Das nog is een leuk cadeauwrote:Krijg morgen een kaartje voor me verjaardag
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja dan mag je wel vaker jarig zijnwrote:Das nog is een leuk cadeauwrote:Krijg morgen een kaartje voor me verjaardag
Supervet!wrote:ik heb die poster
Hoe ben je daaraan gekomen? Van een muur gejat?
Dan zit hij toch helemaal onder de lijm en is hij lelijk gekreukeld?
Dat kan idd ook.wrote:Maybe bij XQ?
Heb je hem daar van de muur getrokken en de halve avond mee gelopen dan?
Hahah dat moet je niet aan mij vragenwrote:Dat kan idd ook.wrote:Maybe bij XQ?
Heb je hem daar van de muur getrokken en de halve avond mee gelopen dan?
Ja ik wou er eigenlijk een bij Hard Nature meenemen, want daar hangen er altijd 50 ofzo.wrote:ik heb die poster
Hingen er deze keer helemaal GEEN!
Posters van HN zelf of van IQ?wrote:Ja ik wou er eigenlijk een bij Hard Nature meenemen, want daar hangen er altijd 50 ofzo.wrote:ik heb die poster
Hingen er deze keer helemaal GEEN!
was inderdaad bij X-Qlusive
ik aan zo'n neger gelijk op het begin vragen of ik zo'n poster van de muur mocht trekken zegt ie nee, meneer om het hoekje, en ik trok hem eraf
dus sta hem daar zo op te rollen komt er ineens zo'n vrouw naar me toe: heb je dat gevraagd, ik zeg nee, moest ik het aan een paar mensen vragen die van Q-dance ofzo waren en toen mocht ik hem gewoon mee nemen
en je kon hem gewoon bij de garderobe afgeven legte ze hem apart voor je en deden er nog een knijper bij
ik aan zo'n neger gelijk op het begin vragen of ik zo'n poster van de muur mocht trekken zegt ie nee, meneer om het hoekje, en ik trok hem eraf
dus sta hem daar zo op te rollen komt er ineens zo'n vrouw naar me toe: heb je dat gevraagd, ik zeg nee, moest ik het aan een paar mensen vragen die van Q-dance ofzo waren en toen mocht ik hem gewoon mee nemen
en je kon hem gewoon bij de garderobe afgeven legte ze hem apart voor je en deden er nog een knijper bij
Dat laatste is wel geniaal.wrote:was inderdaad bij X-Qlusive
Nooit gehoord dat ze dat deden, chill!
-
RHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2009
- last seen Nov 2011
Ik heb hem ook, terwijl ik niet eens bij X-qlusive ben geweest
Mn vader heeft hem voor me op A1 formaat afgedrukt op zijn werk, dus daar was ik wel blij mee!
Mn vader heeft hem voor me op A1 formaat afgedrukt op zijn werk, dus daar was ik wel blij mee!
Ik neem mijn broertje van 18 mee, zijn eerste ekte grote hardstyle feest Dus dan maar gelijk naar het beste feest wat er is 
-
S
- 4 posts member since 2010
- last seen May 2011
zeker aanwezig!! 
Hehe nice, maar waar heb je de poster in zo'n goeie kwaliteit vandaan gehaald dan?wrote:Ik heb hem ook, terwijl ik niet eens bij X-qlusive ben geweest![]()
voor een drukker/dtp'er zou dat wss niet zo'n heel punt zijn xDwrote:Hehe nice, maar waar heb je de poster in zo'n goeie kwaliteit vandaan gehaald dan?wrote:Ik heb hem ook, terwijl ik niet eens bij X-qlusive ben geweest![]()
Is er al een anthem uit of bekend wie m gaat maken?
nopewrote:Is er al een anthem uit of bekend wie m gaat maken?
Geduldwrote:Is er al een anthem uit of bekend wie m gaat maken?
Dit wordt ook zeker weer een vet feestje! 
4de keer alweer
4de keer alweer
Hahah promo's man, je weet zellufwrote:Ik wil promo jwt jongewrote:Is er al een anthem uit of bekend wie m gaat maken?
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
heb hier zo een zin in!
+1 kaartje brand al enig tijdje in me mail boxwrote:heb hier zo een zin in!