Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 01:19 
 
Hardtraxx Newbie

Voor mij ook allebei!! Goeiemorgen wat heb ik er een zin in, ben overigens benieuwd naar de line up van inqontrol, vorig jaar werd die toch rond deze tijd bekend gemaakt dacht ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik loop dan misschien in de RAI met een pols in het gips :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
KSwoosh schreef:
Struikrover schreef:
Met Qlimax moest de gene voor mij zich legitimeren.. Ik kon zo doorlopen.. You never know :x

same here :P ze fouilleerde me niet eens...


Ja dat deden ze bij mij wel.. Portomonee leeghalen.. Sigaretten uit me pakje, maar dat is net als bij je legitimatie gewoon steekproef gewijs.


tsja iemand met struikrover als nickname vraagt erom gecontroleerd te worden :P haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik loop dan misschien in de RAI met een pols in het gips :/


Ik misschien met m'n knie in een brace -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Kepro schreef:
Ik loop dan misschien in de RAI met een pols in het gips :/


Ik misschien met m'n knie in een brace -.-


Das niet best, er zit vermoedelijk een scheurtje in mn pols dus mn pols moet gebroken worden :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 21:47 
 

Kepro schreef:
Das niet best, er zit vermoedelijk een scheurtje in mn pols dus mn pols moet gebroken worden :cry: .

lol, hoezo dat?
geneest het niet vanzelf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets zijn binnen...In Qontrol here we come :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 14:07 
 

binnenkort kaarten bestellen :woot: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

50 procent zeker dat ik er ben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als vandeweek de studiefinanciering binnen is, gelijk even een kaartje halenG :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 21:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

laat die line-up maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 11:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zeker weten aanwezig!

word dope feestje! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ThisRulez schreef:
Als vandeweek de studiefinanciering binnen is, gelijk even een kaartje halenG :)

That's the student life, ik ken het :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets zijn binnen. :worship:
Ik heb er zin in! :D Mijn eerste Q-feest. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Mijn eerste Q-feest. :clap:


Q is good for you :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Milán schreef:
ThisRulez schreef:
Als vandeweek de studiefinanciering binnen is, gelijk even een kaartje halenG :)

That's the student life, ik ken het :)


Inmiddels studiefinanciering binnen en me kaartje gekocht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes in de pocket!!!!!!!!!!!!!!!!!! :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 19:12 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar werd de line up deze week bekend gemaakt, hoop dus dat we niet meer lang hoeven te wachten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar toen was het feest ook een paar weken eerder ;)

24 maart als ik me het goed herinner, of 27
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar was 25 april, hij is dit jaar eerder dus! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 21:11 
 
Hardtraxxer

Inderdaad had ik vantevoren al gecheckt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ooh ik dacht in maart.

ohja 04 klopt ook.

DOM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hehe, zit je er toch even naast :P
jammer ik nog te jong :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze gaat het misschien ook nog worden! Was vorig jaar super feestje! Line-up zal toch wel dik zijn, even in overleg met wat vrienden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 13:07 
 

Kaartjes binnen!
ik heb er zin in!!!! :clap:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten