Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Krijg morgen een kaartje voor me verjaardag :bomb:


Das nog is een leuk cadeau :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Struikrover schreef:
Krijg morgen een kaartje voor me verjaardag :bomb:


Das nog is een leuk cadeau :thumbsup:

Ja dan mag je wel vaker jarig zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
ik heb die poster :loving:

Supervet! :worship:

Hoe ben je daaraan gekomen? Van een muur gejat?
Dan zit hij toch helemaal onder de lijm en is hij lelijk gekreukeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maybe bij XQ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Maybe bij XQ?

Dat kan idd ook.

Heb je hem daar van de muur getrokken en de halve avond mee gelopen dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Struikrover schreef:
Maybe bij XQ?

Dat kan idd ook.

Heb je hem daar van de muur getrokken en de halve avond mee gelopen dan? :P

Hahah dat moet je niet aan mij vragen :P Zou ik persoonlijk niet doen.. Maar Rickie misschien wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
ik heb die poster :loving:


Ja ik wou er eigenlijk een bij Hard Nature meenemen, want daar hangen er altijd 50 ofzo.
Hingen er deze keer helemaal GEEN! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Rickie schreef:
ik heb die poster :loving:


Ja ik wou er eigenlijk een bij Hard Nature meenemen, want daar hangen er altijd 50 ofzo.
Hingen er deze keer helemaal GEEN! :(

Posters van HN zelf of van IQ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

was inderdaad bij X-Qlusive
ik aan zo'n neger gelijk op het begin vragen of ik zo'n poster van de muur mocht trekken zegt ie nee, meneer om het hoekje, en ik trok hem eraf
dus sta hem daar zo op te rollen komt er ineens zo'n vrouw naar me toe: heb je dat gevraagd, ik zeg nee, moest ik het aan een paar mensen vragen die van Q-dance ofzo waren en toen mocht ik hem gewoon mee nemen :thumbsup:
en je kon hem gewoon bij de garderobe afgeven legte ze hem apart voor je en deden er nog een knijper bij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
was inderdaad bij X-Qlusive
ik aan zo'n neger gelijk op het begin vragen of ik zo'n poster van de muur mocht trekken zegt ie nee, meneer om het hoekje, en ik trok hem eraf
dus sta hem daar zo op te rollen komt er ineens zo'n vrouw naar me toe: heb je dat gevraagd, ik zeg nee, moest ik het aan een paar mensen vragen die van Q-dance ofzo waren en toen mocht ik hem gewoon mee nemen :thumbsup:
en je kon hem gewoon bij de garderobe afgeven legte ze hem apart voor je en deden er nog een knijper bij xd

Dat laatste is wel geniaal. :D
Nooit gehoord dat ze dat deden, chill!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 23:31 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb hem ook, terwijl ik niet eens bij X-qlusive ben geweest :D
Mn vader heeft hem voor me op A1 formaat afgedrukt op zijn werk, dus daar was ik wel blij mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2010 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik neem mijn broertje van 18 mee, zijn eerste ekte grote hardstyle feest Dus dan maar gelijk naar het beste feest wat er is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2010 15:49 
 
Hardtraxx Newbie

zeker aanwezig!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2010 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raffa076 schreef:
Ik heb hem ook, terwijl ik niet eens bij X-qlusive ben geweest :D
Mn vader heeft hem voor me op A1 formaat afgedrukt op zijn werk, dus daar was ik wel blij mee!

Hehe nice, maar waar heb je de poster in zo'n goeie kwaliteit vandaan gehaald dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2010 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2010 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Raffa076 schreef:
Ik heb hem ook, terwijl ik niet eens bij X-qlusive ben geweest :D
Mn vader heeft hem voor me op A1 formaat afgedrukt op zijn werk, dus daar was ik wel blij mee!

Hehe nice, maar waar heb je de poster in zo'n goeie kwaliteit vandaan gehaald dan? :P


voor een drukker/dtp'er zou dat wss niet zo'n heel punt zijn xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er al een anthem uit of bekend wie m gaat maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tafkan schreef:
Is er al een anthem uit of bekend wie m gaat maken?

nope :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tafkan schreef:
Is er al een anthem uit of bekend wie m gaat maken?

Geduld :). Komt goed ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt ook zeker weer een vet feestje! :D

4de keer alweer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
tafkan schreef:
Is er al een anthem uit of bekend wie m gaat maken?

Ik wil promo jwt jonge :whistle:

Hahah promo's man, je weet zelluf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 16:23 
 
Hardtraxxer

heb hier zo een zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Overload schreef:
heb hier zo een zin in!


+1 kaartje brand al enig tijdje in me mail box xd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 16:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Overload schreef:
heb hier zo een zin in!


+1 kaartje brand al enig tijdje in me mail box xd :woot:

Pas maar op dat je um niet per ongeluk verwijderd :clap:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten