Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen die hier heen gaan die zich nog niet gemeld hebben? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

veel plezier vanavond :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thanks! Wordt raven vanavond :cool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben ontzettend benieuwd. Helemaal kapotgelopen op de voetbal vandaag dus hoop dat ik nog genoeg over heb om tot de vroegste uurtjes te housen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier voor de mensen die gaan vanavond! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Veel plezier voor de mensen die gaan vanavond! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Veel plezier voor de mensen die gaan vanavond! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tering tering tering wat was dit een godverredomme gruwelijke party! Ik had echt niet verwacht dat ik me zo goed zou vermaken op al die ouwe zooi! Dood en doodzonde dat dit concept nu voor de laatste keer is gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

GEKKENHUIS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt een super vet feest, maar zou er denk ik niet nog een keer heen gaan. Heb zo'n gevoel dat je 't na 1 keer wel gezien hebt... mss over een paar jaar weer een classics feest ofzo :)
Sfeer zat er goed in, was super gezellig met de vrienden die ik al had en de vrienden die ik erbij heb gemaakt :P Was wel echt vet om een keer met verstand op 0 lekker te rammen, en niet bepaalde djs hoeven te zien etc. Gewoon lekker relaxt feest :)

Ben trouwens wel aardig bang voor de foto's en filmpjes :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beginnen bij het begin: na een kwartier ouwehoeren met een of andere ontspoorde Jehova en het nodige lachen aan de poort bij de controle (HMH heeft echt de meest relaxte beveiliging rondlopen!) kon de reis terug in de tijd beginnen. Eerst gingen we verdomde ver terug de tijd in, Houseviking was op het topdeck bezig met de eerste platen van de avond. Er kwamen een aantal bekende, toffe nummers langs zoals James Brown Is Dead en The Prodigy - Charlie. Ik heb helaas weinig met classics en het tempo lag me in het begin echt te laag. Na een tijdje was ik er wel aan gewend maar alsnog is het niet helemaal mijn ding. Geluid stond wel snoeihard op t topdeck, op Q pres. Fusion vond ik dat nogal tegenvallen maar hier was het wel supergoed te doen!

Na een tijdje besloten we het topdeck te verlaten om de blackbox te bezoeken. Ook hier stond het geluid goed hard en dat zou de rest van de avond ook zo blijven, snoeihard en zuiver! Francois sloot z'n set af, kan me niet meer heugen wat ie allemaal draaide maar ik vond het iig wel oké.
Beter dan de DJ die erna kwam, Ghost. Alleen maar onbekende, donkere en trage house van vroegah... totaal niet mijn ding.

Was blij toen Gizmo begon, toen werd het allemaal wat toegankelijker en ook iets sneller. Het waren nog steeds classics en oldschool maar dit was goed te doen. Ik kan er verder geen zinnig woord over zeggen aangezien ik geen enkele plaat herkende, maar het mixwerk was wel leuk! Lekker los gegaan op al die gekke platen.

Uzi & Da Mouth Of Madness had ik geen idee wat ik daarvan moest verwachten, aangezien ik Uzi niet ken. Zijn openingsplaat was een mash-up van The Prodigy (Out of Space & Firestarter), daaaammnnn gruwelijke shit! De toon was iig gelijk gezet en er kwamen enkele heerlijke platen langs zoals Big Boys Don't Cry, Live at London, Pessa Pessa... het tempo lag voor early rave niet ontzettend hoog gedurende de hele set maar dat was helemaal niet erg, was al blij dat er eindelijk wat pit en herkenning in zat. En Da Mouth Of Madness blijft een super MC!

Daarop volgde de set van Digital Boy, die met wat hardere oldschool begon maar het was wel ff inkakken na de iets snellere set van Uzi. Het kwam niet echt los vond ik zelf, en tot overmaat van ramp ontstond er ook nog een hele heftige knokpartij vooraan. Vlak daarna besloten we naar boven te gaan, scheen achteraf ook geen goeie beurt van DB te zijn geweest.

Boven in de zaal stond een hele dikke man achter de draaitafels, ik wist pas later dat dat Franky Jones was. Deze draaide dus classics/oldschool, maar dit vond ik dus echt heel erg vet! Het tempo lag vrij hoog en de ene na de andere klapper kwam erop (Pull Over, Ultimate Seduction, paar Bonzai-platen). Omdat ik een beetje begon in te kakken maar besloten om wat te gaan eten en een kwartiertje uit te rusten. Dat deed me goed.

Op naar Isaac: we komen binnen met het overbekende deuntje van Killing Scum, en Isaac ragde binnen een uur echt de ene na de andere early-hit erin! Ik kan ze eigenlijk allemaal wel opnoemen haha, de leukste was toch de plaat waar hij mee eindigde (Bad Dreams, zoals verwacht). Tot dan toe de lekkerste set van de avond!

Ruffneck was de DJ waar ik het meest benieuwd naar was, veel goede verhalen over gehoord qua draaien en over zijn duistere early-werk. Zijn set viel zeker niet tegen, want het bleef maar doorbeuken met af en toe een goed getimede hit met break. Toch sommige vrij moderne early-nummers gehoord (Artwork, I Will Have That Power) maar dat maakte de set er niet minder om. En heel veel vage, duistere nummers gehoord die ik niet kon plaatsen maar wel erg tof waren!

