Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Overload schreef:
heb hier zo een zin in!


+1 kaartje brand al enig tijdje in me mail box xd :woot:


+1 - Dit wordt raggen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Pas maar op dat je um niet per ongeluk verwijderd :clap:


egt als ik dat doe...ksweer het je kgooi me zelf van de brug! xd

Mol schreef:
+1 - Dit wordt raggen :drool:



:yay: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Machiel schreef:
Pas maar op dat je um niet per ongeluk verwijderd :clap:

egt als ik dat doe...ksweer het je kgooi me zelf van de brug! xd


Haha ik heb m op 3 verschillende plaatsen op geslagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
The Ace of Bass schreef:
Machiel schreef:
Pas maar op dat je um niet per ongeluk verwijderd :clap:

egt als ik dat doe...ksweer het je kgooi me zelf van de brug! xd


Haha ik heb m op 3 verschillende plaatsen op geslagen :D



haha das mischien wel goed id!

wat ik me net trouwens bedenk, een maat van mij heeft em ook nog in ze Inbox xd
had het kaartje gekregen voor me Birthday ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha doe ik ook altijd, doorsturen naar de mensen die mee gaan, en opslaan op de pc!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je gebruik maakt moet je hem gewoon in je skydrive zetten.
Kun je vanaf elke pc inloggen en uitprinten.
Is zowieso ideaal!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zin innnnnnnnnnnnnnnn :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

StephanieMichelle schreef:
Heb er zin innnnnnnnnnnnnnnn :clap:


+ heul erg veul! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 20:48 
 
Hardtraxxer

beter is AVIO live er weer! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand wanneer ze ongeveer met verdere informatie gaan komen... Heb me kaartje nou wel in de pocket.. Maar ja wel leuk als je wat meer te weten krijgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet je nooit!

Bij X-qlusive Headhunterz was lineup net week voor het feest pas bekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

True! Maar dat was al uitverkocht.. Dus hadden ook alle tijd :P Niet dat ze voor Inqontrol über veel promotie nodig hebben ofzo.. Maar misschien toch proberen die laatste kaarten ook te verkopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Weet je nooit!

Bij X-qlusive Headhunterz was lineup net week voor het feest pas bekend :P


denk niet dat ze dat met InQontrol zullen doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Info over In Qontrol vind ik beetje matig, iemand ervaring met leeftijdscontrole? vriend van mij is 17 en wil ook mee :/ op qlimax viel de controle namelijk behoorlijk mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja, controle is er altijd.. Alleen moet je zorgen dat ze je er niet tussen uit pikken :P
Met Qlimax moest de gene voor mij zich legitimeren.. Ik kon zo doorlopen.. You never know :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prosaxx schreef:
beter is AVIO live er weer! :bomb:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 14:55 
 

Struikrover schreef:
Met Qlimax moest de gene voor mij zich legitimeren.. Ik kon zo doorlopen.. You never know :x

same here :P ze fouilleerde me niet eens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh, wat zou ik hier graag heen willen. Dit wordt hem misscihen volgend jaar wel als ik 17 ben.. InQontrol lijkt me echt het mooiste feestje van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 15:31 
 
Hardtraxxer

Ik hoop dat ze niet al te streng controleren. Ik ga er met een vriend naar toe en we zijn allebei 16 :P . We gaan denk ik sowieso wel ff id fixen van iemand van 18+, voor de zekerheid ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rich schreef:
We gaan denk ik sowieso wel ff id fixen van iemand van 18+, voor de zekerheid ;) .

En dan? Die kan je dan niet als ouder aan het handje mee naar binnen smokkelen hoor. Het is vaak een steekproef dus je maakt nog steeds even veel kans om eruit gepikt te worden. Maar zo streng wordt er meestal niet gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Struikrover schreef:
Met Qlimax moest de gene voor mij zich legitimeren.. Ik kon zo doorlopen.. You never know :x

same here :P ze fouilleerde me niet eens...


Ja dat deden ze bij mij wel.. Portomonee leeghalen.. Sigaretten uit me pakje, maar dat is net als bij je legitimatie gewoon steekproef gewijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
KSwoosh schreef:
Struikrover schreef:
Met Qlimax moest de gene voor mij zich legitimeren.. Ik kon zo doorlopen.. You never know :x

same here :P ze fouilleerde me niet eens...


Ja dat deden ze bij mij wel.. Portomonee leeghalen.. Sigaretten uit me pakje, maar dat is net als bij je legitimatie gewoon steekproef gewijs.


Bij hardbass werd dat toch bij veel mensen gedaan (zelfs in de zelfde rij)

En een id van iemand van 18 meen nemen helpt zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 18:23 
 

[NL]Sjefke schreef:
Bij hardbass werd dat toch bij veel mensen gedaan (zelfs in de zelfde rij)

lol, zelfs bij mij ook niet :P hoefde me spullen niet eens af te geven, kon alles gewoon vasthouden, kerel voelde alleen ff me broekspijpen xd
wat ben ik toch een gelukszak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij mij werden alleen de peuken gecontroleerd, en de porto meer ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wesletje92 schreef:
Bij mij werden alleen de peuken gecontroleerd, en de porto meer ook niet.

mij ook portemonnee en laarzen!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten