Gokje:wrote:Wordt alleen nog niet heel enthousiast dat er maar 3 genres aanwezig zijn.
2x Hardstyle (Mainstage + euphoric)
2x RAW (Hangar + 'Extra RAW
2x Hardcore (Thunderdome o.i.d. + Uptempo)
Gokje:wrote:Wordt alleen nog niet heel enthousiast dat er maar 3 genres aanwezig zijn.
Groot kans ja.wrote:Gokje:wrote:Wordt alleen nog niet heel enthousiast dat er maar 3 genres aanwezig zijn.
2x RAW (Hangar + 'Extra RAW)
Hardstyle is nog steeds 1 genre..wrote:Gokje:wrote:Wordt alleen nog niet heel enthousiast dat er maar 3 genres aanwezig zijn.
wrote: Hardstyle is nog steeds 1 genre..
zeke op zijn scherpst mensen!wrote:Dacht dat hier op het forum juist een hoop voorstanders van overdagfeesten zaten. Maar deze eindtijd is dus ook weer niet goed.
Ja, fijne vent zeg. Pff.wrote:wrote: Hardstyle is nog steeds 1 genre..zeke op zijn scherpst mensen!wrote:Dacht dat hier op het forum juist een hoop voorstanders van overdagfeesten zaten. Maar deze eindtijd is dus ook weer niet goed.
Of nog erger... een freestyle stagewrote:Groot kans ja.wrote:Gokje:wrote:Wordt alleen nog niet heel enthousiast dat er maar 3 genres aanwezig zijn.
Jammer zeg, had graag de dikke techno bunker erbij gezien, VTSS!wrote:Volgens het nieuwsartikel op hardnews zijn de disctricten als volgt
- hardstyle
- raw hardstyle
- uptempo
Ik zelf zou hier echt de toegevoegde waarde niet van in kunnen zien.wrote: ‘THE TITAN SHOWCASE’ - A NEW Q-DANCE EXPERIENCE
Two hours before the official event kicks off, Q-dance premiers a brand-new show experience called ‘The Titan Showcase’, exclusively for the holders of Titan tickets. Be the first to witness the titans, as they demonstrate their powers. ‘The Titan Showcase’ culminates into a live performance of a leading act, whom will soon be announced. Be aware that only the holders of Titan tickets will get access to ‘The Titan Showcase’, which runs from 12:00 to 14:00.
Dan zou Indy heel de dag zoet zijn.wrote:Jammer zeg, had graag de dikke techno bunker erbij gezien, VTSS!
Nu beperkt Q zichzelf met drie districten. Dacht dat ze meer richting Parookaville wilden qua opzet en zo veel meer bezoekers trekken. Maar snap het wel, ze willen wel een herkenbare propositie hebben natuurlijk.
Ik vind de tijden meevallen, 1-2 uurtjes erbij had wel net ff lekkerder geweest. Kak meestal toch wel rond 4:00 in..
Ja baal hier ook wel van... Die verschillende underground stijlen waren juist de kracht van Q-base in mijn ogen, maar ik denk dat dat gewoon echt niet verkoopt...wrote:3x raden wat weer het ondergeschoven kindje wordt; de Industrial...
Haha. Was vorig jaar vollebak in die Convoi bunker. 380 Volt toenwrote:Dan zou Indy heel de dag zoet zijn.wrote:Jammer zeg, had graag de dikke techno bunker erbij gezien, VTSS!
Nu beperkt Q zichzelf met drie districten. Dacht dat ze meer richting Parookaville wilden qua opzet en zo veel meer bezoekers trekken. Maar snap het wel, ze willen wel een herkenbare propositie hebben natuurlijk.
Ik vind de tijden meevallen, 1-2 uurtjes erbij had wel net ff lekkerder geweest. Kak meestal toch wel rond 4:00 in..
Hopelijk welwrote:Geen hardstyle classics stage?![]()
Mag toch hopen dat ze die euphoric grotendeels op de main plaatsen en er ruimte overblijft voor een classic stage. Vond die kleine classic stage met snoeihard geluid echt heel dik ieder jaar.wrote:Gokje:wrote:Wordt alleen nog niet heel enthousiast dat er maar 3 genres aanwezig zijn.
Bij ons kun je wanneer je een eigen busreis organiseert, zelf de aankomsttijd bepalen. Als jij en een groep vrienden dus allemaal een Titan ticket hebben dan hoeft dat zeker geen probleem te zijn!wrote:Vraag me alleen of hoe het met busreizen zit, neem aan dat ze de reguliere begintijd aan houden maar dan ben je dus niet op tijd als je zo'n Titan ticket hebt