De afsluiter van de avond was Vince. De eerste 10 minuten vond ik niet zo geslaagd, het tempo lag echt superlaag vergeleken met Ruffneck die daarvoor keihard afsloot. Maar hij bouwde zijn set werkelijk perfect op! Na die eerste 10 minuten kwam eerst wat langzamere early rave en al snel ging het tempo richting een heerlijke versnelling! Hij draaide echt fantastische platen en dat mixwerk van hem is echt abnormaal gruwelijk. En dat doet ie gewoon met vinyl, en alles zo perfect timen... ik heb er echt alleen maar van kunnen genieten! Dan draaide die ook nog eens alleen maar mijn favoriete early-nummers! Thunderground, Young Birds, Go Get Busy, Burning Love (Weirdo & Sim 173678 mix), Allright Here We Go, Pessa Pessa (Buzzy Goes BZKR mix), Drop It :love: :drool: . En het allerlaatste kwartier gooide die het gas er echt op met Geleihoofd en als allerlaatste plaat Shadowlands Anthem. Dat laatste kwartier heb ik het jammer maar helaas niet echt meer bij kunnen houden, ik was echt aan het einde van m'n latijn en vond 7 uur precies een mooie tijd om te stoppen. Met kramp in mn kuiten en extreme vermoeidheid maar een enorme glimlach op mn gezicht naar huis gegaan.

Omdat ik niet wist wat me te wachten stond waren m'n verwachtingen niet zo heel hoog van dit feest, maar ik ben echt sprakeloos hoe vet het was! Op een uitzondering na heb ik me echt heel de avond geweldig vermaakt! En early rave is echt heldenshit, wat een lading energie zit daar in!

Nog even op een rijtje
+ Early Rave DJ's en vooral DJ Vince
+ Geweldig geluid en toffe aankleding
+ Alles top georganiseerd weer!
+ Prima sfeer, gezellige mensen ontmoet!
dus eigenlijk was gewoon alles goed haha
+ Massagestoelen zijn geil!

- Classics zijn gewoon niet echt mijn ding
- Knokken bij Digital Boy
- Heel erg veel mensen ZWAAR van de kaart! Je hebt mensen die normaal van de kaart zijn en das prima, maar er liepen daar echt mensen rond die niet recht konden lopen of tegen de vlakte gingen. Op de meeste feesten heb je er een enkeling bij lopen maar hier zat per vierkante meter minimaal 1 ontspoorde bij.

Een supergaaf feest, jammer dat ze ermee zijn gestopt! Hopen dat B2S Back2school meer leven in gaat blazen, want ik word early-verslaafd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:28 
 
Hardtraxxer

Mooi verhaal :) Zou zelf gaan maar helaas deze week ziek geweest..
Ben zelf afgelopen jaar op thunderdome geweest, daar ook de hele avond bij early gestaan, echt fantastisch :P
laatste kans, helaas gemist..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik miste je al ja, zonde je hebt wel wat gemist :drool:





Dawasiknie & PNXRMX zijn ook nog te zien hier hehe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 12:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik miste je al ja, zonde je hebt wel wat gemist :drool:



Dawasiknie & PNXRMX zijn ook nog te zien hier hehe :D


5:29 kijk die man los gaan met zn vinger xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 17:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha kijk mij springen :woot:
Zo ging het bijna heel de avond, heerlijk avondje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een sfeer in die filmpjes zeg, stage ziet er goed uit, de muziek, tja jammer dat ik er niet was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker



De allerlaatste HQ-set van Vince (en wat voor één). Sorry voor het einde, kon niet meer stil staan toen Geleihoofd werd gedraaid, nog ff de laatste energie eruit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:


De allerlaatste HQ-set van Vince (en wat voor één). Sorry voor het einde, kon niet meer stil staan toen Geleihoofd werd gedraaid, nog ff de laatste energie eruit :worship:


Weet iemand hoe de eerste track daar heet? Is dus waar Motherfuck van af is geleid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette sfeer daar lijkt me :woot:
Dit wou ik ook eens meegemaakt hebben :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

dit lijkt me echt een ziek feest :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was de laatste editie zeker? Komt er iets in de plaats (zelfde genre muziek) .. of echt geen feesten zoals dit meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat filmpje is echt overheerlijk dawas... de mix momentjes zijn echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Dit was de laatste editie zeker? Komt er iets in de plaats (zelfde genre muziek) .. of echt geen feesten zoals dit meer?

Misschien dat ze een soortgelijk concept houden meer toegespitst op early rave. Je zag wel duidelijk dat dat meer aansloeg dan de classics bij het publiek. Ik zou dat iig wel toejuichen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 23:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een early feest zou vet zijn; early hardstyle, rave & hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlubtempo terug met early hardstyle, early rave en early hardcore? :D
En een Qlub Underground zaaltje erbij? :D
:woot:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten