maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
LoesJ schreef:
Indd..bij decibel hebben ze wel een keer onder mn bh door gevoeld!!
wtf?
onder = in?
Denk dat Loes onder de beugel bedoeld?

Dat doen ze wel vaker inderdaad, ook die gasten doen dat!
Werd laatst ook vol in me kruis gegrepen, wat volgens mij niet eens mag. Van mij iig niet, want het was een gast.
Onder de beugel ja...maar vond het evengoed een beetje apart...

[/quote]
Ik heb het wel vaker meegemaakt dat ze daar voelen, maar de ene keer stelt t ook meer voor dan de andere keer.
Bij Qlimax vorig jaar waren we wat later, en toen sloeg het echt nergens op beetje voelen en mocht zo doorlopen.
En bij de hmh ook nooit problemen gehad...Ligt er misschien ook aan hoe je overkomt...