Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardtrance is niet mijn ding iig (buiten Scott Project). Ik hoop dat ze early HS lekker veel ruimte geven in een van de zalen, zou echt heel erg vet zijn :) . Net als op Q-base een stuk of 3, 4 uitgebreide Early-setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2010 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij lag iets bij van 25.000...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KAARTEN in de POCKET!! Zeker weten naar in QONTROL! :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 01:03 
 
Hardtraxx Newbie

Zeker aanwezig!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 19:36 
 

was ie vorig jaar eigenlijk [snel] uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
was ie vorig jaar eigenlijk [snel] uitverkocht?


niet uitverkocht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 00:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
KSwoosh schreef:
was ie vorig jaar eigenlijk [snel] uitverkocht?


niet uitverkocht ;)

onbegrijpelijk..Wie wilt nu niet naar Inqontrol :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 01:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mensen die niet echt van hardere stijlen houden.
Want die gaan al naar Defqon of Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 17:07 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vraag me af wat ze met de stages zullen gaan doen dit jaar.
Vorig jaar hadden ze heel leuk bedacht dat je je foto kon insturen en was er een muur/pilaar met allemaal foto's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 21:41 
 

dawasiknie schreef:
Mensen die niet echt van hardere stijlen houden.
Want die gaan al naar Defqon of Qlimax

+1
true :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op PF word gemeld dat Dune komt. Of dit waar is is een tweede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 18:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie is Dune? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Wie is Dune? xd

Zo dan..


Zegt dit je wel wat? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Wie is Dune? xd

shame on you :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Och jezus ja :$ Schaam schaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lachen! Is weer eens wat anders dan Mental Theo/Lownoise of Flamman & Abraxas. Ben alleen bang dat ik de earlyrave op dit feest compleet voorbij ga lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand enig idee of dit uitverkocht raakt te ja of te nee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Iemand enig idee of dit uitverkocht raakt te ja of te nee?


Nee vorig jaar niet uitverkocht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Mannonymous schreef:
Iemand enig idee of dit uitverkocht raakt te ja of te nee?


Nee vorig jaar niet uitverkocht ;)


Kans acht ik dit jaar wel groter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de In Qontrol reclame te horen op XQ Headhunterz zal de verkoop nog niet zo vlotjes lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand in het In Qontrol topic op Partyflock:
Citaat:
geen scope en a-lusion, gister ff gevraagd op xq


Korrteltje zout, want het is geen officiele bron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor de rest niks van info bekend gemaakt op XQHHZ dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg morgen een kaartje voor me verjaardag :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik heb die poster :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
ik heb die poster :loving:


Vet!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten