Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Op PF staat dat de lineup morgen bekend wordt gemaakt.. Ben benieuwd! 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ben benieuwd, kijk morgen of ik ga of niet.
Ja inderdaad.wrote:Op PF staat dat de lineup morgen bekend wordt gemaakt.. Ben benieuwd!
Waar zullen ze die info vandaan hebben?
Direct underground van Q-Dance ofzo?
Denk dat ik toch maar wakker ga blijven tot 0:00, denk dat dan de line-up al gepresenteerd staat op partyflock! 
Als dat zo is moeten we ff een 31337 ]-[4(k3r 7ur|< inhuren, zodat we zo snel mogelijk die line-up zien.wrote:Denk dat ik toch maar wakker ga blijven tot 0:00, denk dat dan de line-up al gepresenteerd staat op partyflock!
-
G
eleet hacker turk?wrote:Als dat zo is moeten we ff een 31337 ]-[4(k3r 7ur|< inhuren, zodat we zo snel mogelijk die line-up zien.wrote:Denk dat ik toch maar wakker ga blijven tot 0:00, denk dat dan de line-up al gepresenteerd staat op partyflock!
maar iig, wel goed nieuws!
ik ben erg benieuwd
Ja zodat die PF kan hacken en de line-up al kan zien voor 12 uur.wrote:eleet hacker turk?wrote:Als dat zo is moeten we ff een 31337 ]-[4(k3r 7ur|< inhuren, zodat we zo snel mogelijk die line-up zien.wrote:Denk dat ik toch maar wakker ga blijven tot 0:00, denk dat dan de line-up al gepresenteerd staat op partyflock!
maar iig, wel goed nieuws!
ik ben erg benieuwd
Waarschijnlijk zal die dan vnvd of tegen middernacht op Q-dance.nl bekend gemaakt gaan worden
Hopelijk kondigen ze de maker van het anthem tegelijk met de line-up aan. Ik ben nieuwsgierig naar het anthem want ik ga niet naar het feest zelf, maar dan hebben we weer een lekker nummertje.
In een ander topic op Hardtraxx, schijnt dat QDance bekend heeft gemaakt, of uitgelekt heeft, dat de anthem maker een live-set gaat doen op In Qontrol...
heb ik ook zien staan, we zullen wel zien!wrote:In een ander topic op Hardtraxx, schijnt dat QDance bekend heeft gemaakt, of uitgelekt heeft, dat de anthem maker een live-set gaat doen op In Qontrol...
WAAR BLIJFT DIE LINE-UP NOU
Jezus, chill de fuck out mensen.
Hele website zal wel rond een uurtje of 1 komen.
Hele website zal wel rond een uurtje of 1 komen.
Ja, denk het ook, had eerst het vermoeden dat het 12 uur zou zijn, maar inderdaad zal wel 1 uur zijn. 
-
G
er zijn ook sites die het voor je doenwrote:Kun je volgens mij lang F5 doen
Haha, ik kijk af en toe maar es ff, om het kwartier ofzo...
Ondertussen maar ff album van Dr. Rude gedownload, en opgezet, klinkt wel lekker.
Ondertussen maar ff album van Dr. Rude gedownload, en opgezet, klinkt wel lekker.
nou jullie zijn er volgens mij lekker ingetrapt