Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 20:02 
 
Hardtraxx Elite

dat zou echt kneiter dik zijn, alpha twins mix :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 20:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het zal binnenkort wel bekend gemaakt worden, IQ-anthem van vorig jaar werd voor het eerst op Hardbass gedraaid, ruim 2,5 maand daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2010 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:woot: :woot: :woot: :drool: hoop echt dat dit waar is, alpha twins mix :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2010 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Op Partyflock had iemand dit gepost:

A1. Wildstylez - Save.Exit.Planet. (Original Mix)
B1. Wildstylez - Save.Exit.Planet. (Alpha2 Remix)

Releasedate: 02-04-2010

De bron was q-dance.nl , maar daar is het nu alweer vanaf gehaald.

Onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2010 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2010 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Want?

Blijft pf bullshit tot 't bevestigd is door q-dance zelf...
Zijn altijd wel een paar lui die iets bedenken voor de grap, neem dit soort pf comments maar met een flinke korrelzout;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2010 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neem het uiteraard met een zakje zout.. Maar het zou wel vet zijn! We wachten het allemaal wel af.. Alleen verwacht wel iets meer informatie van Q te krijgen binnenkort.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Want?

Ik ken de bron. Is uit de lucht gegrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso, wie denkt dat er een Alpha2 remix gaat komen voor het IQ anthem is niet helemaal lekker :P Waarom zou je een hardstyle mix maken van een hardstyle anthem voor 1 feest? Als er een remix van een IQ anthem komt dan is dat een Hardcore remix.. Heeft weinig nut een anthem door A2 te laten remixen, kan je beter het anthem door A2 zelf laten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardbass had ook een HS-remix...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 00:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Komt er een meeting? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik hoop ergens op een lekkere hardtrance remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 11:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Komt er een meeting? :lol:

Natuurlijk net zoals vorig jaar! Alleen moet er dan wel een goede plek afgesproken worden, had alleen maar jou en Odyssee gezien, na 15 min lang zoeken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 12:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Jor-D schreef:
Komt er een meeting? :lol:

Natuurlijk net zoals vorig jaar! Alleen moet er dan wel een goede plek afgesproken worden, had alleen maar jou en Odyssee gezien, na 15 min lang zoeken :D


Khadber stond er ook bij hoor ! :o Of was die bier halen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hardbass had ook een HS-remix...


Hard Bass is dan ook een puur hardstyle feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oohnee wacht, die heb ik volgens mij daar wel gesproken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dit jaar moeten we wel fatsoenlijk meeten mensen! Ik stel voor dat we meeten bij de bikarea deze keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ja dit jaar moeten we wel fatsoenlijk meeten mensen! Ik stel voor dat we meeten bij de bikarea deze keer?

bikarea? de wat :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 12:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Mol schreef:
Ja dit jaar moeten we wel fatsoenlijk meeten mensen! Ik stel voor dat we meeten bij de bikarea deze keer?

bikarea? de wat :huh:


bikarea, waar je kan bikken/eten :P
Waarschijnlijk bedoelt ie dat kruispunt waar je naar alle zalen kan lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 18:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Milán schreef:
Mol schreef:
Ja dit jaar moeten we wel fatsoenlijk meeten mensen! Ik stel voor dat we meeten bij de bikarea deze keer?

bikarea? de wat :huh:


bikarea, waar je kan bikken/eten :P
Waarschijnlijk bedoelt ie dat kruispunt waar je naar alle zalen kan lopen :P


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

denk dat dit hem gaat worden!! samen met great zany show :bomb: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil de anthem horen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
denk dat dit hem gaat worden!! samen met great zany show :bomb: :clap:

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2010 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
LoesJ schreef:
denk dat dit hem gaat worden!! samen met great zany show :bomb: :clap:

:bomb:


:bomb: :bomb:

Ik ben ook erg benieuwd naar t anthem!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten