Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Het verschilt per keer, m'n kraag is zelfs een keer gecontroleerd.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Ik kreeg bij HardBass een volledige vragenlijst :/ En toen nog alles nakijken. Stond gewoon 4 minuten bij die gast voordat ik door mocht lopen.
P
Hardtraxxer
155 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Ik werd bij HardBass in eerste instantie nieteens gefouilleerd, had mijn zakken leeggehaald vroeg die mevrouw of ik nog iets in mijn zakken had, ik zeg nee voel maar en toen fouilleerde ze pas :') Ook maar half want me bovenlichaam is helemaal niet gefouileerd geweest.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Over het algemeen doen ze gewoon je lichaam fouilleren behalve je kruis, even kijken of de mobiel aanstaat, even een snel kijkje in het sigarettenpakje en even de portemonnee helemaal doorkijken. Zo doen ze het 9 van de 10 keer bij het beveiligingsbedrijf dat Q en B2S steeds inhuurt... relaxte gasten trouwens itt tot die koekwauzen die ze bij UDC inhuren.

Ach joh, zou gewoon gaan hoor. Desnoods koop je aan de deur een nieuw kaartje als je geweigerd wordt en probeer je het nog een keer :D
Hardtraxxer
109 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Ik word altijd dramatisch gecontroleerd. Ff snel langs me armen en zo langs me benen naar beneden :S Zou het ook niet te maken hebben met hoe je eruit ziet?
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
ThisRulez wrote:Ik word altijd dramatisch gecontroleerd. Ff snel langs me armen en zo langs me benen naar beneden :S Zou het ook niet te maken hebben met hoe je eruit ziet?
Kan, zou niet moeten uitmaken.

Bij mij is het altijd verschillend. Bij Decibel 2009 helemaal geen controle, bij HardBass alles extra goed + 6 vragen :x Het ligt er ook vooral aan door wie je gefouileerd wordt.
Hardtraxxer
426 posts member since 2010
last seen Sep 2010
maarten1410 wrote:
ThisRulez wrote:Ik word altijd dramatisch gecontroleerd. Ff snel langs me armen en zo langs me benen naar beneden :S Zou het ook niet te maken hebben met hoe je eruit ziet?
Kan, zou niet moeten uitmaken.

Bij mij is het altijd verschillend. Bij Decibel 2009 helemaal geen controle, bij HardBass alles extra goed + 6 vragen :x Het ligt er ook vooral aan door wie je gefouileerd wordt.
Indd..bij decibel hebben ze wel een keer onder mn bh door gevoeld!! Onder dat tussen stukje zeg maar, verder nooit heel streng gecontroleerd ofzo...
Hardtraxxer
153 posts member since 2008
last seen Apr 2011
Bij mij verschilt het inderdaad ook echt elke keer weer.
Ik ging altijd bij een vrouw, maar sinds de keer dat mn BH na het fouilleren totaal niet meer op zn plaats zat, ga ik wel bij een kerel :P
Die laten tenminste alles zitten. Ben overigens nooit echt goed gefouilleerd, en afgelopen Qlimax was het meest dramatisch: draai even een rondje.. Ok is prima veel plezier! :S

Iig: erg erg veel zin in InQontrol :thumbsup:
G
LoesJ wrote:Indd..bij decibel hebben ze wel een keer onder mn bh door gevoeld!!
:whistle:
wtf?
onder = in?
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
KSwoosh wrote:
wtf?
onder = in?
Denk dat Loes onder de beugel bedoeld? ;) Dat doen ze wel vaker inderdaad, ook die gasten doen dat!
Werd laatst ook vol in me kruis gegrepen, wat volgens mij niet eens mag. Van mij iig niet, want het was een gast.
Hardtraxxer
426 posts member since 2010
last seen Sep 2010
maarten1410 wrote:
KSwoosh wrote:
wtf?
onder = in?
Denk dat Loes onder de beugel bedoeld? ;) Dat doen ze wel vaker inderdaad, ook die gasten doen dat!
Werd laatst ook vol in me kruis gegrepen, wat volgens mij niet eens mag. Van mij iig niet, want het was een gast.
Onder de beugel ja...maar vond het evengoed een beetje apart... :/
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Dat is het ook maar het gaat sowieso steeds strenger en dan komt dit er ook bij. Gewoon slaan en zeggen dat het een reflex was :whistle:
Hardtraxxer
105 posts member since 2009
last seen Oct 2011
maarten1410 wrote:
KSwoosh wrote:
wtf?
onder = in?
Onder de beugel ja...maar vond het evengoed een beetje apart... :/[/quote]

Ik heb het wel vaker meegemaakt dat ze daar voelen, maar de ene keer stelt t ook meer voor dan de andere keer.
Bij Qlimax vorig jaar waren we wat later, en toen sloeg het echt nergens op beetje voelen en mocht zo doorlopen.
En bij de hmh ook nooit problemen gehad...Ligt er misschien ook aan hoe je overkomt...
Hardtraxxer
404 posts member since 2009
last seen Apr 2010
maarten1410 wrote:Werd laatst ook vol in me kruis gegrepen, wat volgens mij niet eens mag.
Zeker dat dat mag .. :)

En vrouwen horen gewoon door vrouwen te worden gecontroleerd.
En mannen door mannen ;)
Hardtraxxer
244 posts member since 2009
last seen Jul 2012
Word liever door een vrouw gecontroleerd, maar goed :P
Hardtraxxer
last seen Apr 2010
Dat zijn de regels niet ..
Ik sta (hopelijk) over een maandje eigenlijk ook veel liever kerels te fouilleren :$
Maar regels zijn regels .. :list:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik ben al een paar keer door een vrouw gecontroleerd. Niet dat ik het daar erg warm van kreeg overigens.
Hardtraxxer
last seen Apr 2010
dawasiknie wrote:Ik ben al een paar keer door een vrouw gecontroleerd. Niet dat ik het daar erg warm van kreeg overigens.
haha ja daarom zeg ik vrouwen horen vrouwen te controleren
maar het gebeurt niet altijd, >.<
G
StephanieMichelle wrote:
dawasiknie wrote:Ik ben al een paar keer door een vrouw gecontroleerd. Niet dat ik het daar erg warm van kreeg overigens.
haha ja daarom zeg ik vrouwen horen vrouwen te controleren
maar het gebeurt niet altijd, >.<
vrouwen door vrouwen,
mannen door mannen of vrouwen, maakt imo niet zoveel uit, maar voor vrouwen snap ik het wel :) toch net wat anders :P
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Ach op zo'n evenement.. Als zon beveiliger 1000 vrouwen controleert zal die echt niet 1000 keer denken hmm lekkere tieten :P Het is gewoon een routine klus voor die gasten..
G
Struikrover wrote:Ach op zo'n evenement.. Als zon beveiliger 1000 vrouwen controleert zal die echt niet 1000 keer denken hmm lekkere tieten :P Het is gewoon een routine klus voor die gasten..
waarom niet?
zoals ze in Zombieland zeggen: "You gotta enjoy the little things"
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Woon jij in zombieland?
G
Mol wrote:Woon jij in zombieland?
:lol:

nee

das een film xd
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Op Partyflock had iemand dit gepost:

A1. Wildstylez - Save.Exit.Planet. (Original Mix)
B1. Wildstylez - Save.Exit.Planet. (Alpha2 Remix)

Releasedate: 02-04-2010

De bron was q-dance.nl , maar daar is het nu alweer vanaf gehaald.
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Interessant :woot: