem is wel van een heel slechte kwaliteit. Ik hoor alleen bass en 'In Qontrol' 1 keer.
Toch vet dat hij er is. :P

Zal een poging doen hem vrijdag voor je te filmen ;)! Haha! Hopelijk betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 23:46 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
vraag me af uit welk spel dat laatste gedeelte was

ArmA 2 :cool:, ik werk namelijk voor de ontwikkelaar daarvan :)

Vet styl0w! Die nare gasten van 3MS ook altijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 23:48 

Hardtraxx Addict

JDnAJ schreef:
Citaat:
vraag me af uit welk spel dat laatste gedeelte was

ArmA 2 :cool:, ik werk namelijk voor de ontwikkelaar daarvan :)

Vet styl0w! Die nare gasten van 3MS ook altijd ;)

Bedankt man, jouwe ziet er ook vet uit! Ben benieuwd hoeveel inzendingen er nog komen! Anders mogen ze ons voor de moeite iig een kaartje DefQon geven.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 13:58 

Hardtraxx Addict

damn, die videootjes zien er nice uit.
moet maar ff aan de slag :P alhoewel ik denk dat de slag al verloren is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 22:08 

Hardtraxx Newbie

Frontliner - Save.Exit.Planet (Official In Qontrol Anthem 2010)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 03:30 

Hardtraxxer

Ik ben net thuis, Frontliner en D-Block & S-te-Fan draaide in de plaatselijke 'kroeg' hier, en daar draaide Frontliner ook de Anthem van InQontrol! :love:
Écht jammer dat ik er niet heen kan! :cry:
Is echt een heerlijke plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 03:36 

Hardtraxx Veteran

ik word die avond 17, heb kaartje gehaalt want op m'n verjaardag wil ik dat risico wel lopen >.<
als ik binnen kom word het m'n beste verjaardag ooit (eerste grote hs feest :thumbsup: )
als ik niet binnen kom.. agja dan zoeken ik en m'n vrienden wel de kroeg op :beer:

ik kan qua uiterlijk denk ik wel als 18 doorkomen.. maar hoe zit het met de id checks?
ik hoor namelijk van meerdere mensen dat ze dat nauwelijks doen en zich alleen focusen op drugs enzo..
dus dat je er met mijn leeftijd zonder problemen binnen komt.
is dat nou zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 06:54 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
ik word die avond 17, heb kaartje gehaalt want op m'n verjaardag wil ik dat risico wel lopen >.<
als ik binnen kom word het m'n beste verjaardag ooit (eerste grote hs feest :thumbsup: )
als ik niet binnen kom.. agja dan zoeken ik en m'n vrienden wel de kroeg op :beer:

ik kan qua uiterlijk denk ik wel als 18 doorkomen.. maar hoe zit het met de id checks?
ik hoor namelijk van meerdere mensen dat ze dat nauwelijks doen en zich alleen focusen op drugs enzo..
is dat nou zo?

Klopt, leeftijd is meestal geen probleem maar je kunt natuurlijk altijd net pech hebben. Ik zou het iig zeker proberen, alleen al omdat je verjaardag is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 10:38 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:

is dat nou zo?

Gewoon heen gaan :) ik ben ook 2x met 17 jaar naar Q feestje geweest. Geen problemen gehad, en ook van niemand gezien/gehoord dat ze op ID werden gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 11:41 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 13:45 

Donateur

De anthem is echt zwaar onder de maat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 16:06 

Hardtraxxer

Rik schreef:
tommetjeuh schreef:

is dat nou zo?

Gewoon heen gaan :) ik ben ook 2x met 17 jaar naar Q feestje geweest. Geen problemen gehad, en ook van niemand gezien/gehoord dat ze op ID werden gecontroleerd.

Gisteren op Knockout (nja wel b2s dan..) werd een vriend van mij 3x gecontroleerd, 1x bij de ingang (kaartjes scannen) Daarna met fouilleren en daarna nog een x in de zaal..
En elke 3 zagen niet dat het eigenlijk niet zijn ID was..
Was namelijk de mijne :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 17:32 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Gisteren op Knockout (nja wel b2s dan..) werd een vriend van mij 3x gecontroleerd, 1x bij de ingang (kaartjes scannen) Daarna met fouilleren en daarna nog een x in de zaal..
En elke 3 zagen niet dat het eigenlijk niet zijn ID was..
Was namelijk de mijne :x

ja daar moet je ook maar geluk mee hebben he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 20:51 

Hardtraxx Elite

Nouja ik denk als je gewoon rond de 1.85/1.90 bent en er een beetje als 18 uitziet dat je zoiezo minder kans hebt om gecontroleerd te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 21:31 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Nouja ik denk als je gewoon rond de 1.85/1.90 bent en er een beetje als 18 uitziet dat je zoiezo minder kans hebt om gecontroleerd te worden.

En er een beetje 18 uitziet ?
Een gozer van in de 30 kan nog 16 lijken, die lui letten echt niet op uiterlijk, maar meer op gedrag en lichaamstaal.....
Bovendien vinden ze het vaak allemaal wel prima omdat ze aan iedere bezoeker toch weer een crap load of money verdienen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 21:37 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:

ik ben rond de 1,90 .. we gaan met ze vieren en alleen ik en een vriend van me zijn onder de 18.
alleen die vriend van me ziet er wel veel jonger uit dan ik. word nog spannend xd .
maarja thnx voor de reacties nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 22:07 

Hardtraxxer

Gister reed iemand met ons mee in de auto terug naar huis vanaf silverdome..
Ik schat hem 17 ofzo. was hij 21 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 23:30 

Donateur

wordt de maandag voor in qontrol 18.. Dus dat wordt geen probleem. Ook al zie ik eruit als 12 :p. Ik wordt in de plaatselijke disco altijd gecontroleerd. En waar kijken ze naar. Waar ik en me vriendin vandaan kwamen :d. Maar zo'n disco is natuurlijk niet te vergelijken met zo'n feest natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 10:43 

Hardtraxxer

wat is het toch heerlijk om 20 te zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 14:54 

Hardtraxxer

ik ga met een groepje van 4
2 zijn er 18
en maat van me en ik zijn nog 17
ik neem aan dat ik wel binnenkom
ik maak me er niet zo druk om ;)
gewoon normaal gedragen beetje netjes kleden enz
komt wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 16:36 

ik ben nog nooit op me ID gecheckt :P
ook nog nooit gefouleerrd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 16:41 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
ik ben nog nooit op me ID gecheckt :P
ook nog nooit gefouleerrd :P

Nooit gefoulleerd ?
Dan kom jij niet op grote feesten want daar word je gwn standaard gefoulleerd. mits je overal weigert mee te werken ^^ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 16:56 

Piaaa schreef:
Nooit gefoulleerd ?
Dan kom jij niet op grote feesten want daar word je gwn standaard gefoulleerd. mits je overal weigert mee te werken ^^ ?

ik weet het ook niet, maar ik zie er mss betrowbaar uit :P

Thrillogy: geen van beide
Qlimax: geen van beide, kon zo doorlopen
Hard Bass: alleen snelle broekzak controle :P

bij feesten in TimeOut gemert wel gefouilleerd, maar dat telt niet :P
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten