Voor mij ook allebei!! Goeiemorgen wat heb ik er een zin in, ben overigens benieuwd naar de line up van inqontrol, vorig jaar werd die toch rond deze tijd bekend gemaakt dacht ik?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2009
- last seen Nov 2011
Ik loop dan misschien in de RAI met een pols in het gips 
tsja iemand met struikrover als nickname vraagt erom gecontroleerd te wordenwrote:Ja dat deden ze bij mij wel.. Portomonee leeghalen.. Sigaretten uit me pakje, maar dat is net als bij je legitimatie gewoon steekproef gewijs.wrote:same herewrote:Met Qlimax moest de gene voor mij zich legitimeren.. Ik kon zo doorlopen.. You never knowze fouilleerde me niet eens...
Ik misschien met m'n knie in een bracewrote:Ik loop dan misschien in de RAI met een pols in het gips
Das niet best, er zit vermoedelijk een scheurtje in mn pols dus mn pols moet gebroken wordenwrote:Ik misschien met m'n knie in een bracewrote:Ik loop dan misschien in de RAI met een pols in het gips
-
G
lol, hoezo dat?wrote:Das niet best, er zit vermoedelijk een scheurtje in mn pols dus mn pols moet gebroken worden.
geneest het niet vanzelf?
Tickets zijn binnen...In Qontrol here we come 
-
G
binnenkort kaarten bestellen
!
Als vandeweek de studiefinanciering binnen is, gelijk even een kaartje halenG 
That's the student life, ik ken hetwrote:Als vandeweek de studiefinanciering binnen is, gelijk even een kaartje halenG
Tickets zijn binnen.
Ik heb er zin in!
Mijn eerste Q-feest. 
Ik heb er zin in!
Q is good for youwrote:Mijn eerste Q-feest.
Inmiddels studiefinanciering binnen en me kaartje gekochtwrote:That's the student life, ik ken hetwrote:Als vandeweek de studiefinanciering binnen is, gelijk even een kaartje halenG
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Vorig jaar werd de line up deze week bekend gemaakt, hoop dus dat we niet meer lang hoeven te wachten 
maar toen was het feest ook een paar weken eerder 
24 maart als ik me het goed herinner, of 27
24 maart als ik me het goed herinner, of 27
-
WHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2009
- last seen Oct 2011
Vorig jaar was 25 april, hij is dit jaar eerder dus! 
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Inderdaad had ik vantevoren al gecheckt 
ooh ik dacht in maart.
ohja 04 klopt ook.
DOM!
ohja 04 klopt ook.
DOM!
hehe, zit je er toch even naast 
jammer ik nog te jong
jammer ik nog te jong
Deze gaat het misschien ook nog worden! Was vorig jaar super feestje! Line-up zal toch wel dik zijn, even in overleg met wat vrienden!
-
G
Kaartjes binnen!
ik heb er zin in!!!!
ik heb er zin in!!!!