Nja, meestal zijn het de dingen waar je het totaal niet van verwacht die juist zo ongelofelijk vet zijn, maar het hardstyle-gedeelte is echt waardeloos hoor.
Geen Zany of Donkey Rollers, geen Zatox of Tatanka, geen A-lusion of Scope DJ, geen Dana, geen Luna maar wel weer die verrekte Noisecontrollers Live die me helemaal de strot uit komen en DJ Stephanie als Live-act, en Coone met zn halvegare happyhardstyle.
Enige echt toffe namen zijn Wildstylez, Technoboy, Frontliner en Alpha2, en wellicht dat HHZ live leuk kan worden mits die op het juiste moment draait, maar ik vrees dat ik de TL nu al kan invullen.
De rest doet me echt niks, of heb ik nog nooit horen draaien. Maar kan nou niet zeggen dat ik uitkijk naar Psyko Punkz live ofzoiets
Dan is de line-up van de (early) hardcore misschien wel top maar ik vrees dat ik daar toch niet ga komen gezien de groep waar ik mee ga. Dus helaas, dit is een behoorlijke tegenvaller ondanks dat ze er ongelofelijk veel moeite in hebben gestopt. Ik moet nog maar even zien of ik de kaartjes nog haal, zeker gezien mijn financiële situatie.