Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 20:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het verschilt per keer, m'n kraag is zelfs een keer gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg bij HardBass een volledige vragenlijst :/ En toen nog alles nakijken. Stond gewoon 4 minuten bij die gast voordat ik door mocht lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 20:16 
 
Hardtraxxer

Ik werd bij HardBass in eerste instantie nieteens gefouilleerd, had mijn zakken leeggehaald vroeg die mevrouw of ik nog iets in mijn zakken had, ik zeg nee voel maar en toen fouilleerde ze pas :') Ook maar half want me bovenlichaam is helemaal niet gefouileerd geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 21:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Over het algemeen doen ze gewoon je lichaam fouilleren behalve je kruis, even kijken of de mobiel aanstaat, even een snel kijkje in het sigarettenpakje en even de portemonnee helemaal doorkijken. Zo doen ze het 9 van de 10 keer bij het beveiligingsbedrijf dat Q en B2S steeds inhuurt... relaxte gasten trouwens itt tot die koekwauzen die ze bij UDC inhuren.

Ach joh, zou gewoon gaan hoor. Desnoods koop je aan de deur een nieuw kaartje als je geweigerd wordt en probeer je het nog een keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik word altijd dramatisch gecontroleerd. Ff snel langs me armen en zo langs me benen naar beneden :S Zou het ook niet te maken hebben met hoe je eruit ziet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThisRulez schreef:
Ik word altijd dramatisch gecontroleerd. Ff snel langs me armen en zo langs me benen naar beneden :S Zou het ook niet te maken hebben met hoe je eruit ziet?

Kan, zou niet moeten uitmaken.

Bij mij is het altijd verschillend. Bij Decibel 2009 helemaal geen controle, bij HardBass alles extra goed + 6 vragen :x Het ligt er ook vooral aan door wie je gefouileerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
ThisRulez schreef:
Ik word altijd dramatisch gecontroleerd. Ff snel langs me armen en zo langs me benen naar beneden :S Zou het ook niet te maken hebben met hoe je eruit ziet?

Kan, zou niet moeten uitmaken.

Bij mij is het altijd verschillend. Bij Decibel 2009 helemaal geen controle, bij HardBass alles extra goed + 6 vragen :x Het ligt er ook vooral aan door wie je gefouileerd wordt.

Indd..bij decibel hebben ze wel een keer onder mn bh door gevoeld!! Onder dat tussen stukje zeg maar, verder nooit heel streng gecontroleerd ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2010 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij mij verschilt het inderdaad ook echt elke keer weer.
Ik ging altijd bij een vrouw, maar sinds de keer dat mn BH na het fouilleren totaal niet meer op zn plaats zat, ga ik wel bij een kerel :P
Die laten tenminste alles zitten. Ben overigens nooit echt goed gefouilleerd, en afgelopen Qlimax was het meest dramatisch: draai even een rondje.. Ok is prima veel plezier! :S

Iig: erg erg veel zin in InQontrol :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2010 22:15 
 

LoesJ schreef:
Indd..bij decibel hebben ze wel een keer onder mn bh door gevoeld!!

:whistle:
wtf?
onder = in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2010 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
LoesJ schreef:
Indd..bij decibel hebben ze wel een keer onder mn bh door gevoeld!!

:whistle:
wtf?
onder = in?

Denk dat Loes onder de beugel bedoeld? ;) Dat doen ze wel vaker inderdaad, ook die gasten doen dat!
Werd laatst ook vol in me kruis gegrepen, wat volgens mij niet eens mag. Van mij iig niet, want het was een gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
LoesJ schreef:
Indd..bij decibel hebben ze wel een keer onder mn bh door gevoeld!!

:whistle:
wtf?
onder = in?

Denk dat Loes onder de beugel bedoeld? ;) Dat doen ze wel vaker inderdaad, ook die gasten doen dat!
Werd laatst ook vol in me kruis gegrepen, wat volgens mij niet eens mag. Van mij iig niet, want het was een gast.

Onder de beugel ja...maar vond het evengoed een beetje apart... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is het ook maar het gaat sowieso steeds strenger en dan komt dit er ook bij. Gewoon slaan en zeggen dat het een reflex was :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 01:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
LoesJ schreef:
Indd..bij decibel hebben ze wel een keer onder mn bh door gevoeld!!

:whistle:
wtf?
onder = in?

Denk dat Loes onder de beugel bedoeld? ;) Dat doen ze wel vaker inderdaad, ook die gasten doen dat!
Werd laatst ook vol in me kruis gegrepen, wat volgens mij niet eens mag. Van mij iig niet, want het was een gast.

Onder de beugel ja...maar vond het evengoed een beetje apart... :/[/quote]

Ik heb het wel vaker meegemaakt dat ze daar voelen, maar de ene keer stelt t ook meer voor dan de andere keer.
Bij Qlimax vorig jaar waren we wat later, en toen sloeg het echt nergens op beetje voelen en mocht zo doorlopen.
En bij de hmh ook nooit problemen gehad...Ligt er misschien ook aan hoe je overkomt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 02:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Werd laatst ook vol in me kruis gegrepen, wat volgens mij niet eens mag.


Zeker dat dat mag .. :)

En vrouwen horen gewoon door vrouwen te worden gecontroleerd.
En mannen door mannen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 02:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word liever door een vrouw gecontroleerd, maar goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 02:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat zijn de regels niet ..
Ik sta (hopelijk) over een maandje eigenlijk ook veel liever kerels te fouilleren :$
Maar regels zijn regels .. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben al een paar keer door een vrouw gecontroleerd. Niet dat ik het daar erg warm van kreeg overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik ben al een paar keer door een vrouw gecontroleerd. Niet dat ik het daar erg warm van kreeg overigens.

haha ja daarom zeg ik vrouwen horen vrouwen te controleren
maar het gebeurt niet altijd, >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 14:23 
 

StephanieMichelle schreef:
dawasiknie schreef:
Ik ben al een paar keer door een vrouw gecontroleerd. Niet dat ik het daar erg warm van kreeg overigens.

haha ja daarom zeg ik vrouwen horen vrouwen te controleren
maar het gebeurt niet altijd, >.<

vrouwen door vrouwen,
mannen door mannen of vrouwen, maakt imo niet zoveel uit, maar voor vrouwen snap ik het wel :) toch net wat anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach op zo'n evenement.. Als zon beveiliger 1000 vrouwen controleert zal die echt niet 1000 keer denken hmm lekkere tieten :P Het is gewoon een routine klus voor die gasten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 17:33 
 

Struikrover schreef:
Ach op zo'n evenement.. Als zon beveiliger 1000 vrouwen controleert zal die echt niet 1000 keer denken hmm lekkere tieten :P Het is gewoon een routine klus voor die gasten..

waarom niet?
zoals ze in Zombieland zeggen: "You gotta enjoy the little things"
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Woon jij in zombieland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 17:45 
 

Mol schreef:
Woon jij in zombieland?

:lol:


nee


das een film xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Partyflock had iemand dit gepost:

A1. Wildstylez - Save.Exit.Planet. (Original Mix)
B1. Wildstylez - Save.Exit.Planet. (Alpha2 Remix)

Releasedate: 02-04-2010

De bron was q-dance.nl , maar daar is het nu alweer vanaf gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Interessant :woot:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten